Ha màr nem volt gérvàgója, akkor lehett volna annyi esze ,hogy olyan szegőt rak amihez nem kell gérvàgó. Vannak előre gyàrtott sarokelemek egységcsomagba, külső belső, végzàró. Így csak a hosszàt kell vàgni.
Egyetertek. Tapasztalàs. Déw te csak elemzel? Nincsenek.tapasztalataid? Igen a szerszamgep vasarlast megelőzhette 30 év gyakorlati felhasznalas. Ennyi ev alatt barki.meglatja a kulonbsegeket akinek van rà igenye . Vannak emberek akik beérik a hitvany szarokkal.is . Rajtuk nem.tudsz segíteni . Behajtja a csavart egy csavarhuzoval is. Egy hete egy epitkezesen.egy srac rakta a laminalt padlót. Draga magasfenyű német padlo volt. Szépen is rakta alapos volt. Az osszes szobaval vegzett elkezdte beszegni. Addig tok.nyugodt volt... A szegésnél.kikészült vagdalkozott szentségelt nem tudtam.elképzelni.mi.baja lett. A probléma egy i.e. 1200 ban az ősember altal.hasznàlt un. Gérlàdàt hasznàlt. Egy kis fa doboz amin fel van jelolve a 45 fok. Gyerekkoromban lattam.utoljara hasonlót. Egy horonyba bedug egy kézifűrészt es elkaszabolja a szegőt. Persze ez is szarra volt kopva ket egyforma szoget nem .volt kepes levagni ..sajnalt.magatol egy elektromos 0-60 ° ig vago komolyabb gervagot .. valoszinu meg evek.mulva se jut el az agyaig ,hogy 30-300 ft befektetéssel 10* hatekonyabban tudna dolgozni kb ket. Kis munkan.megterulne... valoszinu ő nem.kerdezett meg egy elemzőt hogy tudna a sajat vallalkozasat hatekonyabbà tenni..
azért az alkatrész ellátás nagyon fontos dolog egy olyan motornál ami üzemórás
a zsíros bétával nem szívesen foglalkoznék, személyes tapasztakat nincs de az "ismerős ismerőse" szinten sok negatívot hallottam
a gerecsével már volt pár rossz tapasztalat őket se szívesen választanám szerviz partnernek
mostanában a legolcsóbb leggagyibb elektronikai cuccokat veszem, kb addig bírja mint a 3-4x drágábbak és nem nyújt szinte semmi pluszt a drága
motornál mindenképp az újat venném meg ha biztos vagyok benne hogy használom 8-10 évig
mivel egy motorom se volt 3 évnél tovább nálam nem éri meg az új
bár a pár éves végletekig leharcolt kicsi pénzért se rossz vétel, mert még egy teljes felújítás után is sokkal olcsóbb mint az új
persze csak annak aki meg tudja magának csinálni
és tényleg csak a pár évesek amik nincsenek 111x szétborítva mint a 2000 utáni rfs-ek
" Miből tudnád, hogy mi a legjobb választás számodra vagy melyik a minőségi cucc?" - Erre a kérdésre szerintem tudod a választ. A munkád során használsz gépeket, tapasztalsz, hallod a kollégák véleményét. Egy fával dolgozó munkás valószínűleg pontosan tudja, hogy milyen gépekkel lehet könnyen és megbízhatóan dolgozni. A konkrét példánál maradva pedig a TV választásnál léteznek tesztek illetve szubjektív szempontok, ami alapján választ az illető. Nem a legjobbat kell megvenni, hanem számára az ideálisat.
Ebben az esetben nem elemzés előzi meg a választást, hanem tapasztalás vagy anyagi szükség, esetleg márkahűség.
