Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól beszélsz haver...... Imàdni fogod. Képet rakhatnàl fel... 100 óràt menjél vele...Majd kipróbàlsz egy Betàt. És akkor màr elmondhatod,volt gas gasod,ktm sherco Beta....
Koszi szepen!!!
Szerintem a tpi pont eleg amire kell 300 bol,az tolt eleget alapon es kozepen is,de csak ugy ha raversz meg egy kas penzt a reditukesz motorra,furod faragod..aztan ra suppedsz egy mas motorra ami alapbol jol megy es azt csinalja amit kell,nem erzed azt,hogy itt horkol ott fojlik.Nekem a Beta is tetszett nagyon,tetszett tempoba a mozgasa,jol fordult,baszott eros volt szerintem az is nagyon jo valasztas akar mikor.En annak idejen a gasgassal is jol tudtam menni,de annak az volt a baja,hogy fullgazon nem ment es egy merev ocska futomu volt tokanyolva neki.
Vannak emberek akiknek kell a tudat a motor melle,hogy jo valasztas amivel mennek,es vannak emberek akiknek a tudat nem szamit,csak az,hogy a motor mit tud es hogyan tudja.
Nem mindig az a legjobb valasztas amivel mindenki megy vagy akar.
Gratula az új mocioz, az új màrkàhoz.
Eladtam a huskit,nem tartok egy motorba 8000 eurot,es az ar difibol vettem autot,mert kelett a regit kicserelni,igy kaptam egy olcsobb de kurvafasza verziot.A 300 ,foleg a regiek ocsmany paraszt allatok.ami meg elvezheto is kb 1.5 oran keresztul,utana meg a faszodat kiveri es a szajadba nyomja.A 300 melos verseny motor kellene legyen,ha rendesen meg is csinalnak,csak mivel nép motor igy hat minek.Karbis kelett nekem,mert nem akarom a hatamon haza hozni ha valahol beszarik.A 250 valo arra amit en csinalok..egezs nap motorozni,kozbe csemerkedni,mocskolni az oldalt,de azert kar egesz nap szopatni magad hogy a motor 2 vagy 3 helyen konyebben felmenjen az ero miatt..inkabb egesz nap szepen alad dolgozik es elvezhetoen motorozol.
Na de kinek a pap kinek a csaja..a farkos
Szerkoztam egy motort..250ven két téj..18 as model es 5000 be van.
Ki is próbáltam....a z kurvara meg lepett,hogy milyen bicikli kezes filingje van,konnyu forgatni,mozgatni.feljaroba ha huzod a gazt meg,linearisan tol vegig szepen mindtha zsinoron huznanak,nem horkol,nem fullad,nem fojlik,nem ürül ki, hanem too mindt egy villanymotor.Ha a kuplungba belevajsz sem ugrik nagyot,minden szart megbocsajt es mundenen felfolyt.Amit nem elfelejtendo,hogy karbis,vforce4,fmf ortol seggig.Ami eleinte hianyoltam az a nyomatek alapon,ugye en alapon motoorztam sokszor de ebbe az az ero hianyzik ami az indulashoz kell egy csemer meredeken vagy sziklasba,de meg lehet szepen oldani azt is mert a motor mozgekonyabb es konyebb manoverezni tenni venni.Ha elindulhat akkor mindt a kes a vajba ugy maszik,huzod a gazt megindul,nem lerug,nem ocsmany hanem visz.Nem fog ki ugrani alolad amig a gazt nem kezded vicsogtatni..mikor a power nyit akkor jon elo a kuuurvaannyaaa hova a picsaba megy ez igy..es mikor elfogyna mindt a 300 nak a gaz akkor ez meg..aztakurva hova megy ez meg halunk meg filingje van..a naagy feljarokba is megy szegyentelenul repit.A futomu merev es jo az eleje,a hata meg olyan traxos filingel van. Elegedett vagyok minden szinten...endurozni,fuzni az erdot,fel le egy igazi elmeny,mert jatekos es ha kell paraszt ha kell fincsi.
Brandauernak meg lehet még az a szép szürke munkàsőrnadràgja?nagyon szeretheti hogy minden videóhoz felveszi vagy 20 éve folyamatosan. :)
2019 gasgas TXE elektromos triál változat, 2011 óta létezik, annó egy videóban a Lars Enöckl, Erich Brandauer szórakoztak vele
http://youtu.be/GFkqSLc8IVA

