Azt nem írtam hogy enduro lesz, vagy könnyű vele menni. Eleve a karburátoros kx-em jobban kezelhető volt, csak már öreg és nehezebb volt berúgni. Amikor vettem ugyanennyi idős enduro kétszer ennyibe került volna, sok próbálkozás után be tudtam állítani a futóművét is.
Egy 2007-es kx-f kawát és is átszegeltem enduróra, 290es athena, rekluse, lendkeréksúly, nagy hűtő, 18as kerék, meg apróságok. Nem volt vele problémám-de amikor átültem a ktm enduróra, egy-két lépcsőfokkal jobban ment minden. Többször azon voltam, hogy írok a gyárnak egy köszönőlevelet.
Másképpen motorozunk nekem a lánc jobban nyúlik, pedig arany DID. Kuplung bowdent utoljára 99-es motorban cseréltem 2016 körül, ha a keleti szarokat nem számolom. ZX10r-ben is 40,000km fölött bírta a kuplung nálam, mások arra is panaszkodnak, pedig nem túrázni jártam vele.
Ettől függetlenül nem jó endurózni a kx, az 550-es aprilia mindenben jobb volt, de az a motorblokk katasztrófa tartósság/megbízhatóság szempontjából. Ha unatkozok összerakok magamnak egy aprilia vázat egy lc4-es blokkal.
Nekem idén lett tele a f@szom a krossz hefteléssel. Lehet vele jól menni, de azért amíg a többiek pihennek én a kuplung istenekhez mondok egy imát, hogy bírja ki a napot. Traxy, 18-as kerék, nagy hűtő, erősített kuplung, aztán mégsem lett enduro...
Azt szerettem volna írni, hogy 2007-ig én is japán bowdenes kuplungos krosszmotorból építettem enderúót.. De már elmúlt.. Kezdve a kuplung könnyítő áttételektől a nagyobb lendkerék, nagyobb hűtő, vízpumpa stb-ig.. ...már mindent összehasonlítottam, mindennel.. is..
ez nem jelent sok mindent, anno én a dt80al is elhagytam a réten az xt600ast, én kurva ügyes és bátor voltam az xt lovas nem annyira, pedig fordítva kellett volna lenni
Sziasztok.
Van 1 Gas-Gas FSE 450es motorom.
Valaki tudna küldeni nekem 1 kapcsolási rajzot? (sajnos be akartam kötni 1 km-órát rá, mert rednszámos, de kifüztem a csatlakozoból a szálakat, mert nem ugyan olyan volt a csati. és össze keveredtek a szálak, azóta nincs reflektorom, és szivja az aksimat, kb 12 óra alatt 0ára szivja.
Ha valaki tudná orvosolni a problémám hálás lennék.
450 van nyomaték nem kell a kuplungot rángatni egyfolytában. Egyel kisebb fogaskerék van elől, ha lesz időm még csinálok egy lendkerék súlyt rá és kész az enduro. :-)
Menet közben irtam aztán kicsit félre ment
Ahogy melegedett a blokk úgy változott A fogas pont. Ez nem a bowden hibája De az olajos korrigál
Amúgy akinek tönkremegy a bowden az szart vett érdekes a gyári kibírja évekig a 3 ezer forintos meg hónapokig
De a felújított se sokkal jobb az meg eltörik a diónál
Egy túra endúrón jók ezek a barkacs megoldások Ott nem kell egy nap 1123x huzigálni
Ha fél évente nem cseréltem bovdent a Crf 450-be, kurva nehéz volt húzni, mert kb ennyi idő alatt kopott szét a teflon betét a bowden körül. Csak a gyári volt jó, mert az utángyártottal alapból szar volt, nehéz volt húzni. Folyamatosan vándorol a nyomáspont a bowdenwsen.. Nyilván mindkettőnek van előnye hátránya a másikhoz képest, de én még olyanról nem hallottam hogy valami tuning cég ráfeküdt volna az olajosról, bowdenre alakításra, mert az kurva jó..
Egy 2007-es kx-f kawát és is átszegeltem enduróra, 290es athena, rekluse, lendkeréksúly, nagy hűtő, 18as kerék, meg apróságok. Nem volt vele problémám-de amikor átültem a ktm enduróra, egy-két lépcsőfokkal jobban ment minden. Többször azon voltam, hogy írok a gyárnak egy köszönőlevelet.
Ettől függetlenül nem jó endurózni a kx, az 550-es aprilia mindenben jobb volt, de az a motorblokk katasztrófa tartósság/megbízhatóság szempontjából. Ha unatkozok összerakok magamnak egy aprilia vázat egy lc4-es blokkal.
Van 1 Gas-Gas FSE 450es motorom.
Valaki tudna küldeni nekem 1 kapcsolási rajzot? (sajnos be akartam kötni 1 km-órát rá, mert rednszámos, de kifüztem a csatlakozoból a szálakat, mert nem ugyan olyan volt a csati. és össze keveredtek a szálak, azóta nincs reflektorom, és szivja az aksimat, kb 12 óra alatt 0ára szivja.
Ha valaki tudná orvosolni a problémám hálás lennék.
Ahogy melegedett a blokk úgy változott A fogas pont. Ez nem a bowden hibája De az olajos korrigál
Amúgy akinek tönkremegy a bowden az szart vett érdekes a gyári kibírja évekig a 3 ezer forintos meg hónapokig
De a felújított se sokkal jobb az meg eltörik a diónál
Egy túra endúrón jók ezek a barkacs megoldások Ott nem kell egy nap 1123x huzigálni