Benedeknek jó a 2 hét,Márta meg leszarja.Ignácnak legyen jó
de még korai,de ha Ignác ragaszkodik hozzá akkor 14 nap múlva Benedek megismétli a műveletet
A relé volt a hunyó, lehúztam a régit, megráztam, és zörgött.. Vmi szétmehetett benne.
Egyetem melletti motoros boltban vettem egy 12V-os 2 lábas relét hazafelé, olyan nem volt mint amit kiszedtem belőle, ETZ-hez valót adtak,kicsit fűrészeltem beszereltem, álló-járó motornál is frankón üzemel.
Nincs mit!A relével vigyázz mert nem mindegy milyen ellenállásút raksz bele.Ha túl kicsit a járó motornál besülhet (főleg ha mechanikus) ha túl nagyot akkor meg szintén nem fog semmit csinálni.Próbáld le a reléd.Ezt úgy tudod házilag ,hogy kiveszed a helyéről van rajta (általában) 3 láb (a tieden nem hiszem ,hogy van elakadás jelző úgy ,hogy 3 lábas lesz) szóval van három lábad egy 3 szöget alkotnak nagy eséllyel a középső lesz a test vagy a P jelzésű.Egyértelműen ennek adsz testet az aksidon a másik két láb közül valamelyiknek áramot és ha kattog akkor nem relé a gond.Ha így sem kattog akkor nyilván próbáld végig több variációval (test-áram felcserélésekkel) mert nem biztos ,hogy az a test amelyiket mondtam ugyan is sokféle variáció létezik.Ha sehogy sem kattog akkor valószínű ,hogy tényleg az a szar ,de lehet ,hogy javítható (persze csak ,ha mechanikus és szétszedhető).
ezért kellett új sipka.
ezzel már belefér a 2kiló hatvan deka is olyan stabilizáló szárnyak vannak rajta
de még korai,de ha Ignác ragaszkodik hozzá akkor 14 nap múlva Benedek megismétli a műveletet
Egyetem melletti motoros boltban vettem egy 12V-os 2 lábas relét hazafelé, olyan nem volt mint amit kiszedtem belőle, ETZ-hez valót adtak,kicsit fűrészeltem beszereltem, álló-járó motornál is frankón üzemel.