Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

feri ..vidik jó.
tartalmasak.. és elég hosszúak..
ebben is felylődsz
feri..
a következő vidik olyanok legyenek ..hogy te fölviszed a gépeiket..ezek meg sétálnak felfelé..gyalog
vagy egy jó kendalt aminek a fel bütyke már le van vágva..
hát szégyelem maga...
hát kitörlöm az összes tanárod telefonszámát gec.. és csak a tiéd marad meg a telefonomba feri-krém

eská meg nagykutya meg balin is utánad..gec..isten vagy...tudtam én..
szali azért is kezdett ki annó tudta hogy az ő felyére is ránönél


ez pedig nem a zorrós lejárók egyike...
szerintem ha valami rigát raktatok volan fel bálinyó is meg sk is kevesebbet küzd
Fasza a vidi,legalább már tudom hogy már motoroztam M. Zolival is
videotűndér.... legyen mátol ez a neved...
na szép csapat..

jo volt a mai motorolás...élveztem , bár a felétöl már bosszantott ez a kuplung balhé... csak jol lepleztem...

viszont lekopogom , ugy néz ki hála Krisztiának, megoldodik ez a bosszuság....
welneselni voltatok
több kép. !
Jóvammá,ne ríjjáá,megért az annyit
sok pénzbe került wazz.
Mint akit kényszerítenek a fotózásra
jéé ott van BBkapitány meg Ferensz meg a háttérben valami fanyüvök
Tiszta tavasz!
mai menet.
Nagy volt a domb a lamella meg gondolom kopott
Feszítsd elő a rugót és jó még az

Vagy mi is történt valójában?
kerék agy komlett lessz agy+csapágy+távtartó
ha a csapágy... nem a lánckerék alalt lenne hanem aküllőtartó agyrész alatt..nem akarna eltörni az a szar....ugye..mert közvetlen a vastag rész alatt a cspágy és a hajlitás igénybevétel ami még wőler III kategória is ott !..arra nem lenne olyna hogy erőkarmmnert pontossan alatta lenne!
na itt a situ..neked a ktmhez nme lesz jó sem a távtató sem az egyik oldali szimeringfutam..miért ..mert a két csapágyhoz az nem jó ami a gyári..de nem gáz azért is csináltatod..nem
lya..
ugyhogy pörögjé fŐŐl