Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én úgy tudom hogy csak a harmadik napot nyerte meg.
Tan jarvis siman nyert volna de valami cp buntetese volt.
A tengerparti rész elég betegnek tűnik, de azért fasza lehet.
A vízben meg ott cirkált egy csónak végig.
http://youtu.be/p0d-v9hJeyA
Biztos ékvezik a fiúk....
A sípályán futsz felfelé egy 4:16-os kilométert? Nem egészen tudom értelmezni.
Ma kicsinált a futás ,de a cél el érve.
Lehet, en nem ereztem.
Azert a 16 es a 17 es vaza kozott eg es fold a kulombseg..motorozhatosagba is
Leirtad, hogy miert van 16os xcw-m Havasi altal ram allitott futomuvel. Nem veszek masikat mert ez a karcokat leszamitva hibatlan.

Mentem tegnap tpivel (18as motor legujabb szoftver), hardba a nyulossaga alul segit, de tempoban sehol nincs az enyemhez kepest. Szoval nalam egal az allas mert en hasznalom hardra is meg tempora (versenyre) is.
De lehet en gondolkodok hujen,es kellene mindig az ujat venni,netan regi motor is megtenne,ez persze mindenki sajat maga donti el mi-mit er.Egy olyan motort ami jo is sokszor nem a penz donti el,hanem a karban tarthatosag a szervizelesek gyakorisaga,a szervizeleseg intevalluma stb.
N meg a minap az is megfogalmazodott bennem,hogy ha evente az ember 60-80 orat motorozik,akkor erdemese ennyi penzt bele locsolni egy szarba,aminek egy ev utan a bukoja ezerakarhanyszaz euro...szoval szerintem hobbiszintre kell venni egy motorozhato,tartos motort aminek a fentartasa nem oriasi,nincsenek gyartasi hibak es a futomu is hobbi szintre elfogadhato legyen,es nincs ertelme cserelgetni evente,meg ket evente sem,hanem mondjuk hajtani 4-5 evet akkor adni el es ujabbat venni,mert akkor az ember ki is hasznalja,mert igy ebben a stilusban,csak egymast a haverok felul licitaljak,uberelik egymast de egy feljaron nem tudnak felmenni,es meg penzt sem hoz a motor csak viszi,versenyen meg tok mindegy,hogy a 20 dik vagy vagy 50 edik mert ott is a filing a lenyeg es az elvezet,szoval ezek nem artol fugnek.
Szivem szerint mindig a legjobbat vennem,de logikusan gondolkozva ertekrendet kell felallitani es az alapjan donteni mit venni es menyyiert...es ha igy allok a dolgokhoz akkor a ktm siman ki van zarva mert azert a penzert nem kapsz olyan kivaloan jo minoseget.
Meg nem rendeltem semmit,mert a telire nem veszek semmit,csak ha jo ajanlatot kapok..amugy Beta lenne kilatasba,vagy ktm tol a 19 xc...ktm tol mas nem erdekel.A betaval meg tobbet kellene menjek,probalgatni sok mindent,at kell fuzze az ember azt is ,hogy eladhatosagba is legyen eladhato,habar ez tipustol fugg,mert a tpi-ket fosert hugyert aruljak lassan.
Karbisat akarok venni,szeretem bugykolni es legalabb tudom hangolni ahova akarom.Ha Betara kapnek jo arat akkor azt vennek,mert tudom,hogy anyagminosegbe jo,motorikusan is eros es fojathato,a futomuve is az ujaknak szerintem alapbol jobb mindt a katejemnek,csak kisse olyan faragatlan,kifinomulatlan,de az biztos,hogy jo a filing vele.
A 19 es xc re faj a fogam mert az mar total mas motor,a regi hibak kijavitva,es egy mas dimezionak igerkezik...csak ha nem lehet kapni akkor basszak meg,adjak az amcsiknak.
A telire azert nem akarok motort,hogy haladjak a hazzal,fejezzem be mert mar eleg reg ota csinaljuk es ideje lenne bekoltozni,es igy legalabb oda koncentralok,es nem masra.
El van adva.
Azt hiszem ez volt a hozzaszolas lenyege.

Gondolom beta mar megrendelve
a husqvarnát már eladtad?
Azta de kemény.....
Ilyen mikor a motoros el megy sínpárjára futni.. mert nincs motor
Próbálta már valaki Nissin főfékhengerre cserélni a Brembot? Működik ez a dolog?
http://youtu.be/QhuTbjBStTs;t=0s
Haver, kitaláltad hátra a fél Mousse-t, felraktam ma énis a Tubliss mellé. Nem volt egyszerű, megszenvedtem. Még nem próbáltam, félbe vágtam.... Meguntam hogy a Tubliss mellett leengedett gyorsan. Volt már ragasztva is a külső a felnire :) de most vége a pumpának.
A 17 ktm modellek uj vazat es uj motort kaptak,ki ult rajtuk az erezte,hogy az addigi generacio egy szar robogohoz hasonlitott..ezek mar maskepp mozognak,a motort is be lehetett loni,de hamar be lehetett allitni,hogy jol menjen.
Igy igaz..a 17 es jo volt,igaz par honapot allitgattam de aztan az ujitott karbiszettel nagyon jora sikeredett
Egész nap kentem.....igaz csak ezzel...
Ne kàbíts......Ugyanaza futòmű, mint a tiedbe... Ennyire szar lenne.Ne màr. Ha leszarozunk valamit,irjunk màr konkrét dolgot. Vagy a vàz geometria volt szar? Az hasonlít a tiedre,még az üléspozició is. Netàn a blokk volt szar? Köztudott?hogy minden fordulatszàm tartomànyba erősebb a sherco. Arról meg nem is beszélek,hogy a karbival nem kell babràlni. Úgy jó ahogy van. Picit hangolsz a stílushoz amit szeretsz...és kész. Figyu. Tudom mit érzel. Többre vagy hivatott,mint hogy bàrmi màs motort vegyél. Nekem se lesz suzuki autóm....Becsukom azajtót ....és rosszúl vagyok a hangtól. És 6millióért, inkàbb veszek egy új kiàt,mint egy flancos bmw 330 d. Na menjünk motorozzunk,mert nagyon jó idő van itt.
En ugyanezt ereztem egy 18 as serkon.csak en300 meter utan.
hy kolbik...
szeretném leszögezni.. az injectorral semmi de semmi baj nincs! autókban is jól működik évtizedek óta...motorokban is jól működik...
az hogy mondjuk a kátéem nem képes arra hogy elegendő olajat keverjen egy kétütemű olyan működéséhez hogy mondjuk 100 óránál ne úgy nézzen ki a motor beleseje mintha egy fél tankor ment volna az ember tiszta benzinnel.. hát az érthetetlen számomra...

gasgas
szerkó
béta mind mind dobógós helyne van...nálam (mert nálam nagy dobogó van nem 3 állásos :-)
az hogy az sx-f 450 van a tetején(mindég ) az meg csak azért van.. mert ez van...

a hondás csávó atomállatul megy...
zsírtéjvéjt meg báncsátok...ez nem szép...ő a magyar endúrózás legismertebb (bár ismertsége alapja nem mindég legszebb fényében pompázik) alakja...aki nem hallott róla az nem is igazi endúrós...