Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kaptam egy pár hónapig használt felújító szettet amivel folyt anno a másik, mintha kicsit kevésbé lenne kopott mint ami benne volt meglátjuk mit csinál
szerintem ezen magura van, a 350-esen van brembo és az más
ezt mindenképp ajánlom én is
Szia!
Nekem van egy brembo felső kuplung munkahengerem! A fedél el van törve rajta, de a tiéddel tudod helyettesíteni! Működő motorról lett bontva!
20 ezer ft,
;)
nyitogatja a power rendesen
az a baj hogy kb senki sem cserél olajat a kuplungban, szerintem 10 motorból 9-ben fekete már a sok kopadék miatt
többet is láttam már hogy a kiegyenlítő tartály furatánál egy csíkban meg van kopva aztán a felújító hetekig tartott csak
vagy annyira szét van kopva hogy az o-gyűrű szinte beesik
lent jobb a helyzet mert oda csak egy picivel nagyobb o-gyűrűt lehet csak kapni aztán nagyon feszesen áll és tökéletesen tömít még ha kopott is egy kicsit
Vedd le a főhengert, vedd ki a dugattyút, rögtön kiderül, hogy kell-e másik főhenger vagy elég O-gyűrű csere. Ha nyélen vereti, akkor cseréljetek dugót, ha csak alapjárat közelében szaladozik belemehet a duplája is az előírtnak, természetesen, ha tiszta légszűrő, megfelelő kenés.
szerintem sem, a gépkönyv 80 órát ír cserének, de a 60 már simán 70, télig meg minimum lesz 100 vagy még több(napi szinten megy bele 1-2-3 óra) ami még hobbi szintem is jelentős túlhordás
a kuplung ami sürgősebb mert alig van benne olaj, elég jól szivárog
de nem találok sehol "akciós" főhengert, felújítószettekkel nincs jó tapasztalatom, eddig mind szar volt amit csináltunk
a többi "hiba" se olyan hogy le kellene állni miatta
szerintem ezek nem 60 óra alatt kopnak el.
Sosem mosom magas nyomásúval a kényes részeket
Olyan már volt hogy Erdélyből hazafelé még a futón leverettem a mosdóban a nagyja sarat de csak a sárvédők alól mert lusta vagyok hajlongani itthon
Ami sár van felénk az meg simán leesik ha megszáradt nemigen kell fürdetni
Használj ilyet kerékcsapágyhoz
igazándiból semmi extra hiba nincs csak a használatból eredő " hibák"
a dugó 60 órás, kuplung főhenger folyik, a hátsó kerék csapágy kotyog, a lengőkar is moccan(ennyivel szerintem legalább a jövő évet kihúzza), a pds szem nyekereg, a hátsó féktárcsa nagyon kopott, a váltókar elég sokat mozog ki-be(ez lehet nem hiba de a 350- esnek feszesebb)
kell egy lámpás sárvédő toldat, meg egy másik matrica szett mert ez nem tetszik neki
telrszkóp generál se ártana, meg még biztos lehet találni más javítani valót is...
télig nyúzza sztán ha még mindig tetszik neki szétszedem és rendbe lesz vágva

sok hiba a futóműben állandó magas nyomású mosástól van, a 350-esnél is egy kerék csapágyszett csere után kezdtük használni, alig forgott olyan rozsdás volt
Mi a baja, hogy kell rá egy kekszes vödör zseton?
esetleg nem kallódik a polcon egy exc sárvédő toldat? az amin a lámpa van, persze lámpával együtt
a 200ason nincs ilyen, aztán amikor verik a földúton egy féklámpa jó lenne
esetleg az első féklámpa kapcsoló is jó lenne de nem létkérdés a hátsón van
Majd ha belekóstol az extrembe...akkor fog neki igazàn tettszeni.
nagxon tetszik neki
azért egy kekszes vödör zseton rá kell dobni hogy jó legyen, de attól még tetszik neki
Örülök, hogy sikerült jót választani!
Futóműveseknél érdeklődhetsz még ez ügyben, nekik tuti van légtelenítő csavar.
Tehetsz bele után gyártott nyomásra légteleníthető szelepet is.
Kerülő megoldási lehetőség temérdek a konkrét ügyben.
Szia!

Hajtsál bele egy megfelelő menetemelkedésű csavart, amin van egy megfelelő méretű O gyűrű.
Ha ragaszkodsz a dizájnhoz esztergáltasd le.
Máshonnan itthon nem tudsz, külföldről tudsz, de több lesz a posta, mint a cucc.
Sziasztok!
GasGas alkatrészt csak gerecsétől lehet rendelni itthon?
Egy légtelenítő csavarra lenne szükségem, gyári cikkszáma: BT280714103
Gerecséék nem tudják rendelni...
Nekem az angol sor 3 jött be.
nekem a 950 ser a kedvenc neki az adventure kivitel
de én azt hiszen megmaradok a 640-nél amennyit megyek annyira pont jó
1290. Ne aprozzatok el
gondolom majd el lesz adva, sajnos buktuk a rendszámozási költséget, plusz eladni is nehezebb a rendszámost
túra endúró vétel a cél 950, 990 ilyesmi
pont most akartam a videót linkelni a srác az új 450-es yamahával mindenhol elmegy...
Jó választas. Szerintem.
Mi lesz a 350el?