Egy 10 ezer ft os mikronal.nem.nezegetek semmit. Megveszem aztan ha 10 ev mulva beszarik.kihajitom. Egy kozel 3 milio forintos motornal megnezem hogy ne egy garazsstorebol .kelljen alkatreszre varnom egy nagyúrtól.... A ktm.szamomra minosegebbi mint az osszes tobbi kotla... Ocsmany hegesztesek.ontesi hibak agyalagyult megoldasok. Volt nalam.mar minden fele marka. lattam.eppen eleget ahoz hogy lassam.a kulonbsegeket. Nem.kell ehez semmit elemezgetni. Szerintem a 2022 es ujabb ktm modelekkel fognak vegleg belerugni a tobbi sereghajto markaba. Szerintem a virus miatti idei kimaradast duplan fogkak behozni . A tobbiek.meg most jutottak el a balance tengejig. Emezek mar 16 bann kiadott 17 es motorokba beleraktak. Ugyan a injektorral.meddig vàrnak a tobbiek? Egyebkent annak en orulnek a legjobban ha lenne még karbis ktm. De szerintem 22 re elkeszitik s megbizhato tpi valtozatot màr. Aztan onnantol.kezdve a tobbiek mehetnek.kapàlni
Jó hasonlat
A festék és időpazarló motor felújításnak nem sok értelme szerintem sem, annak igen, ha szétborítja és mechanikailag rak rajta rendbe mindent, ezen valószínű nem történt meg, mert a féktárcsa felújítás után is vállas.
Köszi, hogy leírtad!
Nem hiszem, hogy nem elemzel semmit! Miből tudnád, hogy mi a legjobb választás számodra vagy melyik a minőségi cucc?
Az lehet, hogy nem tudatosan csinálod és lezajlik magától a fejedben.
Ebből azt értem, hogy nálad a minőség egy nagyon fontos nézőpont.
Pl. vegyünk egy konkrét példát. Elromlik a mikro otthon, mit vennél most? de lehet példa egy TV is. Tuti más fog kijönni sok embernél, mert mindenkinek mások a nézőpontjai, más az értékrendje, másra van igénye. Szerintem nagyon sok túlárazott dolog van a világban tele hülyeséggel, amire semmi szükség (legalábbis számomra)
Részemről abban nem hiszek, hogy a drágább a jobb vagy az olcsóbb mindig drágább.
Nálam a jó/megfelelő relatív fogalom, ami szubjektív nézőpontok, saját szempontjaim alapján áll össze, azaz nekem,
másik ember "értékrendjével" nézve nyilván lehet hülyeség az adott választás.
Ini esetében meg úgy általában mindenki esetében döntés előtt, csak erre akartam rávilágítani most is, hogy gondolják át a nézőpontjaikat.
Más javaslata nem lesz jó nekik, mert az a másik ember értékrendje alapján képződik.
Más max annyit tud segíteni, hogy adott nézőpontból leírja, hogy mit gondol az adott termékről, mi volt a tapasztalata.
Sherco esetében már hallottam több rossz hírt alkatrész beszerzés kapcsán én is, tapasztalat nulla
BETA-t nem ismerem, nincs infóm ilyen téren, tapasztalat sem.
Amióta megvan a gasgas (5 év kb), alkatrész hiány miatt még sosem állt.
Akkor, ha jól értem az alkatrész ellátás nézőpontból miatt csak a KTM?
a túlárazás relatív
pl nekem a husky olcsón jött olcsón ment
szóval kb semmivel sem jártam jobban-rosszabbul mint egy ktm-el
ellenben a ktm egész jó szerviz és bolt hálózattal rendelkezik, amit a többi egyáltalán nem mondhat el magáról
havernak állt a sherco 3 hónapig mert hiába lett rendelve a cucc a külföldi elosztó "elfelejtette" beletenni a csomagba, ráadásul 2x is
Nagyon sok dologban hasonlóan gondolkodunk, ezt már többször megjegyeztem... Én mondjuk szeretek dolgozni, problémákat megoldani (vagy csak hozzászoktam).
Alltalaban probalok.elsore minosegi dolgot venni. Szerszamgepekben napi hasznalati.dolgokban. motorban. Mert hosszu tavon kifizetődőbb!!! Nem.elemzek semmit. Ha van ra penzem.megveszem.a legjobbat. Ha nincs ra penzem.negvarom.mig lesz....probalgatni nem.szoktam.semmit se mad motorjat. Mert tudom hogy amit venni fogok.jo. nem.kell probalgatni. Ugy vagyok vele ha annyi sok ember tud.vele motorozni nekem se lesz gond. Faipari gepwkbol is szep lassan megveszegettem az osszeset evek alatt. Utalok dolgozni de ezekkel agepekkel sokszor ezt is elfelejtem . Miota megvannak soha! Egyetlen rossz tulajdonsagot nem.tapasztaltam. ha kozepes minoseget veszel mert ugy erzed sprolnod kell mindig gondolj arra hogy kesobb ujra meg kell venned a jobbat mert a kozepes minoseggel.bajok lesznek. Es akkor mar 1.7 es szorzoval.vasarolsz
Tehat az olcsobb mindig dragabb ! Ha ez szempont akkor en ez alapjan vasarolok. Barmit.
