bálinyo te figyeltél látom a mikor a vizalatti átkelést oktatták a hovédségnél mivel ezt már a négypáncélos és a kutyában is igy csinálták tudod janekék ezé ceretlek én téged
hiába csinálod acélbol a távtartot, vagy bármit ha csak egy csapágy van..... ergo fele élet tartam... és mivel sokkal többet kap a lánckerék oldali igy a másik oldal is hamarabb kikészül....
ahogy tos50 irta tervezett avulás....
amugy elárulok egy nagyon egyszerű trükköt... mielött még mindenki neki áll esztergáltatni titánbol meg acélbol távtartokat merthogy az sosem kopik el...
szoval kiveszed a kereket, kihuzod mindkét oldalon a távtartot, szép kis mutató ujjacskádal egy-két határozott mozdulatal megtömöd a szimering és a csapágy közötti részt grafitos zsiral... utána visszatolod a távtartot, és készre szereled...izlés szerint fogyasztod....
mivel teli van ott grafitos zsirral nincs hová betolja a sarat.... ennyi... na toljátok szépen a számlámra a 6000 ft/ kopf... csörögjön az a pénztárgép...
ez kurva jó ötlet! ha meg tudod csináln i atom király vagy! én azonos méretű csapágyat tennék oda járatos méretet de dupla soros görgővel. azaz szélesebb de egy db csapágyat. és ja a vizzárás a élegfontosabb fasza futamokkal. perfect ötlet! mármint forgácsolni ijet.
az a situ...hogy a lánckeréknél az lehet dupla..de amot nem kell...ez a sima gyári csapággyal..nem valami kinai csapágyboltival.. azért kibirnak ezek ia 1 évet...ha ketőt raknánk bela a 6005ból...a lánckerékhez...akkor az kibirna vagy 5 évet
az a situ..hogy a legfontosabb a simering futam.. hogy ott zárjon...
ezért én csináltattam hozzá acélból futamot...
azt nem nyalja el a szimering...és ezáltal zár is ..és nem megy töjkre a csapágy...
de a legjobb az za ha a gyári alut leesztergálodott ahol fut a szimering..csak opot azt a 10mm széles részt...azt úgy kell akor hogy egy 10mm széls gyűrüt kel csinálni acélból..ami belül25mm átmérőjü..kivül meg 47mm
anak a helyét kel lkiesztergálni a szimeringfutamból..
összerakni szoros illezstéssel..(0,05-0,6 tulfedéssel rámelegitve az fasza. is lesz..
és kész
de ugye minden az anyegin mulik.....
ahogy tos50 irta tervezett avulás....
amugy elárulok egy nagyon egyszerű trükköt... mielött még mindenki neki áll esztergáltatni titánbol meg acélbol távtartokat merthogy az sosem kopik el...
szoval kiveszed a kereket, kihuzod mindkét oldalon a távtartot, szép kis mutató ujjacskádal egy-két határozott mozdulatal megtömöd a szimering és a csapágy közötti részt grafitos zsiral... utána visszatolod a távtartot, és készre szereled...izlés szerint fogyasztod....
mivel teli van ott grafitos zsirral nincs hová betolja a sarat.... ennyi... na toljátok szépen a számlámra a 6000 ft/ kopf... csörögjön az a pénztárgép...
ott kapja a nagy terhelést, rángatást, dinamikus cuccot....
Útra kész a verda
100ad...5..6
ezért én csináltattam hozzá acélból futamot...
azt nem nyalja el a szimering...és ezáltal zár is ..és nem megy töjkre a csapágy...
de a legjobb az za ha a gyári alut leesztergálodott ahol fut a szimering..csak opot azt a 10mm széles részt...azt úgy kell akor hogy egy 10mm széls gyűrüt kel csinálni acélból..ami belül25mm átmérőjü..kivül meg 47mm
anak a helyét kel lkiesztergálni a szimeringfutamból..
összerakni szoros illezstéssel..(0,05-0,6 tulfedéssel rámelegitve az fasza. is lesz..
és kész