műszerrel lett mérve egy autószerelőnél. de a forgalmi az csak 10kw-os mert így A1-el vezethető. de az alap h nem anny! 44lett mérve! a típusnak az eredeti(utcai változatnál) 32 asszem, de ez ilyen! van hozzá első-hátső teleszkópszabályzó is! Nem vok nagy szuakértő. ezek az adatok.
A blokkot semmi pénzért ,mert azután meg tolhatnam a dragaszágom :)
Amúgy meg lehet , hogy rossz a keverék a mocidban ,vagyis sok benyát kap azert rángat ,meg azért kell betolni, mert beköpi a gyertyát. tudom idegtépő egy gép.
Csá! már rég nem voltam itt:D, de most fontos! ELADÓ a GFR-em, nem azért mert vmi baja van vagy ilyesmi, csak mehetek USA-ba és még kell hozzá a pénz, de sajnos gyorsan, ezért kell megválnom szeretett vasamtól! 230-ban adom, ha valakit érdekel írjon itt, vagy msn:acmpepe@freemail.hu vagy telefon 06306301153. Képek az adatlapon! amúgy minden klappol most rajta. 95évj. 125ccm. 44le. adok hozzá +egy kipufogót és egy fullos első gumit. Rendezett papírokkal! Ha valakit érdekel vagy az ismerősét, szomszédját ilyesmi gyorsan jelezze, ne gondolkodjon sokat;), ennyiért ilyen motort nem talál az ember, csak egy csóró fiatal gyerektől akinek sürgősbe kell eladni ...
Szeva
Szerintem is a karbi a bűnös lehet hogy piszkos vagy épp bekéne állítani . Az én mxr -em is művelt ilyeneket (pl:kanyarban leált ) , De a karbitakarítás után jólett. Ja és nálam az alapjárati fúvóka miatt volt a leállás.
Hello
Lenne egy kis problémám a motorommal GIlera mxr 125. Amikor megyek tartósan elkezd dadogni és nem akar pörögni és van mikor leáll. Utána csak tolásra indul. Mi lehet a probléma eddig nem volt ilyen baja lehet, hogy a melegtől az olaj higabb és többet kap vagy csak egyszerüen karbit kéne kipucolni?
Valaki segítsen!pls
szeva blokk-kereső versenyző látom hogy sp 02 van az adatlapodon nekem van egy xr2 tuti blokkal sérült a paripa ha megeggyezünk és neked stimmel ez a blokk akkor kibontom
LLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGGGGGGYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSZZZZZZZZZ
IIIIIIIIIIIIIIIII!
Aki tud segítsen légyszi mert már kivok de surgosen kene a segitseg mert osz ota nemjo gepem kene henger dugo hengerfej,vagy komplett blokk max 90ezrem van rá de csak jo allapotu !
Elore is koszi
UI:Live to Ride
nem kerül semmibe
ha szívómembrán el vann törva
akkor az csere...
nekem malossi carbon lapból lett kivágva...
egy10x10es carbon lap 5000 forint....
a karbi beállításé meg egy normális ember nem kér el pénzt
nagyon max. 500 forint, ha jól beállítja....
de ha jól emlékszem egyszer leírtam a fórumba hogyan kell beállítani...
csak vissza kell nézni
Az atlagnak mennyit megy a 2006.os gilera runnerja?
Nekem mar mutatott az 93 is de most altalba 81,ha nagyon turelems vagyok es teljesen elporgetem akkor 88 mar majdnem 10000porgott a gep,de ennel alacsonyabb fodulaton mentem 93-at!
Mi ennek az oka?
nézd meg a szívómembránokat hogy éppek-e.
utána kérj meg egy hozzáértőt, hogy segítsen beállítani a karbidat
de lehet, hogy fúvókát is kell majd cserélned
de előbb nédd csináltasd meg a karbit.
HEllo!
Sp 02-m van, és van egy kis problémó vele!
Nem mindig indul be, de ha be is indul, és alapjáraton adnék neki egy gázfröcsöt, hörögve(ami sztem a benzin hangja) csökken a fordulat és megáll!
