a mai motorozásól..mert 7.45kor pakolunk motorozni..csak a 38,5 fokos láz áthúztaa számitásokat...majd később találok ki valami dÚrván múrvás agkchiót
de ezáltal a mai nem motorozás által távaltik nyiltak a holnai illetve a holnap utáni nem motorozás irányába
ez jó ötlet zlotyi...
de ezt akkor már feltalálták
autóknál is van ilyen tiszta hülyék ezek fejwesztő mérnökök
ott lemez van sajtolva .s az van rátolva a simeringfutamra.. az kellően vékony és könnyű de a takarást a közvetlen vizbeverődést azt emge kadályozza..
néztem..
a kártélyemnél is megoldható
szerintem ha bejön a motoros pihenés(1 7nél többet lesz lerakva ) akkor ez is felugrik rá...bár ez az acéélszimeringfutam és ne küldöm meg beteg mód a csapágyba a steribobot(mert nincs is ) ez jó kombi-Náci-ó
Nekem régebben Hondám volt, dupla lánckerékoldali csapággyal de nem bírt többet mint bármely más Ktm, mert valószinűleg bemostam a vizet a csapágyba. Ezt utánna úgy orvosoltam hogy vettem a képen a bal oldali távtartót. Többet nem cseréltem csapágyat amíg megvolt a motor. Bármelyik esztergályos meg tudja csinélni.
igaza lehet bár én 500 ért még sose vetem vackot. a hátsókerékcsapágyat az skf nél vettem ottis van olcsóbb meg a drága ketegória. na sokág hordtam azt az olcsó slovák szart. valoban pár motorozás és kuka lett. aztán egyszer rászántam a pénzt és megvettem vagy 2000 ért darabját az skf nek. na az már elment vagy több hónapot is. de nem többet. mondjuk ezt a zsírral kitömöm mókát még sose hallottam bár volt hogy teletömtem de nem ezzel a szándékkal. nem rossz ötlet köszi bálint. hihi
viktor. alszol? szakad az eső. na nem baj azért csak gyertek ha már összepakoltam.
akkor rád soztak valami űber gagyi selejtet...mert én még nem is hallotam olyan csapágyrol ami csak 2 motorozást birna ki....
ez már olyan hihetetlen kategoria... olyan viktoros túlzos... mintha a kinai pitbike-okban is két motorozásonként kéne kerék csapágyat cserélni...pedig az rendesen ratyakbol van össze lapátolva...
tény hogy kinaibol is van jobb minőség... olyan helyen kell vásárolni ahol ezt elmondják neked...
milyen időre lehet számjtani? mert kecsegtet...bassza csőröm ez a 450is h milyen lehet kint... na persze ha alakulna helyem... vasáranp az oké am végre
gecsa ..hol a prálysz..az ár?
nem találtam..
már csak a másik fórumban vagy.. az a baj két lovat etetni kétszer annyi idő
valaki tud e abbba nsegiteni hogy olyna spoilert vegyek a kártélyem re ami a gyárival azonos minőségű törésállóság szinten..de olcsóbb..
melyik az :
-race tech
-ufó
-x-fun
vagy mi van még ..hol és mennyiért
ezt a csapágybótit ezt nem osztom..
én vette molyan kinaot 550ft ért. .na az 2..azaz kettő motorozást birt..de mivel 4egy vettemezért ujból beraktam ..az is kettőt bit..most bvette mottugyan ott 880ft ért valami cseh vagy mint...na az van ebbe félé éve és még jó..
a csapágyal az a baj ha solkszor vesz iaz ember ki kebe akor azért a csapágyzázat szépen kipolirozza és az za 0,05 százados túlfefés z eltünki..ezért kell jó csapéágy hogy azt a 20-30 csapágycserét ne 3 év alatt kapja meg a kerék hanem normál esetben 10-20 év alatt
ez a csapágy védelmiszoimeringacél ez bevált dolog..azóta elől..3 éve nem volt kerékcsapágy csarélve.. pedig az a kinaiból van..ami hátul két motorozás birt csak..de elől 3 év és még mindég tartja..
