Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Időszamitas előtt az sx őskorból? Mikor poianaba ugy jutottam el a montele mic ig hogy 12 literes nagytankom volt es vittem egy ,5 literes kiskannaba benzint a hatamon plusz elore volt kotve a sarvedore egy masfeles. Gyakorlatilag tankerként jartam az erdőd. Erre gondoltal? Igen ilyen volt 2008-13 ig kb. Ja es haza mar slig birta ki .kb 60 km t ha mentunk. Egy huszast beszivott. Viszont cserebe ritka hülye egy motor volt...pl a mostani exc k hez kepest. Viszont jo pelda volt hogy azzal is lehetett motorozni!!
na ezért nem motorozzatok egyedül...

https://index.hu/belfold/2019/...
Bilanak is szegeny volt de csavart a meter rodon es jol ment,szepen tisztan.Nekem nem tetszett pl mert tul tisztan ment,vannak helyek mikor kell a nyomatek..oda meg kisse a dus fele kell legyen karbizva
Sajnos ez nem tény.. Az a tény, hogy a Bila által használt Lectron, kevesebbet evett a ti motrjaitoknál.. Tehát nem lehet általánosságban kijelenteni, ehez sokkal több teszt és rengeteg állítgatás szükséges. Pár embernek akit én ismerek, az volt a tapasztalata a Lectronnal, hogy alul szegény. Jelezték a cég felé és küldtek nekik másik schubert tűt (metering rod), ezzel javult a helyzet, de nőtt a fogyasztás.. Membrán is egy vitás kérdés.. A motor teljesítménye, ha jól be van állítva, messze túlmutat azon amire szükség van extrémbe. Soha nem fekete, vagy fehér, Keihin vagy Mikuni, gyári membrán vagy V-force4. Mikor elérsz javulást pl a membránnal bizonyos tartományba, valahol szinte biztos, hogy hoz magával romlást is.. Mindenki véleményét elfogadom. A gondom az hogy kijelentő módba beszél mindenki, aki itt véleményt mond, ezekre szoktam reagálni. Szar a Ktm, szar a Mikuni, szar a gyári membrán, stb.. Kicsit olyan mintha azt magyaráznám, Katona Béla hegedűművésznek, hogy szar a hegedű, mert nem tudok rajta játszani..
Ha lattal lektront szetszedve akkor megdobentoen bonyolultnak tunik egy keihin vagy egy mikuni....de ez is izles kerdese.
A teny az,hogy pl egy lektron karbi minimum 1/4 tankal eszik kevesebbet ugyanazon parameterek kozott mindt egy Keihin.Jobban is megy a motor,nem fuldoklik,kiporog tisztan,tisztan porog minden tartomanyba...ezek tapasztalatok amiket mi tapasztaltunk itt .
A karburatort porlasztonak is nevezik szaknyelven,de lehet ehez gepesznek kellene lenni hogy tudjuk?Egyszeru az elmélet,jobb mukodes=jobb porlasztas,kevesebb fogyasztas ,jobb motormukodes,jobb reakcio ido stb...ez is pont olyan dolog mindt a membran. Van akinek a v force memranok es a gyari kozott semmi kulombseg,de megis a V forcot gyartjak es azt ajanljak a szerelok.en nem vagyok sem szerelo sem gepesz.
Nekem anno a mikuni is jol muzsikalt a motoron miutan kapott egy total uj karbiszettet.Masoknak a gyarival is tokeletes volt a motor.Mindenki maskepp latja..
Az ezt megelőző évekről beszéltem..
Ezt hogy lehet megállapítani..??
És mindezt a megállapítást úgy hogy gondolom nem is gépész a jaxy!
Sanyó! Ezt a számot küldöm az alföldi porlasztósoknak! http://youtu.be/zDEb_W35_Vs
Amúgy a mikuni miért porlaszt rosszabbul, mint a keihin, oszd már meg velünk az információt???
A keihin mikuni egy szinten van. A lektron a legkomplexebb, ezért ahhoz már műszaki szinten gondolkozni kell tudni. Nyilván aki a szériával sem bír el, az a lektronnal az erdőbe kerül.