És ha megyek vele, és egy pontnál tovább húzom a gázt,( pl tövig), akkor leáll a motor, nincs fordulat, semmi, ha pedig visszaengedem, újra van fordulat, és megy!
Ha fokozatosan húzom a gázkart, akkor viszont megy!
Jajj, szegény kis motorom, de jó lenne, ha rendesen menne!
Mondjuk ha megy, akkor azt jókedvvel, bőséggel teszi, és gyorsan!
Ha tudjátok nagyjából, mondjatok már vmit, hogy mi lehet vele légyszi!
HElló mindenkinek!
Ki mit tud a GIlera DNA-ról 180ccm esre gondolok (ez ugye 4 ütemű?) belefér az A1 katba?
125 ccm-s az milyen 2 ütemű? ezek gondolom mind a gilera runner nagy ccm-esekből való blokkok
engem nem érdekel a motorod, de megkérdezhetem h a 44LE-t hol mérted?
Amúgy meg lehet , hogy rossz a keverék a mocidban ,vagyis sok benyát kap azert rángat ,meg azért kell betolni, mert beköpi a gyertyát. tudom idegtépő egy gép.
Szerintem is a karbi a bűnös lehet hogy piszkos vagy épp bekéne állítani . Az én mxr -em is művelt ilyeneket (pl:kanyarban leált ) , De a karbitakarítás után jólett. Ja és nálam az alapjárati fúvóka miatt volt a leállás.
Lenne egy kis problémám a motorommal GIlera mxr 125. Amikor megyek tartósan elkezd dadogni és nem akar pörögni és van mikor leáll. Utána csak tolásra indul. Mi lehet a probléma eddig nem volt ilyen baja lehet, hogy a melegtől az olaj higabb és többet kap vagy csak egyszerüen karbit kéne kipucolni?
Valaki segítsen!pls
Előre is köszi
IIIIIIIIIIIIIIIII!
Aki tud segítsen légyszi mert már kivok de surgosen kene a segitseg mert osz ota nemjo gepem kene henger dugo hengerfej,vagy komplett blokk max 90ezrem van rá de csak jo allapotu !
Elore is koszi
UI:Live to Ride
ha szívómembrán el vann törva
akkor az csere...
nekem malossi carbon lapból lett kivágva...
egy10x10es carbon lap 5000 forint....
a karbi beállításé meg egy normális ember nem kér el pénzt
nagyon max. 500 forint, ha jól beállítja....
de ha jól emlékszem egyszer leírtam a fórumba hogyan kell beállítani...
csak vissza kell nézni
Nekem mar mutatott az 93 is de most altalba 81,ha nagyon turelems vagyok es teljesen elporgetem akkor 88 mar majdnem 10000porgott a gep,de ennel alacsonyabb fodulaton mentem 93-at!
Mi ennek az oka?
Fater kiakad, tuti:(:( :D
utána kérj meg egy hozzáértőt, hogy segítsen beállítani a karbidat
de lehet, hogy fúvókát is kell majd cserélned
de előbb nédd csináltasd meg a karbit.
Sp 02-m van, és van egy kis problémó vele!
Nem mindig indul be, de ha be is indul, és alapjáraton adnék neki egy gázfröcsöt, hörögve(ami sztem a benzin hangja) csökken a fordulat és megáll!
És ha megyek vele, és egy pontnál tovább húzom a gázt,( pl tövig), akkor leáll a motor, nincs fordulat, semmi, ha pedig visszaengedem, újra van fordulat, és megy!
Ha fokozatosan húzom a gázkart, akkor viszont megy!
Jajj, szegény kis motorom, de jó lenne, ha rendesen menne!
Mondjuk ha megy, akkor azt jókedvvel, bőséggel teszi, és gyorsan!
Ha tudjátok nagyjából, mondjatok már vmit, hogy mi lehet vele légyszi!
Ki mit tud a GIlera DNA-ról 180ccm esre gondolok (ez ugye 4 ütemű?) belefér az A1 katba?
125 ccm-s az milyen 2 ütemű? ezek gondolom mind a gilera runner nagy ccm-esekből való blokkok
nem nehéz...
nem kell félni tőle...