..nem akarlak kioktatni mert elég vén fasz vagy és megvan a magadhoz való eszed de..a 2t motorba a legjobb olaj az ATF hidegen az első sebességbe váltásnál már érzed hogy nem csattan visz a kuplung behúzott kuplunggal sebessségben be lehet rúgni..ezt más olajakkal én nem tudtam..szétrúgtam a berúgókat..arról nem is beszélve hogy híg és a hidegben sem sűrűsödik be
mesterm azt használ amit én mondok. most 70-90 fullsyn tgk váltó olaj, soha nem nyeken meg, ha igen akkor csere. s jó.
atf jó de gyorsan elfárad ennél jobb a váltó olaj a nem full syn is jobb.
tegnap gec jot mentunk a debrö gyerekekkel, Gecsa, Rikizuzda, Csabi meg egy 3 román haver. Rich egy beton tömbnek baxta a bal combját azt hitük eltört a lába.
Patyi ha leállítod elgurul NINCS MOTORFÉKED!
A patakba meg ilyen helyeken 1-es oszt akkor előbb összezár ugyi mer hamarabb meg van az a bizonyos fordulat ami kell nem számottevő a melegedés sőt. de ezt nem tom mér
bakker még egy kérdés...
tegnap is rendesen főttek a mocik a patakmedrekben pedig jó hideg volt ...
hogyha állandóan csúszik a kuplung lassú csikicsukiban fákon köveken gallyakon kínlódáskor akkor nem fő meg gyorsabban mintha te magad kuplungoznál ?
Szivesen4
A láncot nem eszi jobban pont azért mert folyatós lesz tőle nincs hirtelen odab...szás belnyúlni meg bele lehet meg kell is ha nagyon folyat és kéne hogy előbb összezárjon a kulung mikor 3-ban mész neki egy feljárónak és úgyvéled kevés akkor belenyúlsz felpörög egyből összezár a kuplung oszt góóóóógóóóógóó fel csak tol nem kell kapcsolgatni csak eszi a lamellákat ha igy jársz.
Amit zsír ír az igaz ez abból következik amit ez elsőben írtam nincs motorfék kb 1500 fordulatig csak felette ha jár a motor ha nem !
én pl a motorféket..most is hasznéltam hogy nem volt hádtcsó fékem...
az utolsó 3 lefelében...
na azt reklúzganéval.. megdöglöttem volna...
ha felfelében is vanb hogy úgy álito meg magam hogy lefujtom és a motor ott mard..de üresben meg ..megdöglenék..nekem a reklúz nem jönnne be. .én túl bután kezelem a motort ahhoz...
de akéár hogy is mikro elfolyik a hátsófékolaj..akkor a reklúz nem segit ...hiába a kormányra szerelt munkhahenger.. ha nincs benne olaj mert a fékhenegr elfojta magát..megdöglesz
nem nekem van igazam.. én csak elirom a dolgokat sháros valólyukban...nix kecmec
mit akik felfedezték a természet tőrvényeit annó..
pl nyúton...
nem miatta van a gravitácó..de akkor is igaza volt..hogy van
a métert nem tudom ki fedezte fel..talán méter bélabá
de kitalálták annó hogy a ki a nyútont megméterelei annak jó nyomatékos lesz a motorja..és ha meé ga fordulatszám emelésével a sarat is jobban kidolgozza a kerék akkor az meg már maga a teljesitmény(P=2píMn)
ezt a pÍt kitalálta ki..valami nagy hallgata...kuss pi .
Hányszor írjam még hogy BBBBÉÉÉÉ mint hobbit!
Én az élvezetért megyek nem azért hogy utána meghalva motorocskám szétesve gondolkodjak hogy a picsába tudott felmenni a zsír ezeken a köcsög feljárókon én meg nem
meg az ivós hátiba nekem csak fröcssss fér bele
tudom egy szemét alkoholista vagyok aki elvesztegeti azt a pár napot amíg jól érzi magát a haverekkel
meg állandoan orditozom..
ami legjobban teccik hogy nagyon élvezed....sajna gyerkőcöknek csak hang nélkül lehet megmutatni...
tudod ott abban a vidiben nem néztél körül ? mi lehetett ?
te bátor vagy szülő medve mellet motorozol ?
