Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy én látom, nagyon egységesítenek, amiből lehet nem babrálnak kettővel, pl ugyanaz a váz van a 125-ös kétüteműben, mint az ötszázas négyüteműben.

Nem hiszem, hogy ezt feladva, zavarba jönnének egy kiscsoportos tüntetéstől.

Főleg úgy , hogy azok munkája miatt ment csődbe a gas gas.
Korábban kértetek fotót a műtős sapkás megoldásról. Itt van a régi, kivett készlet is.
Nekem meggyőződésem hogy Ktm vette meg a Gasgast, volt is róla szó, de aztán valami tüntetésről írtak, hogy nem adják a Ktm-nek. Gondolom más cégeken keresztül megvették..
A lengővilla, sztender egy az egyben Ktm.. A váz, tank, meg némi változtatással szintén Olyan mint a Ktm. Ami neked Déw nem fog tetszeni (elsőre) az a "ráülősség".
Nekem is berugo bajom volt..aztan elmentem a haverhez..es szedtem le amotorjairol melyik talal..a ktm et rarakod es tobbet bajod vele nincsen
http://youtu.be/0qHeiq8oAg0

Megnézve ezt a videót, nagyjából ezt csinálták a vázzal, pár dolog ami még látszik rajta, meg a leírások alapján összességében saját értékrendeben ezen infók alapján azt mondom, hogy a 2018 gasgas előnyére változott korábbi saját magához képest több helyen, aztán, hogy a majd később kiderülő infók alapján ez a vélemény mennyit változik bennem, az majd kiderül idővel.
Tudom persze.. A 4 persely összesen 2000 ft és 100 óránként ki kellene cserélni. Ezek a perselyek nem változtak a 2017-be sem..
Részemről a 2018 as gasgas robbantott ábráit várom, arra leszek kíváncsi, miket faragtak át.
Értem, köszi
Ha együtt értik, akkor is fura. Amit írsz, az csak 2013 ban volt, 2014 ben gyorsan vissza is csinálták, s azóta ez megy.
http://www.enduro360.com/2013/...

Amit eltudok képzelni, hogy a két párhuzamos vasdarabokból, amit sárgával jelöltem, csinálnak egyet, azaz a tank közepén lesz csak egy cső, mint a többi motoron, s nem a tank két oldalán fog futni, ha ezeket kivagdosom a vázból és csak 1 et rakok középre, akkor lehet lejön pár kiló, de a 6 az elég soknak tűnik,
akkor valószínű még valahol másutt is vékonyítanak.
Szeva
A cr berúgó érdekelne .
Holnap este tudom lemérni pontosan
Nálunk a 2016-osokban a persely (vagy mi) kopik el és forog el, ilyenkor vagy megszorul vagy csak teker.
Vittem magammal a muanyag darabot Csoki. Nem jelentkeztel aztan... Itt van nalam. Jovo csut megyek haza. Ha aktualis még
En tavaj majus ota mentem vele keso oszig. Nem.jelentkezett problema. Az oninditoval. Amit olvastam hogy 30 ora utan problema lehet a membrannal. Nem.zar rendesen vagy mi. Ma jon bele egy v force 4 tasinari. Nem varom meg hogybeszarjon a gyari kinai.
A Ktm önindító alul volt méretezve minden szempontból. 2014-től volt elfogadható (én előtte új korában leszedtem), 2016-tól egyész jó. Persze nem ártott olajjal feltölteni, de a jótól még mindig fényévekre volt. A 2017 nagyon jól teker, de majd csak az idő fogja megmondani hogy miként válik be..
Ők véleményem szerint, a váz súlyát kompletten, a segédvázzal együtt értik. A 2013-as Gasgason újítotottak és kitalálták hogy bakelit szerű műanyagból legyen a segédváz. Valami mellé ment a fejlesztésben, mert csak úgy tudták megcsinálni elég merevvé (persze csak szerintük, mert Sanyierős volt gépén sikerült eltörni) hogy nagyon vastagra csinálták. A korábbi modellek alu segédvázához képest, ez jelentette a rengeteg pluszt. Nem mértem, de aki fogott a kezében csak külön az egyik vagy másik oldali váz darabot, az tudja hogy miről beszélek. A Gasgas fanok nagy örömére leáltak ezzel a megoldással..
Önindító terén nem tudom a KTM milyen vagy mi volt a gondjuk, lehet szimplán csak az akksi,
a gasgas-nál is is sok helyen azt olvastam inkább levették mert nem működött.
Felraktam egyet, igaz faragtam rajta jó pár helyen, eddigi utak során 10-ből 9 szer indít rendesen, 5eFt-os akksival, (ami AGM így nehéz)

Szerintem az akksin rengeteg múlik, ki mit pakol bele. 150 amper indítóáram felett már tuti jók, 100 alattival szerintem lehetnek gondok.
ilyet sem láttam még, hogy az alsó rész törik el.

nekem van régi berugom, amin az aluminium felso resz tort el.

az viszont a regi fajta, nem a felül zárt:(

van még cr 250-ről is aminek az alsó része jó. az ugyan ilyen felül zárt berugo...

mik a méretek? a 2 csap. amire a komplett berugo megy es amire a felso aluminium megy.
Holnap hívom is. Jaxy írta hogy a 2007 előtti egyenes profilú ktm kar illetve a yamaha karok passzolnak. Öcskös 426-áról áttdobom mit mutat.
bontott. Gerecsénél tuti van
Ilyen ec berottyantó kart keresek mert ez elfáradt
nehezebb motor nagyobb statikus nyomóerő a hátsó keréken, jobb statikus tapadás, aki tud motorozni az ellensúlyozza a dinamikával a motor könnyebb súlyát,
a könnyebb motornak sok más helyen van előnye.

Csökkentsék csak, csak az nem mindegy minek a kárára történik, biztos meg tudnák csinálni 100 kg alattira is a motort, csak senki nem venné meg, mert 5MFt nál kezdődne, stb.
arra leszek kíváncsi mikor jön rá a nép hogy kb semmi értelme sincs ennek a súlycsökkentésnek
mert nagyon leegyszerűsítve a dolgot:
kb ugyanaz a nehézség
a 160 kilós motorral 50fokban felküzdeni
a 120kilós motorral 60fokban felküzdeni
a 100 kilós motorral 70fokban felküzdeni
ezt el lehet játszani az altalaj szemcseméretekkel is stbstb

én mentem már a 2 mázsás ténérével több 10 métereket 1 keréken felfelé olyan emelkedőn amin utána csak négykézláb tudtam felmenni a motorért és kurvára büszke voltam magamra mert senki se csinálta utánam csak egy tt tudta előttem eljátszani ezt a trükköt
Nekem azért fura az érték, mert az RMX-et annó végigmértem minden cuccát, a váz összesen 10 kg volt.
Ebből indultam ki, hogy ebből képtelenség leszedni 6kg-ot úgy hogy ne csiliárd legyen az ára, meg ne is roppanjön össze.

A saját gasgas vázat még nem mértem, de majd...az újabb gasgasok váza már ki volt könnyítve több helyen ehhez képest, s még abból is lefaragnak 6 kg az nem semmi mutatvány.
Mindenki azt vesz, amit tud/szeretne, szerintem felesleges ezen "rugózni", minden motornak/márkának/típusnak vannak előnyei, hátrányai az a lényeg, hogy a tulaj meg a motor egymásra találjanak, tök mindegy, hogy másoknak milyen az adott típus.