ktm létére megkapta előre IS a 6005 csapágyakat acélfutammal
eza kennyük be garafitos zsirral klehet használ..de a sima zsirt ha bejut a viz mert a futam nem zár úgy kimossa mint a fényt..
amit lehet csinálni előfesziteni az új szimeringet a kopot futam on is tartson...
de csak azokank kel akinek kopott a futam ...acélos nem kopik
Van olyan ami itthon,kimegy németbe ,ott belegravír szaá,st új csomag azt helóóó.A cipőkrű is tudok olyat,magyar házi,megy ki,olasz ott nevesít,dobozol,gyün vissza mint olasz,na ezek az átbaszásos rablások
elárulok nektek egy borzaszto nagy titkot... szinte minden csapágy kinai... vagyis ott készül...
szoval nem kell benyalni ezt a drága skf-et kell venni mert csak az a jo tipusu dumát...
nyugodtan megvehetitek az occco usa licenszen készüő made in csájnát a kerékbe... nem fog kevesebbet birni... csak éppen a harmadába kerül...
karfiolfi tamás..és a 2012 szezonynya
http://youtu.be/kWrtTuESo2Q
ma nagy mennyiségű esőt mutat délelőttre..délre mégtöbbet és du ra is.. ugyhogy holnap megent nem lesz por
de ezáltal a mai nem motorozás által távaltik nyiltak a holnai illetve a holnap utáni nem motorozás irányába
de ezt akkor már feltalálták
autóknál is van ilyen tiszta hülyék ezek fejwesztő mérnökök
ott lemez van sajtolva .s az van rátolva a simeringfutamra.. az kellően vékony és könnyű de a takarást a közvetlen vizbeverődést azt emge kadályozza..
néztem..
a kártélyemnél is megoldható
szerintem ha bejön a motoros pihenés(1 7nél többet lesz lerakva
nem a fa.od a gatya ,34?36?
ird meg
viktor. alszol? szakad az eső. na nem baj azért csak gyertek ha már összepakoltam.
ez már olyan hihetetlen kategoria... olyan viktoros túlzos...
tény hogy kinaibol is van jobb minőség... olyan helyen kell vásárolni ahol ezt elmondják neked...
nem találtam..
már csak a másik fórumban vagy..
valaki tud e abbba nsegiteni hogy olyna spoilert vegyek a kártélyem re ami a gyárival azonos minőségű törésállóság szinten..de olcsóbb..
melyik az :
-race tech
-ufó
-x-fun
vagy mi van még ..hol és mennyiért
én vette molyan kinaot 550ft ért. .na az 2..azaz kettő motorozást birt..de mivel 4egy vettemezért ujból beraktam ..az is kettőt bit..most bvette mottugyan ott 880ft ért valami cseh vagy mint...na az van ebbe félé éve és még jó..
a csapágyal az a baj ha solkszor vesz iaz ember ki kebe akor azért a csapágyzázat szépen kipolirozza és az za 0,05 százados túlfefés z eltünki..ezért kell jó csapéágy hogy azt a 20-30 csapágycserét ne 3 év alatt kapja meg a kerék hanem normál esetben 10-20 év alatt
ez a csapágy védelmiszoimeringacél ez bevált dolog..azóta elől..3 éve nem volt kerékcsapágy csarélve.. pedig az a kinaiból van..ami hátul két motorozás birt csak..de elől 3 év és még mindég tartja..
ktm létére megkapta előre IS a 6005 csapágyakat acélfutammal
eza kennyük be garafitos zsirral klehet használ..de a sima zsirt ha bejut a viz mert a futam nem zár úgy kimossa mint a fényt..
amit lehet csinálni előfesziteni az új szimeringet a kopot futam on is tartson...
de csak azokank kel akinek kopott a futam ...acélos nem kopik
ha a kétkezi melos leszarják ott vége mindennek
elárulok nektek egy borzaszto nagy titkot... szinte minden csapágy kinai... vagyis ott készül...
szoval nem kell benyalni ezt a drága skf-et kell venni mert csak az a jo tipusu dumát...
nyugodtan megvehetitek az occco usa licenszen készüő made in csájnát a kerékbe... nem fog kevesebbet birni... csak éppen a harmadába kerül...
aki nem hiszi járjon utána...
jahh nincs mit 6 ezer...