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.teligaz.hu/viewtopi...
itt olvastam hogy jobban eszi a láncot meg a lánckereket
http://www.teligaz.hu/viewtopi...
elég meggyőzőnek tunik....9.50 -nél van egy kis bánya is...
de ha az ATF még jobb akkor az joság..
mesterm azt használ amit én mondok. most 70-90 fullsyn tgk váltó olaj, soha nem nyeken meg, ha igen akkor csere. s jó.
atf jó de gyorsan elfárad ennél jobb a váltó olaj a nem full syn is jobb.
tegnap gec jot mentunk a debrö gyerekekkel, Gecsa, Rikizuzda, Csabi meg egy 3 román haver. Rich egy beton tömbnek baxta a bal combját azt hitük eltört a lába.
A patakba meg ilyen helyeken 1-es oszt akkor előbb összezár ugyi mer hamarabb meg van az a bizonyos fordulat ami kell nem számottevő a melegedés sőt. de ezt nem tom mér
tegnap is rendesen főttek a mocik a patakmedrekben pedig jó hideg volt ...
hogyha állandóan csúszik a kuplung lassú csikicsukiban fákon köveken gallyakon kínlódáskor akkor nem fő meg gyorsabban mintha te magad kuplungoznál ?
A láncot nem eszi jobban pont azért mert folyatós lesz tőle nincs hirtelen odab...szás belnyúlni meg bele lehet meg kell is ha nagyon folyat és kéne hogy előbb összezárjon a kulung mikor 3-ban mész neki egy feljárónak és úgyvéled kevés akkor belenyúlsz felpörög egyből összezár a kuplung oszt góóóóógóóóógóó fel csak tol nem kell kapcsolgatni csak eszi a lamellákat ha igy jársz.
Amit zsír ír az igaz ez abból következik amit ez elsőben írtam nincs motorfék kb 1500 fordulatig csak felette ha jár a motor ha nem !
az utolsó 3 lefelében...
na azt reklúzganéval.. megdöglöttem volna...
ha felfelében is vanb hogy úgy álito meg magam hogy lefujtom és a motor ott mard..de üresben meg ..megdöglenék..nekem a reklúz nem jönnne be.
de akéár hogy is mikro elfolyik a hátsófékolaj..akkor a reklúz nem segit ...hiába a kormányra szerelt munkhahenger.. ha nincs benne olaj mert a fékhenegr elfojta magát..megdöglesz
nem nekem van igazam.. én csak elirom a dolgokat sháros valólyukban...nix kecmec
mit akik felfedezték a természet tőrvényeit annó..
pl nyúton...
nem miatta van a gravitácó..de akkor is igaza volt..hogy van
a métert nem tudom ki fedezte fel..talán
de kitalálták annó hogy a ki a nyútont megméterelei annak jó nyomatékos lesz a motorja..és ha meé ga fordulatszám emelésével a sarat is jobban kidolgozza a kerék akkor az meg már maga a teljesitmény(P=2píMn)
ezt a pÍt kitalálta ki..valami nagy hallgata...kuss pi
Hányszor írjam még hogy BBBBÉÉÉÉ mint hobbit!
Én az élvezetért megyek nem azért hogy utána meghalva motorocskám szétesve gondolkodjak hogy a picsába tudott felmenni a zsír ezeken a köcsög feljárókon én meg nem
meg az ivós hátiba nekem csak fröcssss fér bele
tudom egy szemét alkoholista vagyok aki elvesztegeti azt a pár napot amíg jól érzi magát a haverekkel
jahh és kiprobálom ATF-el, azt mondják a mestered tanitod és azzal használja a gasgas-t...
én eddig elf 10-40 válto olajat használtam...