Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem baj....átjön hogy élvezed....
igen sajnálom erre oda kellene figyelnem.
meg állandoan orditozom..
jó helyek.....
ami legjobban teccik hogy nagyon élvezed....sajna gyerkőcöknek csak hang nélkül lehet megmutatni...
Te zari nem nyilatkoztál a medvéről
tudod ott abban a vidiben nem néztél körül ? mi lehetett ?
te bátor vagy szülő medve mellet motorozol ?

http://www.sportmotor.hu/motor...
link

itt olvastam hogy jobban eszi a láncot meg a lánckereket
rekluse

elég meggyőzőnek tunik....9.50 -nél van egy kis bánya is...
maki én betudom rugni sebességbe az eddig használt ELF 10-40 gear oil-al is...nincs para...

de ha az ATF még jobb akkor az joság..
ja persze mert ótómata...
..nem akarlak kioktatni mert elég vén fasz vagy és megvan a magadhoz való eszed de..a 2t motorba a legjobb olaj az ATF hidegen az első sebességbe váltásnál már érzed hogy nem csattan visz a kuplung behúzott kuplunggal sebessségben be lehet rúgni..ezt más olajakkal én nem tudtam..szétrúgtam a berúgókat..arról nem is beszélve hogy híg és a hidegben sem sűrűsödik be
ROn,

mesterm azt használ amit én mondok. most 70-90 fullsyn tgk váltó olaj, soha nem nyeken meg, ha igen akkor csere. s jó.
atf jó de gyorsan elfárad ennél jobb a váltó olaj a nem full syn is jobb.

tegnap gec jot mentunk a debrö gyerekekkel, Gecsa, Rikizuzda, Csabi meg egy 3 román haver. Rich egy beton tömbnek baxta a bal combját azt hitük eltört a lába.
Patyi ha leállítod elgurul NINCS MOTORFÉKED!
A patakba meg ilyen helyeken 1-es oszt akkor előbb összezár ugyi mer hamarabb meg van az a bizonyos fordulat ami kell nem számottevő a melegedés sőt. de ezt nem tom mér
mert láttam már spec hátsó féket a kormányon (képen)....elég furi lehet megszokni...
hu baz ez nagy igazság.
azt olvastam akkor gyorsan le kell állítani....akkor nem gurul el
patyi... persze, a kar fenn marad-hat.
bakker még egy kérdés...
tegnap is rendesen főttek a mocik a patakmedrekben pedig jó hideg volt ...
hogyha állandóan csúszik a kuplung lassú csikicsukiban fákon köveken gallyakon kínlódáskor akkor nem fő meg gyorsabban mintha te magad kuplungoznál ?
Szivesen4
A láncot nem eszi jobban pont azért mert folyatós lesz tőle nincs hirtelen odab...szás belnyúlni meg bele lehet meg kell is ha nagyon folyat és kéne hogy előbb összezárjon a kulung mikor 3-ban mész neki egy feljárónak és úgyvéled kevés akkor belenyúlsz felpörög egyből összezár a kuplung oszt góóóóógóóóógóó fel csak tol nem kell kapcsolgatni csak eszi a lamellákat ha igy jársz.
Amit zsír ír az igaz ez abból következik amit ez elsőben írtam nincs motorfék kb 1500 fordulatig csak felette ha jár a motor ha nem !
én pl a motorféket..most is hasznéltam hogy nem volt hádtcsó fékem...
az utolsó 3 lefelében...
na azt reklúzganéval.. megdöglöttem volna...

ha felfelében is vanb hogy úgy álito meg magam hogy lefujtom és a motor ott mard..de üresben meg ..megdöglenék..nekem a reklúz nem jönnne be. .én túl bután kezelem a motort ahhoz...

de akéár hogy is mikro elfolyik a hátsófékolaj..akkor a reklúz nem segit ...hiába a kormányra szerelt munkhahenger.. ha nincs benne olaj mert a fékhenegr elfojta magát..megdöglesz
s akinek nem kell dógozni mert alapból csilliomos az ne is írjon ?
zsir..teli vagyunk tételekkel

nem nekem van igazam.. én csak elirom a dolgokat sháros valólyukban...nix kecmec
mit akik felfedezték a természet tőrvényeit annó..
pl nyúton...
nem miatta van a gravitácó..de akkor is igaza volt..hogy van
a métert nem tudom ki fedezte fel..talán méter bélabá
de kitalálták annó hogy a ki a nyútont megméterelei annak jó nyomatékos lesz a motorja..és ha meé ga fordulatszám emelésével a sarat is jobban kidolgozza a kerék akkor az meg már maga a teljesitmény(P=2píMn)
ezt a pÍt kitalálta ki..valami nagy hallgata...kuss pi .
Zsír!

Hányszor írjam még hogy BBBBÉÉÉÉ mint hobbit!
Én az élvezetért megyek nem azért hogy utána meghalva motorocskám szétesve gondolkodjak hogy a picsába tudott felmenni a zsír ezeken a köcsög feljárókon én meg nem
meg az ivós hátiba nekem csak fröcssss fér bele
tudom egy szemét alkoholista vagyok aki elvesztegeti azt a pár napot amíg jól érzi magát a haverekkel
ma összerakom... csak elötte gépmunkázom a másik kuplungon kell hozzá esztergálni, marni...

jahh és kiprobálom ATF-el, azt mondják a mestered tanitod és azzal használja a gasgas-t...

én eddig elf 10-40 válto olajat használtam...
ja és még annyi hogy azért bele lehet kuplungolni ha kínánja a helyzet ?