Mitől lehet, hogy mostanában a vízhőfokmérőm megbolondult, már hideg motornál is a piros mezőben van, néha visszamegy és mutatja a normál hőfokot pár másodpercig, majd megint vissza a pirosba és ott is marad. A motor elektromos rendszere jól működik; akku, töltés, világítás, indító, fordszmérő jók. Lehet hogy a hf-be csavart hőpatron szarakodik? (Gilera RC)
Szerintem meg az az AF1 egy rakás szar
Ha valaki oylan csoinálta volna aki vágja a 2T-t és nem bassza el a tuningolást akkor jó lenne...
De a nyomaték az iggen teccik benne
Ha lassan esik a fordulat(kuplungal) akkor fordítva...sok a levegő kevés a cucc, levegős, és a levegős égéstől pörög mint álat, + roncsolja a motort mint a szar!, ha sok a benya akkor meg nem pörög ki végig meg megfolytja saját magát, ja és ha levegős és fullad az meg azért van mert hiába löketed neki a gázt nincs mit egyen...jó hogy éhendöglik...de lehet hogy jó...csak az úszószint elmászott vagy ilyesmi....szerintem ellenvetés helyeslés hozzászólás jöhet
Volt szerencsém kipróbálni egy tuningolt sf1 futurát (vagy sport pro?nemtom...) Lassan esik a fordulat az azér van mert sok benyát kap kevés levegővel?és néha fuladozik ha hirtelen rákúrom a gázt.Amúgy jó moci baszott nagy nyomatéka van de felső tartományba már nemolyan erős mint az enyém...Jó mert alumínium vázas de az az első fék ami rajta van az valami szégyen Bár nekem fém fékcsövem van de belevegődzik ígyis tok vele stoppizni.Ezzel meg nemtudtam volna megélni Életveszélyes Amúgy most nálam van az az aprilia mert rossz az önindíttó és én csinálom
Tudod, a hétvégén Tiszai halfesztivál(meg bor) volt itt Szegeden,el is aludtam reggel,de a főnök megértő volt.Szóval van egy kis munkám itt,de ha már téma kell utána nézhetnél hogy a gyújtást hány mm-re kell állítani holtpont előtt !Köszi,most van egy kis dolgom,de visszajövök!
Bakker...valami téma jó lenne amiből mindenki okosodik, + fel tudom tölteni a dogra tartalomnak (mert így nem sérti a szabályzatot , nem hivatalos ezért másolhatom, gondolom ti pedig nem fogjátok azt mondani hogy ááá nemár mert tututu tututu... ) Szal
Kéne téma...
Álltalánosságok, henger, blokk műszaki , fényezés akárki akármit....ha írogatunk sokat okosodunk(:
Nincs önindítóm De próbáltam azt is és csak oldalra dob egy nagyon kicsi szikrát onnan ahol van rajta a menet.Amúgy barna és olyan közepesen sötét.És a gyertya végén ahonnan bassza a szikrát na ott van az a izé nemtom leírni szóval nagy a távolság a gyertya végénél van az a kampó ahol aztánn a szikra keletkezik na értitek nem?Elvan égve vagy mi és a nagy távolság miatt nemugrik átt a szikra.Ezt úgy mondták de szerintem lehet benne valami.wáááá
Szerintem....dugd rá a gyertyapipát a gyertyára nyomd a végét 1 vas hoz és önindítózz kicsit hogy ad e szikrát...attól hogy nem köpte be lehet hogy kihalt a gyertyád...ja és az eletróda égése mien színű?
Fekete v barna és ha barna akkor mennyire?világos sötét stb
Help!Második éve van nálam a GFR és baszott koszos léxűrőmet kitakarítottam.Pörög mint az állat De miutánn párat kerültem vele kipróbálta hawerom és neki leált csak úgy pont mikor visszahozta.Nemköpte be a gyertyát de azóta nemindul. A gyertya már jó öreg kicsit megvan égve.Csak kikell cserélnem?Ja és nemad rendesz szikrát de a gyújtásom az ok.Pedig olyan jól ment a gfr Ja és a 2 év alatt még 1x se ált le.Csak ha levettem a gyújtást
Ha valaki oylan csoinálta volna aki vágja a 2T-t és nem bassza el a tuningolást akkor jó lenne...
De a nyomaték az iggen teccik benne
Bakker...valami téma jó lenne amiből mindenki okosodik, + fel tudom tölteni a dogra tartalomnak (mert így nem sérti a szabályzatot , nem hivatalos ezért másolhatom, gondolom ti pedig nem fogjátok azt mondani hogy ááá nemár mert tututu tututu... ) Szal
Kéne téma...
Álltalánosságok, henger, blokk műszaki , fényezés akárki akármit....ha írogatunk sokat okosodunk(:
Fekete v barna és ha barna akkor mennyire?világos sötét stb