Ha nem képes valaki alkalmazkodni, fejlődni akkor kiesik
a zsíros bétával nem szívesen foglalkoznék, személyes tapasztakat nincs de az "ismerős ismerőse" szinten sok negatívot hallottam
a gerecsével már volt pár rossz tapasztalat őket se szívesen választanám szerviz partnernek
motornál mindenképp az újat venném meg ha biztos vagyok benne hogy használom 8-10 évig
mivel egy motorom se volt 3 évnél tovább nálam nem éri meg az új
bár a pár éves végletekig leharcolt kicsi pénzért se rossz vétel, mert még egy teljes felújítás után is sokkal olcsóbb mint az új
persze csak annak aki meg tudja magának csinálni
és tényleg csak a pár évesek amik nincsenek 111x szétborítva mint a 2000 utáni rfs-ek
Ebben az esetben nem elemzés előzi meg a választást, hanem tapasztalás vagy anyagi szükség, esetleg márkahűség.
A festék és időpazarló motor felújításnak nem sok értelme szerintem sem, annak igen, ha szétborítja és mechanikailag rak rajta rendbe mindent, ezen valószínű nem történt meg, mert a féktárcsa felújítás után is vállas.
Nem hiszem, hogy nem elemzel semmit! Miből tudnád, hogy mi a legjobb választás számodra vagy melyik a minőségi cucc?
Az lehet, hogy nem tudatosan csinálod és lezajlik magától a fejedben.
Ebből azt értem, hogy nálad a minőség egy nagyon fontos nézőpont.
Pl. vegyünk egy konkrét példát. Elromlik a mikro otthon, mit vennél most? de lehet példa egy TV is. Tuti más fog kijönni sok embernél, mert mindenkinek mások a nézőpontjai, más az értékrendje, másra van igénye. Szerintem nagyon sok túlárazott dolog van a világban tele hülyeséggel, amire semmi szükség (legalábbis számomra)
Részemről abban nem hiszek, hogy a drágább a jobb vagy az olcsóbb mindig drágább.
Nálam a jó/megfelelő relatív fogalom, ami szubjektív nézőpontok, saját szempontjaim alapján áll össze, azaz nekem,
másik ember "értékrendjével" nézve nyilván lehet hülyeség az adott választás.
Ini esetében meg úgy általában mindenki esetében döntés előtt, csak erre akartam rávilágítani most is, hogy gondolják át a nézőpontjaikat.
Más javaslata nem lesz jó nekik, mert az a másik ember értékrendje alapján képződik.
Más max annyit tud segíteni, hogy adott nézőpontból leírja, hogy mit gondol az adott termékről, mi volt a tapasztalata.
BETA-t nem ismerem, nincs infóm ilyen téren, tapasztalat sem.
Amióta megvan a gasgas (5 év kb), alkatrész hiány miatt még sosem állt.
Akkor, ha jól értem az alkatrész ellátás nézőpontból miatt csak a KTM?
pl nekem a husky olcsón jött olcsón ment
szóval kb semmivel sem jártam jobban-rosszabbul mint egy ktm-el
ellenben a ktm egész jó szerviz és bolt hálózattal rendelkezik, amit a többi egyáltalán nem mondhat el magáról
havernak állt a sherco 3 hónapig mert hiába lett rendelve a cucc a külföldi elosztó "elfelejtette" beletenni a csomagba, ráadásul 2x is
Tehat az olcsobb mindig dragabb ! Ha ez szempont akkor en ez alapjan vasarolok. Barmit.
Ehhez mit szólnál?
Pl. felírod cetlire a lehetőségeket, bedobod egy üvegbe, majd húzol egyet?
azt hiszem eret vágnék magamon