Heló! Véleményeket szeretnék kérni 2006-os ec300-ról, alkatrész ellátás, üzemanyagtank mennyiség, típus betegségek stb... Eddig négyüteműk voltak csak ,úgyhogy kétüteműre szeretnék váltani
Neneee..azert adtam el az injektorost mert nem megbizhato egy olcso hobbi motorozasra..Errefel ma olvasom,hogy a 2020 as xc k is mar tpi-sk lesznek,belerakva egy szenzor ami meg segiti a jobb keverek beallitast a szoftnak..Mindegy,a lenyeg az,hogy a mostani Xc-m az karbis es egyenlore ha igy alakulnak a helyzetek akkor jo par evig ez is marad..majd akkor veszek injektorosat,ha par even keresztul technikai ocskavasakrol nem lesz tele minden es megbizhatoan mukodnek
Nem kell gyari motorosnak lenni,hogy erezd a kulombsegeket.eleg ha tudod szurni mi hogy n mukodik es neked mi tetszik jobban.Az uj motor mindig nagy orommel jar,de eleinte ugy viselkedik mindt egy betoretlen lo.Nem lehet leszurni mire kepes,de mar az iranyok meg vannak.Egy uj motorral nem elvezetes a motor,olyan akar az uj kert mikor kojok korodba masztal at rajta..meg se mozdul,a tokeid feltori es nem erzed merre mozdul...egy betort motor 20 ora utan sokkal elvezetesebb,ez motocrossba is igy van.
Osszessegebe a ktm javitott a sok szarbol amit csibalt es egy kivalo motort dobott piacra, de ezt nem lehet meg igy kifejezni....majd 50 ora utan lehet kb leszurni,hogy mi az ami jo es mi az ami nem annyira.
Gyarilag szaraz a tank..1 l benzin eleg,hogy erezd mire hogy reagal.A lapos motoorzas total masahoz kepest ,hogy terepen mit tud a motor.Ezert kell sok motorral menni,serko,yamaha,katejem,huski..mikor mar sokkal mentel van viszonyitasi alapod..addig mas velemenye csak velemeny marad.Az ami masnal sziper az neked lehet szar.ember fuggo.
Koszi skacok.
Nagyot nem gurultam vele csak az udvaron,de amit erzek elsore az,hogy van kis csopperes filingje,fel allva kenyelmesebb a serinel,allva meg az az erzesem az ora magasabb lenne,tipikus ktm allasa van.A motor nem nagyobb a serinel,de megis magassabb a hasa,magasabb az egesz motor.A 18 as huskihoz viszonyitva is labtartok mindtha lennebb vannak,a sujpont lennebb kerult.A villaszog tetszik mert nyujtottabb a szoge,stabilabb erzetet ad,de nem akkora a nyitasa hogy tolja az orat kanyarokba.A hatso futomu finom lagy,szerintem ez meg bekemenyedik par ora utan..az eleje passz..all jol de terepezes utan tobbet mondok,de igy elsore all rendesen es nyel is,nem csuklik habar ezt lehet fujni ha puha.A motor kibaszott eros,a 18 as beta 300 volt ilyen eros..nagyon maradok le..nagyon tol viszont ami tetszik,higy alapon olyan tpi filingel megy,lagyacska van ertes benne.Alaprol meghuzva a gazt kisse betorpan,nem ugrik erotelyesen hanen lagyan,de utana baszott eros ,erzik erobol megy mindt egy 450...sok 300 ason ultem de egy sem nyomott ekkorat.Nem megy ooyan kifogastalanul mindt a sheri 250 ese..az minden tartomanyba kifogastalanul szepen szolt es linearisan ment,de ez is meg be kell rodalodjon es meg kell allitgatni,vagyis azt akartam mondani,hogy egy fmf rendszer es egy keihin karbi teszi a dolgat jobban.A motor es a karbi sokkal jobban osszhangba van es a motor is erzodik jobban él jobban szuszog,szebben konnyedebben megy,nem nehezkes a jarasa.Szerintem eddigi legjobb motor amit a ktm meg almodott,de szerintem baszott eros.A futomu is egybe mozog.Majd a haspancel ala kerul es a venti akkor beleverem a patakba,feljaro es tempo..akkor.mutatja ki a foga feherjet a narancs.
Dew ezt igen.jol.latod! Nekem.mar kibillentette a gumisapkat egy ag. Nap vegen vettem eszre . Szerencsere egesz nap szarazba mentunk. Nem.tudom még hogy védem.be. talan az egyik csavart felhasznalom valami.L profilt fogatok oda elé.
Még mielőtt használatba veszed, a gyújtásalaplapról feljövő kábelekre tegyél valami védelmet, mert az első odakavarodó gally el fogja intézni így, nem is tudom hogy gondolták ez a mérnökök, hogy "csupaszon" ott tátong a vezeték
Az idei King of the hill- nyomvonalát megtudná valaki mutatni? Fáljként elküldeni. Köszönöm.
Osszessegebe a ktm javitott a sok szarbol amit csibalt es egy kivalo motort dobott piacra, de ezt nem lehet meg igy kifejezni....majd 50 ora utan lehet kb leszurni,hogy mi az ami jo es mi az ami nem annyira.
Nagyot nem gurultam vele csak az udvaron,de amit erzek elsore az,hogy van kis csopperes filingje,fel allva kenyelmesebb a serinel,allva meg az az erzesem az ora magasabb lenne,tipikus ktm allasa van.A motor nem nagyobb a serinel,de megis magassabb a hasa,magasabb az egesz motor.A 18 as huskihoz viszonyitva is labtartok mindtha lennebb vannak,a sujpont lennebb kerult.A villaszog tetszik mert nyujtottabb a szoge,stabilabb erzetet ad,de nem akkora a nyitasa hogy tolja az orat kanyarokba.A hatso futomu finom lagy,szerintem ez meg bekemenyedik par ora utan..az eleje passz..all jol de terepezes utan tobbet mondok,de igy elsore all rendesen es nyel is,nem csuklik habar ezt lehet fujni ha puha.A motor kibaszott eros,a 18 as beta 300 volt ilyen eros..nagyon maradok le..nagyon tol viszont ami tetszik,higy alapon olyan tpi filingel megy,lagyacska van ertes benne.Alaprol meghuzva a gazt kisse betorpan,nem ugrik erotelyesen hanen lagyan,de utana baszott eros ,erzik erobol megy mindt egy 450...sok 300 ason ultem de egy sem nyomott ekkorat.Nem megy ooyan kifogastalanul mindt a sheri 250 ese..az minden tartomanyba kifogastalanul szepen szolt es linearisan ment,de ez is meg be kell rodalodjon es meg kell allitgatni,vagyis azt akartam mondani,hogy egy fmf rendszer es egy keihin karbi teszi a dolgat jobban.A motor es a karbi sokkal jobban osszhangba van es a motor is erzodik jobban él jobban szuszog,szebben konnyedebben megy,nem nehezkes a jarasa.Szerintem eddigi legjobb motor amit a ktm meg almodott,de szerintem baszott eros.A futomu is egybe mozog.Majd a haspancel ala kerul es a venti akkor beleverem a patakba,feljaro es tempo..akkor.mutatja ki a foga feherjet a narancs.
Még mielőtt használatba veszed, a gyújtásalaplapról feljövő kábelekre tegyél valami védelmet, mert az első odakavarodó gally el fogja intézni így, nem is tudom hogy gondolták ez a mérnökök, hogy "csupaszon" ott tátong a vezeték