mert pl az én kárpitosom nem tud gépelni..csak ragaszt..és ahhoz varni kellette neki a huzatot.. nem volt elég húzni.. és a varrásnál meg 2-3 helyen már kezd..engedni...bár még csak néhány millimétereseket... már enged..
néztem a időlyárást ..és hét közepétől mondja a + okat..
majd 7 végefelé ha beszélnél bernárdal.. erkóval..
megkérdezhetnéd...akkor már ott hogy ál ott a haw helyzet...
persze mondom ez péntek fele lesz aktuális.. hogy akkor mehetünk oda is hamarossan..
mert szép az a horvát. ..az biz-tos
fejletlen..visssza maradott öszterejhhez közeli városokban ilyen nix ..
mert ott 10.ért úgy is megveszik a occó üléshuzatot..mert jólkereső iparmágnások nem érzik jól magukat ha ki van tömve a zsebük pÉÉzzel
probálj velük kommunikálni holnap. szerintem postán elküldi a banya. kérj másfél métert abból kijön vagy 6-8 db. és mond neki hogy az uj anyagot adja fekete erősebb motorülés bevonót.amit mostanában szereztek be. hiid el nem fogsz benne csalodni. szerintem postával együtt nem lesz 4000 ft.
ja..
és nagyon kafi..az ára pedig..ezeknek a töredéke...
nekem valmai műbőrös kutyalófaxt húzott rá a kárpitos..amit a motorok ülésére szokott...de az is rajta van lassan 1 éve.. oszt az 800ft volt munkadillyal együtt..
nem csúszik..birja is a gyűrődést
de szaliét láttam..az nagyon kafi...itt jó párnak olyan van...
csak azt mondjuk valami kárpitossal rakasd fel.. kb 1000ft és felrakja..és igy is 3 annyiba lesz mint emezek...
persze nix 3000ft ért nix rajta az a felirat hogy: Rémeremiksz by Déwed
amúgy olyan anagyot ha bedöglik az én üléshuzatom akarok venni..mert az a mélyebb gödröcskéi miatt még jobb lehet sáros közegben...
egyébként meg ez a mostani kutyalófasz anyagú is nagyon jól tapad.. kelően erős is...ás mondom számottevő kiadásról meg nem kell beszélni...
ilyennel húztuk át a konditermi gépeink padjait is. ..
nagyvárosokban van. kárpitoskellékszaküzlet. én itt vetem gyári ktm minőségű kibaszott jó anyagot négyzetméterre. nem egyszerű ráfestziteni de brutáljó. melegitsd fel hőlégfújóval. az elején kezd ráfeszegetni. tüzőgép kell hozzá levegős és 8 mm es kapocs. bostich gép a fasza ára 40 ezer. aztán szériába is tolhatod.
A győri aunerba az ákos árul,7ezer (asszem) egy ülésre való.Mi már kipróbáltuk,jól tapad (bár ez gatya függő is),nem szakad olyan könnyen,de ha rádobod valamire ez is kidurran.Próbáltam én is körbejárni,de egyedül GD kolléga küldött hasonlót ami be is vált.
Ülésemet is át kéne húzni, de jobb anyag kéne, mint amivel szokták.
Két fő szempontom van
1. TAPAD, nem csúszok le róla holtpontnál se
2. Minél erősebb legyen, ne szakadjon szét, ha fára dől a motor, stb
azért bőg..mert túl könnyű kiásni..
a hóba amibe nyakig süppedel.. aztán a vastag ruházatban meg leizzadol.. az kafi
a hóban szöges gumis téma is 3 zor fárasztóbb mint a sárban motorozás...
nem véletlen.. van szögesgumi..de ha a 7 végére jön a +7 fok..akkor kibirok még egy hetet. .motorozás nélkül
A hószánozáshoz kondi kell,meg érzés..,na meg sok pezo..
Így a képernyő elől csak azt mondod ,hogy kiásom..de majd bőgsz mellette az éjszaka közepén....ja és a nagyok mind azt mondjak,hogy éjjel az igazi szánozni...
Na most kerultem billentyuk moge:)...hat ez nekem nem re anyi penzt...telen a hoszan az igazi...de mar az uj 800 2T be anyi az ero mint a2-3 eves 1000 esekbe..
Hó nélkül izgalmas,de nem annyira élvezhető! De ha veszel nekem egy sí felszerelést,akkor csúszhatunk akárhol.Tőlem még a plázák lépcsőjén is lemehetünk.
én sokat szoktam fusizni saját dolgaimat egy hengerfejes műhelyben, ami egy jo ismerősőmé, ott mindenféle szerszám van , bármit meg lehet csinálni ami hengerfejel kapcsolatos...
ez már infó
mert pl az én kárpitosom nem tud gépelni..csak ragaszt..és ahhoz varni kellette neki a huzatot.. nem volt elég húzni.. és a varrásnál meg 2-3 helyen már kezd..engedni...bár még csak néhány millimétereseket... már enged..
néztem a időlyárást ..és hét közepétől mondja a + okat..
majd 7 végefelé ha beszélnél bernárdal.. erkóval..
megkérdezhetnéd...akkor már ott hogy ál ott a haw helyzet...
persze mondom ez péntek fele lesz aktuális.. hogy akkor mehetünk oda is hamarossan..
mert szép az a horvát. ..az biz-tos
http://aranyoldalak.hu/portal/...
mert ott 10.ért úgy is megveszik a occó üléshuzatot..mert jólkereső iparmágnások nem érzik jól magukat ha ki van tömve a zsebük pÉÉzzel
és nagyon kafi..az ára pedig..ezeknek a töredéke...
nekem valmai műbőrös kutyalófaxt húzott rá a kárpitos..amit a motorok ülésére szokott...de az is rajta van lassan 1 éve.. oszt az 800ft volt munkadillyal együtt..
nem csúszik..birja is a gyűrődést
de szaliét láttam..az nagyon kafi...itt jó párnak olyan van...
csak azt mondjuk valami kárpitossal rakasd fel.. kb 1000ft és felrakja..és igy is 3 annyiba lesz mint emezek...
persze nix 3000ft ért nix rajta az a felirat hogy: Rémeremiksz by Déwed
amúgy olyan anagyot ha bedöglik az én üléshuzatom akarok venni..mert az a mélyebb gödröcskéi miatt még jobb lehet sáros közegben...
egyébként meg ez a mostani kutyalófasz anyagú is nagyon jól tapad.. kelően erős is...ás mondom számottevő kiadásról meg nem kell beszélni...
ilyennel húztuk át a konditermi gépeink padjait is. ..
http://www.gerecsemotor.hu/ido...
Jó sokat írtok
Ülésemet is át kéne húzni, de jobb anyag kéne, mint amivel szokták.
Két fő szempontom van
1. TAPAD, nem csúszok le róla holtpontnál se
2. Minél erősebb legyen, ne szakadjon szét, ha fára dől a motor, stb
Tud ilyenről infót valaki?
Köszi
Dávid
a hóba amibe nyakig süppedel.. aztán a vastag ruházatban meg leizzadol.. az kafi
a hóban szöges gumis téma is 3 zor fárasztóbb mint a sárban motorozás...
nem véletlen.. van szögesgumi..de ha a 7 végére jön a +7 fok..akkor kibirok még egy hetet. .motorozás nélkül
Így a képernyő elől csak azt mondod ,hogy kiásom..de majd bőgsz mellette az éjszaka közepén....ja és a nagyok mind azt mondjak,hogy éjjel az igazi szánozni...