1.8 ért nem szabad 3 éves motort venni. Venni kell egy nagy levegőt, kipótolni, és lehet az újnak örülni, lehet rà vigyàzni Mindent is fohsz róla tudni..stb
En.ma lattam.ktm adok veszeken 2-3 db nem.rossz 17 es exc 300 ast. Ez a.linken szepen ki lett pofozva lehet jó is de a 250 behezen eladhato később. Az tenyleg furcsa hova a faszba lettek a sajat kerekei . Az hogy a dekni nincs osszeverve nekem.nem.mond semmit. Lattam.mar 2019 es blokkot olyan ocsmanyul leoregedve mintha legalabb 300 orat ment volna hàborus korulmenyek között. De ki.lehet fogni oeegebb motort is amin voltak.védők es takaritva is volt szerekkel. Arrol meg azt hinnéd 30-40 oras max. Sok.mindenbol.neg lehet allapitani mennyire lett elhasznalva. Vedd le a vàzvédőt 2 csavar fogja. Sokat elarul menbyire kopott alatta a vàz.vagy a haspancel alatti vazreszt nezd meg. Esetleg tank alatti vazreszek.
A 16-ost meg az előttieket alig vártam, hogy vissza tudjam adni, a 17-estől meg nem akartam leszállni róla, olyan finoman megy.
Nagyon jó fejlesztés volt a kiegyenlítő tengely beépítése. A 16-os, meg olyan, mint amikor lapvibrátort kezelsz.
kx-el mentem többet a karburátorosban minden jobban tetszett, mint a sokkal újabb injektorosban. Fogyasztásban van előnye az újabbnak, illetve kevesebb üzemóra, meg talán könnyebb egy picit.
Nincs tuti, mind jó a maga idejébe és mindig jobb az újabb. Minél újabb, annál jobb.. Szerintem a 2018-2019 tpi az katasztrófa, de sok embernek teszik ez is.. A 2017-2019 karbison Mikuni van, azt szarabb beállítani, de maga a blokk meg a váz az sokkal jobb mint az előzőek. 2017-től van kiegyenlítő tengely, nem rezeg a blokk, nagyon sima érzés. A 2014-be tűt kell cserélni a karbiba (2016-ra), de ettől függetlenül kurva jó, ugyan az mint 2015-2016.. A 2012-2013 érzésre a legerősebb, de ez csak hátrány extrémbe, a 2014-2016 sokkal nyúlósabb finomabb, kevésbé kapar..
persze az állapot a leglényegesebb egy használt motornál
csak ha vannak "gyári hibák" egyes évjáratokban skkor azt érdemes kikerülni
nekem egyforma mind, büdös/füstös az öszes
Az nagy különbség hogy kipróbálsz valamit, vagy pedig a tiéd.. A 2013 Ktm 300-tól a 2014-2019 karbisok klasszisokkal jobbak voltak.. A tpi-től jobb rengeteg tulajdonságban a karbis. Azt hozzáteszem hogy szerintem..
És igaz hogy 2010 bem volt utoljàra 2t ktm em..de az összes havernak minden évbe új volt. És mikor véleményt mondom valamelyek évjàratról , azt az ők tapasztalataiból merítem.És mivel végig próbàltam az összes màrkàt, mondhatom , hogy van némi viszonyitàsi alapom.
Csak annyit akartam írni, mi a francnak sírod vissza a 17 es karbisokat, amiről tudjuk nem a leggjobban sikerült....Jó lesz neked egy tpi...
Csak 1 napra megkapnàd a motorom, egy jó kis hardos menetre, rohannàl zsírhoz egy nagy betàért.Tudod miért? Mert én bamba aki havonta 1x megyek is kurva jót megyek rajra. Te...tapasztalt vén róka.......jarvis lennél
Ezt abbol a rengeteg uzemora tapasztalatbol meritetted amit 2013 ota beletettel a 300 as ktm ekbe? Vagy abbol.hogy utoljara akkor ultel rajta? Hol 250 4 t d volt hol kislànyoknak.gyartott törpemotor
Hol.pedig az ólommadàr... vagy honnan.jott?
mondjuk nekem mind egyforma
akkor ez a motor se őszinte
https://www.kepesmotor.hu/ktm-...
fiatalabb 300-as most nemigen van aminek bármi papírja van
Nagyon jó fejlesztés volt a kiegyenlítő tengely beépítése. A 16-os, meg olyan, mint amikor lapvibrátort kezelsz.
szóval akkor egy 17es lenne a legjobb választás, ha pénztárca engedi, de a 14-16 se "rossz"
csak ha vannak "gyári hibák" egyes évjáratokban skkor azt érdemes kikerülni
nekem egyforma mind, büdös/füstös az öszes
igazándiból ő is karbist szeretne, de nem az injektor utálat miatt csak szimplán pénzügyi okok vannak
gyerek épp akar venni egy 300-ast
Csak 1 napra megkapnàd a motorom, egy jó kis hardos menetre, rohannàl zsírhoz egy nagy betàért.Tudod miért? Mert én bamba aki havonta 1x megyek is kurva jót megyek rajra. Te...tapasztalt vén róka.......jarvis lennél
Hol.pedig az ólommadàr... vagy honnan.jott?