köszi a segítséget! Az index holt K.O, semmi hangot vagy hasonlót nem ad. Elfekvőben talán van itthon egy index relé... Aksival sztem nincs probléma mert nincs még 1 éves, a gépezet első rúgásra indul szivató nélkül :)
Kipróbálom ezt a körbekocogtatásos módszert, hátha ennyi a problémája.
Most nézem a TZR-ed van.Ha jól tudom az csak berúgós ha ez így van akkor lehet az aksi is az oka az indexnek.Amit a Mocilaci írt az úszóról nem hülyeség csak az a bibi ,hogy a tiedbe aszem műanyag úszó van tehát az nem lehet lyukas.Még valami fontos az úszó nyelvét (mi nyomja a tűszelepet NEHOGY ELHAJTOGASD!Mert azzal a benzin szintet állítod a karbiba.Na most ha eddig nem folyt akkor azzal nem leht gond és az magától nem megy el!Tehát nem szabad bántani főleg ,hogy nem tudod menyi az előírt szint a karbiba.
A benzin folyás oka nem zár el az úszód a karbiba valószínű piszok került a tűszelep alá vagy fenn akadt az úszód (kopás jelenség).Ha csak az úszód akadt meg ami különösebb hiba nélkül is megtörténhet az LEHET ,hogy tudod bontás nélkül orvosolni.Egy csavarhúzó markolattal kocogtasd meg a karburátor úszó házát (a tartály alul) a lehető legtöbb irányból.majd indítsd el a mocit 1-2 percet had ketyeregjen majd állítsd le.Várj és ha most is folyik akkor sajna karbi le,szét,pucc,össze,vissza!Az index!Ha kapcsolsz indexet halassz valahonnan kattanást vagy berregést?Mert ha nem akkor vagy a relé vagy a reléhez vezető kábellal van a gond!A kábel lehet áram vagy test kábel.Az index nagyon kényes a testre.Égő probléma nem hiszem mert akkor csak azon az oldalon jelentkezne a hiba amelyiken problémás az izzó,egyszerre nem hiszem ,hogy mindkét oldalon zárlatos lenne az égő.Ha kapcsolsz indexet és hallasz 1 kattanást ,de nem történik semmi akkor valószínűleg csak kábel gond lehet.Ha berregést hallasz ( röviden akár hosszan) vagy semmit akkor majdnem biztos ,hogy index relé.Illetve nem tudom milyen motorod van de még lehet aksi is!
nem lehet benne 8l max 5l
valószinü hogy azért volt kicsi az alapjárat mer megszorult a turbó és ha nem pörög benne a tengely akkor nem tölt és lefogja a motort
Hy!
Le kell venni a karburátort (vagy a fedelét) és találsz ott egy szelepet, ez zárja el a benzín útját, ha nem kell utánpótlás...(elvileg)
Neked ez nem zár el valamiért...
Az ok három lehet:
1:szennyezett a tűszelep, nem zár rendesen, így mikor nem kell utánpótlás, akkor is szivárog a benzin a karburátorba, az megtelik azt a túlfolyón meg kifolyik...
2:ha a tűszelep tiszta és jól zár, akkor találsz egy általában réz kart, ami a tűszelepet zárja, ennek a másik végén van egy kis műanyag vagy réz tartály. Ez elméletileg lebeg a benzin felszínén és ahogy emelkedik, úgy zárja el a tűszelepet... Tehát, ha a tűszelep tiszta, akkor az úszód lyukas...
3:Az első két pontban leírt szerkezet akad valahol...
Üdv:
Mocilaci
Sziasztok!
Segítsetek, hátha találkoztatok a jelenséggel. Motort leállítom, és nem zárom el a benzincsapot, elkezd belőle csöpögni a benzin egy túlfolyón, hogyan tudom ezt megjavítani?
Ma az index is felmondta a szolgálatot, se jobbra- se balra, de totál süket lett mind :(
pontosítok:korlátlan jogsim volt otthon.aztán kijöttem,és azóta állami szervek között váltogatja a helyét,de nálam még nem volt.
nem baj,már nincs mit elvenniük
méé',neked nem korlátlan van?
1:korlátlan van má valamennyi idő óta
2:igazából nekem is ez jött le,hogy ugyanazzal a gyerekkel fogok bojátkerülni fél órán keresztül aki 14 éves és még nem ült robogón se
bár mentesülök az oktatás alól legalább.
3:én is azon agyaltam,hogy a motorolajnak ugye 2 vizskozitása van,az egyik a kinti,a másik meg a benti.tehát ha 10w 40es volt benne,akkor most nem a 40 az érvényes,hanem a 10,mert kintre került
majd írd ide holnap mikor cseteljünk
Mert ott jobboldali kormányos minden motor...
Kipróbálom ezt a körbekocogtatásos módszert, hátha ennyi a problémája.
valószinü hogy azért volt kicsi az alapjárat mer megszorult a turbó és ha nem pörög benne a tengely akkor nem tölt és lefogja a motort
Le kell venni a karburátort (vagy a fedelét) és találsz ott egy szelepet, ez zárja el a benzín útját, ha nem kell utánpótlás...(elvileg)
Neked ez nem zár el valamiért...
Az ok három lehet:
1:szennyezett a tűszelep, nem zár rendesen, így mikor nem kell utánpótlás, akkor is szivárog a benzin a karburátorba, az megtelik azt a túlfolyón meg kifolyik...
2:ha a tűszelep tiszta és jól zár, akkor találsz egy általában réz kart, ami a tűszelepet zárja, ennek a másik végén van egy kis műanyag vagy réz tartály. Ez elméletileg lebeg a benzin felszínén és ahogy emelkedik, úgy zárja el a tűszelepet... Tehát, ha a tűszelep tiszta, akkor az úszód lyukas...
3:Az első két pontban leírt szerkezet akad valahol...
Üdv:
Mocilaci
Híjjá föl!
06-30-318-1860
Segítsetek, hátha találkoztatok a jelenséggel. Motort leállítom, és nem zárom el a benzincsapot, elkezd belőle csöpögni a benzin egy túlfolyón, hogyan tudom ezt megjavítani?
Ma az index is felmondta a szolgálatot, se jobbra- se balra, de totál süket lett mind :(
nem baj,már nincs mit elvenniük
méé',neked nem korlátlan van?
2.
3. a 10essel még elmentél volna fagyban is.alapjáratot meg szard le.húzd rá a szivatót
2:igazából nekem is ez jött le,hogy ugyanazzal a gyerekkel fogok bojátkerülni fél órán keresztül aki 14 éves és még nem ült robogón se
bár mentesülök az oktatás alól legalább.
3:én is azon agyaltam,hogy a motorolajnak ugye 2 vizskozitása van,az egyik a kinti,a másik meg a benti.tehát ha 10w 40es volt benne,akkor most nem a 40 az érvényes,hanem a 10,mert kintre került