Tegyük hozzá, hogy a 300as enduró, nem egy kihegyezett speciálgép, amit minden nap érzékeny az időjárásra.
Ezeknek a karbiknak nem is a fogyasztasukkal van a baj,hanem a porlasztasuk nem megfelelo...vagyis a keihint azert szerezik be sokan mert a benzin kevereket jol porlasztja.A mikuni is jo de nem a legjobb.Van aki lektront rak rá, sot olyat is ismerek,hogy ra rakta a lektront en nem szerette,olcso penzert elkotyavetyelte.
Csokesz. Kezszer voltam Hosival.mostanaban. az egyiknel 1 centi.maradt a tankomva neki 4 centi. Amasik.menetnel.nekem 5 centi neki 10. Kb fel.literrel volt neki tobb mi dket alkalommal. Nem.fektettuk a mitorokat. Haladtunk.egyenletesen.. tehat a ketszeres fogyadztas tulzas. En full szeriara allitottam. Mint mindig.
Jaj elfelejtettem.irni nem.nekem kell hanem egy regebbi sx re . Tessek.mindenki.megyugodni .
Nem csak felétek.
Lehet azért mert alföldiek vagyunk.
Felénk a TPI-t szeretik. Vettek egyszerre hármat.
2. Vidi nagyon jó. Az ilyesmit keressük mi is. A feljàrózàst màr kinőttük......Meg a hegyünk inkàbb ezt tàmogatja..
Megnyugtattál Sanyi...Csak vannak ott hegyek-völgyek...
szedd ki a gyorsítót belőle, vagy tegyél fel egy kisebb átmérőjű karbit
Holnap csinálok képet. A 49 az 49mm nem elírás.
Van keihin és mikuni is.
El voltunk ma motorozni...lassan kezdek rajonni,hogy felre ismertem a serit...Patakba is jo volt biciklizni vele.
http://youtu.be/k-xGx482GuE
Pokos jatszosdit is jool lehet nehez terepen jatszani vele...es felmaszik ahol kell.
http://youtu.be/WtWPEC6MZHs
Ma meglepett a buta modba valo hasznalat..eddig naagyon ritkan hasznaltam,azt hittem csak butaknak jo es hat ..a naaagy feljaro aminek az elejen a leszakadaast meg kell matekolni majdnem felgazon az megy,de ha a leszakadast nem nyeleted el akkor kidob,ha lenyeleted akkor utana jon az igazi falat..2nyelen kell piritani..ha elveszik a lendulet basztak es hamvaztak..de onnan nincs kigyorsulas mert omlik a benzin az olodbe..szoval csak tarto nyelgaz es kuplung..ha van lendulet..ha nem akkor fordulsz visszsa ..ma 2 szer a haromnegyedenel a seriu elfogyott..vacsogtattam,kinoztam,mergelodtem..mondom nincs ilyen nem veszi fel nem tudom kiporenteni,bedobom az oldalon..egyszeruen ahogy esett a sebesseg nem akarta felvenni a lapot es ha orditott is akartr kiugrani vagy nyuvadozott...mondom verem a faszoma serkojaba..amugy ez egy olyan feljaro,hogy az expertesek 90% kat kikene huzni kotelen....na mondom kiprobalom ezt a budi buta modot..2 es nyelen is alig akart menni az volt az erzesem ez a fasznak sem jo..szepen az agresziv modbol morgos tolos lett..a letorest lekezeltem de szarul es hat kuplungal segitenm,huzom a gazt es megy bazmed,es nem kell kuplung es nem jon az ara szembe es csak megy bazdmeg es csusztatom a kuplungot es ordit a motor es tol fel mindt a kurvaelet...mondom magamba,miiiafaszom?Hogy a gecibe engedi a biuta modba kiporogni orditani es tolni,ugyanazt csusztatva jatszva mindt izmos modba de az izmos modban megsem veszi a lapot es erotlenul tol vagy rug..na de a butaba 3x ugy mentem fel hogy beszaras..a 300 alse sokszor igy...tolt akar egy 300 nyugisan erobol..mondom na..akkor mar baratok vagyunk.