Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem írtam hogy enduro lesz, vagy könnyű vele menni. Eleve a karburátoros kx-em jobban kezelhető volt, csak már öreg és nehezebb volt berúgni. Amikor vettem ugyanennyi idős enduro kétszer ennyibe került volna, sok próbálkozás után be tudtam állítani a futóművét is.
Főleg ha a 250 es enduróra ülsz....
Enduró nem lesz, de lehetlesz vele endurózni:-)

Egy 2007-es kx-f kawát és is átszegeltem enduróra, 290es athena, rekluse, lendkeréksúly, nagy hűtő, 18as kerék, meg apróságok. Nem volt vele problémám-de amikor átültem a ktm enduróra, egy-két lépcsőfokkal jobban ment minden. Többször azon voltam, hogy írok a gyárnak egy köszönőlevelet.
Másképpen motorozunk nekem a lánc jobban nyúlik, pedig arany DID. Kuplung bowdent utoljára 99-es motorban cseréltem 2016 körül, ha a keleti szarokat nem számolom. ZX10r-ben is 40,000km fölött bírta a kuplung nálam, mások arra is panaszkodnak, pedig nem túrázni jártam vele.
Ettől függetlenül nem jó endurózni a kx, az 550-es aprilia mindenben jobb volt, de az a motorblokk katasztrófa tartósság/megbízhatóság szempontjából. Ha unatkozok összerakok magamnak egy aprilia vázat egy lc4-es blokkal.
Nekem idén lett tele a f@szom a krossz hefteléssel. Lehet vele jól menni, de azért amíg a többiek pihennek én a kuplung istenekhez mondok egy imát, hogy bírja ki a napot. Traxy, 18-as kerék, nagy hűtő, erősített kuplung, aztán mégsem lett enduro...
hűtővel nincs bajom, a lendkerék fájó pont, ősszel megcsinálom a szezonra.
Azt szerettem volna írni, hogy 2007-ig én is japán bowdenes kuplungos krosszmotorból építettem enderúót.. De már elmúlt.. Kezdve a kuplung könnyítő áttételektől a nagyobb lendkerék, nagyobb hűtő, vízpumpa stb-ig.. ...már mindent összehasonlítottam, mindennel.. is..
egyikőnk se versenyző kár ezzel példálózni. Sportmotorral szoktam sietni, de azzal már egy éve nem mentem.
Te meg 450 rally tól.matadnàl.le földúton. De dulvàn. Amit mondjuk walkner matyi. hajt
Te mit szedsz? Adjàl màr nekem is.
ez nem jelent sok mindent, anno én a dt80al is elhagytam a réten az xt600ast, én kurva ügyes és bátor voltam az xt lovas nem annyira, pedig fordítva kellett volna lenni
ha van lehetőséged hasonlítsd össze mással. 300TPI lemaradt mögöttem földúton.
2007-ig én is ezzel etettem magam, de már elmúlt..
Sziasztok.
Van 1 Gas-Gas FSE 450es motorom.
Valaki tudna küldeni nekem 1 kapcsolási rajzot? (sajnos be akartam kötni 1 km-órát rá, mert rednszámos, de kifüztem a csatlakozoból a szálakat, mert nem ugyan olyan volt a csati. és össze keveredtek a szálak, azóta nincs reflektorom, és szivja az aksimat, kb 12 óra alatt 0ára szivja.
Ha valaki tudná orvosolni a problémám hálás lennék.
450 van nyomaték nem kell a kuplungot rángatni egyfolytában. Egyel kisebb fogaskerék van elől, ha lesz időm még csinálok egy lendkerék súlyt rá és kész az enduro. :-)
Nem egyfele jartunk szerencsere.
10 percig mesz zorroba felfele es mindjart nem lesz olyan vidam egy bowdenes. Ahogy egy homokban eses utan se mikor bemegy bovden melle egy kicsi.
Gondolom mert többe kerülne az átalakító még a gyári hidraulikusnál is, így pont nem venné meg senki...
Gondolom mert többe kerülne az átalakító még a gyári hidraulikusnál is, így pont nem venné meg senki...
Menet közben irtam aztán kicsit félre ment
Ahogy melegedett a blokk úgy változott A fogas pont. Ez nem a bowden hibája De az olajos korrigál
Amúgy akinek tönkremegy a bowden az szart vett érdekes a gyári kibírja évekig a 3 ezer forintos meg hónapokig
De a felújított se sokkal jobb az meg eltörik a diónál
Egy túra endúrón jók ezek a barkacs megoldások Ott nem kell egy nap 1123x huzigálni
Ha fél évente nem cseréltem bovdent a Crf 450-be, kurva nehéz volt húzni, mert kb ennyi idő alatt kopott szét a teflon betét a bowden körül. Csak a gyári volt jó, mert az utángyártottal alapból szar volt, nehéz volt húzni. Folyamatosan vándorol a nyomáspont a bowdenwsen.. Nyilván mindkettőnek van előnye hátránya a másikhoz képest, de én még olyanról nem hallottam hogy valami tuning cég ráfeküdt volna az olajosról, bowdenre alakításra, mert az kurva jó..
Nehéz húzni, folyamatosan vándorol a fogás pontja.. Az hogy a Kawán könnyen mozog, az relatív, nyilván ugyan ez olajosba még könnyebben..
micsinált a bowden?