https://gasgas.com/en/trial/56...
kurva jól néz ki, fasza kis dh bicikli lehetne belőle és nem kellene feltekerni vele a hegyre
Miez Dani? Jo.kis jàték télire
Amit lehetett megtettünk..(ez kicsit mszp-re sikerült )...Mi csak hétvégén megyünk.....ami egy évben 50 üó körül szokott lenni...Jövöre szétszedem újra...ha addig meg lesz még...Lehet jobb lenne egy enduró 2t...de nagyon sajnálnám...mert kurva jó ...Nem tudom meg tunám -e szokni a 2 t-ét...Nagy dilemma....Próbáltam már haverom 16-os 300 exc-jét...hát...nem is tudom...
Nem gondolom...hanem.
Nagyobb erohatas eri a lagyabb anyagot. A felulete valamennyivel ellenalobb volt az eredeti retegnek. De jol csinaltad, en is ezt szoktam. Aztan igy elodazhato kicsit az uj kosar vasarlas
Most sokkal könnyebben megvan az üres...Az egyest simábban veszi...Ha kezd beverödni...ezek már jelek mindenkinek...Úgy gondolod...az 5 tized miatt gyorsabban beverödik???
Ideig oraig jo is lesz, igaz kicsit zajosabb lesz, de az elfer ott.. innentol kb 50-60 uzemora es ugyanugy beverodik, de legalabb addig jo
Kész lett a kuplungkosár ...5 tized lett leszedve marógéppel..és az elég is lett a teljes beverödés eltüntetéséhez...Az ember beállitott mindent..30 fokonként csinálta....és az eredmény..jó kuplung...Ja..és vissza is lett szegecselve a támalátét...Összerakva kipróbálva...hibátlan..
Àhh. Kacatot nem gyüjtök Sanyi. Vidd ki a méhbe.
Nem viszek neked lànckereket...
En is osztom a velemenyed Jaxy. Korektabb volt időben lemondani. Semmi hatranya nem lesz zsirnak ebbol. A polgarmester egy farok.abva a faluba legalabb lett volna kis megmozdulas. Az ilyen emberek miatt elhetetlen ez az orszag sajnos. Nem hogy orulnenek egy rendezvénynek ahova jonbek az emberek.
Zsir ne aggodj a hirnevedert,mert mar amugy is ismer mindenki is,na meg aki nem az is hallott Zsirferirol :).Az egy jobb dolog,hogy lemondtatok,mindt ,hogy megszerveztek egy versenyt es ott omlik ossze a rendszer mikor mar mindenki a rajtnal all,vagy epp var valamier.
En soha nem fogok versenyt szervezni mert sok a fereg es a patkany.Segiteni nem egy versenyben segitettem,barmikor megyek,de azt a sok mocskot lenyelni ha valami nem jol sul el es buntiket...Szerintem ez igy helyes.
Fogadjunk hogy egy fideszes fereg az a polgarjenő a hivatalba. Phö!
Ja, mert az emberek logikusak, ertelmesek es megertoek. Es meg csak nem is onzok.
Átgondoltad és rá is jöttél hogy ilyen pontos méretnél egy hallomásból kapott infó semmit se ér. Sőtt, hengerfuratnál még a saját mérés is csak többszöri átmérés után elfogadható.
Mivel közölted az okot, s az ok, olyan amilyen, szerintem nyugodt lehetsz, hogy máskor is jelentkezni fog az, aki most jelentkezett, kicsit kellemetlen átszervezni a hétvégét motorosként, de ha újabb lehetőséget teremtesz valahol, szerintem újra jelentkezni fognak, akik most jelentkeztek.

A lemondás lehetősége mindig benne van a pakliban ezer más ok is lehetne, ami miatt sokkal több a várható kiadás mint a bevétel, s azt szerintem mindenki megérti, hogy egyik szervező sem szervez versenyt saját zsebből ilyen kiadások mellett.

Tanulság max annyi, hogy nem tudhatod kikkel üzletelsz, ezért jobban biztosítsd be magad, nézz utána az embernek, alaposabb szerződés, stb.
de ezekbe te jobban belelátsz, le tudod vonni a következtetéseket, mit érdemes máskor másként.

Részemről annyit gondolok, hogy a versenyzőket a kedvüket a versenyzés iránt ez a story most nem fogja csorbítani, biztosan menni fognak máskor is, ha lesz rá lehetőségük.
Állam az államban. Ha tudod ez mit jelent akkor a kérdéseidre is megvan a válasz.

A pereskedés meg felejtős minden esetben mikor az állam az ellenfél. Felejtős mert kifogyhatatlan az erőforrásokban (ember, pénz, idő).