Hát olyan sok parasztot nem láttam! Volt 1-2 ,de nem mindegyik kockán.Csak felvilágosítanálak (mert látom ,hogy kicsit le vagy maradva),hogy 2010 van ,de annak külön örülök ,hogy van még 1.3-as kombi ZSIGULI és ZŐD (tiszta Kawa )!
valami orvos írta a cikket aki motor versenyeken orvoskodik és hogy a púpnak aerodinamikai szerepe van csak, mert ez olyan mint amikor hátra esel de valami csak a hátadig ér és a nyakad meg hátra bicsaklik
Én amúgy azt hittem, hogy az a púp a sisak mögötti turbulenciát hivatott csökkenteni . . .
De ha már mondtad, szerintem pont az akadályozza meg a fej hátra bicsaklását, nem . . . ?
mivel nem írnak sokan gondoltam feldobok valami témát, olvastam ma a superbike-ba hogy ezeken a börrucikon ezek a púpok valójában nem is védő felszerelések sőt több kárt okoznak mint hasznot, még pedig azért mert ha valaki a hátára esik nyaktörés lesz a vége, és a mentősök sem tudnak vele mit kezdeni mert nem tudják az embert vízszintes helyzetbe fektetni, sőt még a versenyeken való betiltását is kérelmezték ha jól értettem a cikket
a galériát mondod amit felrakott egy hete vagy másfél ? azt láttam szegény motor mit kaphatott azóta
régebben is feltett róla egy galériát és hiába mondtam neki hogy háhá ez az enyém volt nem akarta elhinni aszondja ő a második gazdája... persze 50-esként '94-es motornak a 2. gazdája ..inkább 22-ik
márciusig én nem birnám ki motor nélkül