Nekem meggyőződésem hogy Ktm vette meg a Gasgast, volt is róla szó, de aztán valami tüntetésről írtak, hogy nem adják a Ktm-nek. Gondolom más cégeken keresztül megvették..
A lengővilla, sztender egy az egyben Ktm.. A váz, tank, meg némi változtatással szintén Olyan mint a Ktm. Ami neked Déw nem fog tetszeni (elsőre) az a "ráülősség".
Megnézve ezt a videót, nagyjából ezt csinálták a vázzal, pár dolog ami még látszik rajta, meg a leírások alapján összességében saját értékrendeben ezen infók alapján azt mondom, hogy a 2018 gasgas előnyére változott korábbi saját magához képest több helyen, aztán, hogy a majd később kiderülő infók alapján ez a vélemény mennyit változik bennem, az majd kiderül idővel.
Ha együtt értik, akkor is fura. Amit írsz, az csak 2013 ban volt, 2014 ben gyorsan vissza is csinálták, s azóta ez megy. http://www.enduro360.com/2013/...
Amit eltudok képzelni, hogy a két párhuzamos vasdarabokból, amit sárgával jelöltem, csinálnak egyet, azaz a tank közepén lesz csak egy cső, mint a többi motoron, s nem a tank két oldalán fog futni, ha ezeket kivagdosom a vázból és csak 1 et rakok középre, akkor lehet lejön pár kiló, de a 6 az elég soknak tűnik,
akkor valószínű még valahol másutt is vékonyítanak.
En tavaj majus ota mentem vele keso oszig. Nem.jelentkezett problema. Az oninditoval. Amit olvastam hogy 30 ora utan problema lehet a membrannal. Nem.zar rendesen vagy mi. Ma jon bele egy v force 4 tasinari. Nem varom meg hogybeszarjon a gyari kinai.
A Ktm önindító alul volt méretezve minden szempontból. 2014-től volt elfogadható (én előtte új korában leszedtem), 2016-tól egyész jó. Persze nem ártott olajjal feltölteni, de a jótól még mindig fényévekre volt. A 2017 nagyon jól teker, de majd csak az idő fogja megmondani hogy miként válik be..
Ők véleményem szerint, a váz súlyát kompletten, a segédvázzal együtt értik. A 2013-as Gasgason újítotottak és kitalálták hogy bakelit szerű műanyagból legyen a segédváz. Valami mellé ment a fejlesztésben, mert csak úgy tudták megcsinálni elég merevvé (persze csak szerintük, mert Sanyierős volt gépén sikerült eltörni) hogy nagyon vastagra csinálták. A korábbi modellek alu segédvázához képest, ez jelentette a rengeteg pluszt. Nem mértem, de aki fogott a kezében csak külön az egyik vagy másik oldali váz darabot, az tudja hogy miről beszélek. A Gasgas fanok nagy örömére leáltak ezzel a megoldással..
Önindító terén nem tudom a KTM milyen vagy mi volt a gondjuk, lehet szimplán csak az akksi,
a gasgas-nál is is sok helyen azt olvastam inkább levették mert nem működött.
Felraktam egyet, igaz faragtam rajta jó pár helyen, eddigi utak során 10-ből 9 szer indít rendesen, 5eFt-os akksival, (ami AGM így nehéz)
Szerintem az akksin rengeteg múlik, ki mit pakol bele. 150 amper indítóáram felett már tuti jók, 100 alattival szerintem lehetnek gondok.
nehezebb motor nagyobb statikus nyomóerő a hátsó keréken, jobb statikus tapadás, aki tud motorozni az ellensúlyozza a dinamikával a motor könnyebb súlyát,
a könnyebb motornak sok más helyen van előnye.
Csökkentsék csak, csak az nem mindegy minek a kárára történik, biztos meg tudnák csinálni 100 kg alattira is a motort, csak senki nem venné meg, mert 5MFt nál kezdődne, stb.
arra leszek kíváncsi mikor jön rá a nép hogy kb semmi értelme sincs ennek a súlycsökkentésnek
mert nagyon leegyszerűsítve a dolgot:
kb ugyanaz a nehézség
a 160 kilós motorral 50fokban felküzdeni
a 120kilós motorral 60fokban felküzdeni
a 100 kilós motorral 70fokban felküzdeni
ezt el lehet játszani az altalaj szemcseméretekkel is stbstb
én mentem már a 2 mázsás ténérével több 10 métereket 1 keréken felfelé olyan emelkedőn amin utána csak négykézláb tudtam felmenni a motorért és kurvára büszke voltam magamra mert senki se csinálta utánam csak egy tt tudta előttem eljátszani ezt a trükköt
Nekem azért fura az érték, mert az RMX-et annó végigmértem minden cuccát, a váz összesen 10 kg volt.
Ebből indultam ki, hogy ebből képtelenség leszedni 6kg-ot úgy hogy ne csiliárd legyen az ára, meg ne is roppanjön össze.
A saját gasgas vázat még nem mértem, de majd...az újabb gasgasok váza már ki volt könnyítve több helyen ehhez képest, s még abból is lefaragnak 6 kg az nem semmi mutatvány.
Mindenki azt vesz, amit tud/szeretne, szerintem felesleges ezen "rugózni", minden motornak/márkának/típusnak vannak előnyei, hátrányai az a lényeg, hogy a tulaj meg a motor egymásra találjanak, tök mindegy, hogy másoknak milyen az adott típus.
Nem hiszem, hogy ezt feladva, zavarba jönnének egy kiscsoportos tüntetéstől.
Főleg úgy , hogy azok munkája miatt ment csődbe a gas gas.