A homokban plane jobb a tubless, jobban be lehet engedni ha mely a homok. Sztem ezt ne siesd el.
Az en tublimon 3 ev alatt egy belso csere volt, az is azert mert defektet kapott, de meg a napot azert vegig csinaltam vele.
De slime az kell a kulsobe. Nagyon sok uzemorat kibir.
Először azt hittem beszedett valami defektet
De a felninél ereszt körben, lehet tényleg koszos
Szerintem muz lesz a vége, itt a homok sivatag közepén az is teljesen jó, és számomra gondtalan
úgy néz ki nálunk jó lett a kuplung felújító mert benne van egy csomó motorozás és nem folyik
ez az első felújítás ami működött........
féket is megcsináltam 5 ezer volt az a 2 kis gumi biszbasz a féknyergen
már csak a kuplung deklit kell meghekkelni mert a fékpedál visszahúzórugó kiszopósította úgy a furatot hogy átszakadt
meg a tublist kibaszni a vérbe mert ereszt a gumi a felninél
sokáig csavargattam/pumpáltam a kawa teleszkópját, nincs nagy igényem most kb. tud annyit mint a tíz évvel öregebb spirál rugós. Egy előnye van a magasság állítás de az is kihat a többi értékre.
Egyedul az hogy nekem.levegos teloval.kene az uj tpi. Es leszednem az oszes kacatot rola / lampak./. Igazabol jobban orulnék egy xcw nek azon kevesebb a kabel. Aer teloval. Xc tpi t mar nem.vennék.mert eladhatatlan.lesz kesobb hasznaltan.
A videót nem is értettem, tényleg szar koncepció. Gasgas.com-on ott van minden infó, lényegében KTM 1:1ben. Kell még fejlődni szoftvernek, mire olyan jó lesz, mint egy kiehin karbis.
Ez egy mocsok szar video volt.nem.jott meg a kedvem gazgaz ktm re. Nem.is tetszik hiaba ktm.a 4 t nek.mocsok ronda a kipufogo konyoke. Szabadsagon.lehettek a tervezők. Karbist mar leszarom. Eladtam amim volt ugyhogy nincs min gondolkodni. Most eleg szepen beömlesztettek 21 es tpit a boltokba. Megvarom.mig normalizalodik az àruk / mert fog/. Aztan kitolok egy 21es tpit .ma piszkalgattam egy uj 20 as te i huskit. Rendesen tetszett . Elmult a tpi viszolygàsom.
Rugó???? Á dehogy, csak olajat cseréltek.
Valld be Jaxy, lementél Csokihoz egy napra és megtanított motorozni, most már a "nagy fellépés is folyamatosan megy"
Az en tublimon 3 ev alatt egy belso csere volt, az is azert mert defektet kapott, de meg a napot azert vegig csinaltam vele.
De slime az kell a kulsobe. Nagyon sok uzemorat kibir.
De a felninél ereszt körben, lehet tényleg koszos
Szerintem muz lesz a vége, itt a homok sivatag közepén az is teljesen jó, és számomra gondtalan
Nem.beszéltem.velük.
ez az első felújítás ami működött........
féket is megcsináltam 5 ezer volt az a 2 kis gumi biszbasz a féknyergen
már csak a kuplung deklit kell meghekkelni mert a fékpedál visszahúzórugó kiszopósította úgy a furatot hogy átszakadt
meg a tublist kibaszni a vérbe mert ereszt a gumi a felninél
mondjuk ott egy csomó olajos fék is olyan ha elkezd folyni vége van, nem lehet se felújítani se eredményesen utántölteni
gondolom a ktm azért csak megoldotta a szervizelést
Jönnek a piros matricás KTM-ek
Valld be Jaxy, lementél Csokihoz egy napra és megtanított motorozni, most már a "nagy fellépés is folyamatosan megy"