Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja,de van még az tuti drága kövek ezek
szeva csikusz...na hugyoztál már éles kavicsot a farkadon keresztül sikoltva...?
mivel régi ezé 12000ft
... jahhh ez annyira egyszerü, ezer éves trükk ,hogy kicsit szégyellem is magam a 6000 ft/kopf-ért....

de ugye minden az anyegin mulik.....
6005..
Ha jó lesz a projekt én az elsőre vevő is vagyok,mert természetesen az enyém is repedt
Jóó reggelt
bálinyo te figyeltél látom a mikor a vizalatti átkelést oktatták a hovédségnél mivel ezt már a négypáncélos és a kutyában is igy csinálták tudod janekék ezé ceretlek én téged
mint ötlet nem rossz a dupla soros csapágy... csak éppen kerül vagy 6-szor anyiba mint az a két szaros 6205-ös.. szoval az anyagin megbukik..
hiába csinálod acélbol a távtartot, vagy bármit ha csak egy csapágy van..... ergo fele élet tartam... és mivel sokkal többet kap a lánckerék oldali igy a másik oldal is hamarabb kikészül....
ahogy tos50 irta tervezett avulás....


amugy elárulok egy nagyon egyszerű trükköt... mielött még mindenki neki áll esztergáltatni titánbol meg acélbol távtartokat merthogy az sosem kopik el...
szoval kiveszed a kereket, kihuzod mindkét oldalon a távtartot, szép kis mutató ujjacskádal egy-két határozott mozdulatal megtömöd a szimering és a csapágy közötti részt grafitos zsiral... utána visszatolod a távtartot, és készre szereled...izlés szerint fogyasztod....
mivel teli van ott grafitos zsirral nincs hová betolja a sarat.... ennyi... na toljátok szépen a számlámra a 6000 ft/ kopf... csörögjön az a pénztárgép...
hát ha ilyen masinát sikerül hanvaibol feléleszteni remélem az is menni fogg
nem is az a virsi csapágy megy vissza
ez kurva jó ötlet! ha meg tudod csináln i atom király vagy! én azonos méretű csapágyat tennék oda járatos méretet de dupla soros görgővel. azaz szélesebb de egy db csapágyat. és ja a vizzárás a élegfontosabb fasza futamokkal. perfect ötlet! mármint forgácsolni ijet.
bedobtan 1sekelt
bálinyo had dogozzanak
mondtam neked elég ha alánckerék oldalon van kettő... mint minden japánban, gasgas-ban stb... kivéve a ktm, meg a gyevibiro...

ott kapja a nagy terhelést, rángatást, dinamikus cuccot....
csak mert most még lehet variálni ez itt nem kerül pinzbe
Akkor ilyesmi vár majd rám is vasárnap:)
Lánckerék oldalon 2, másik oldalra elég az 1 db szerintem
Estét!
Útra kész a verda csórikám már rendesen le van amortizálva megint
az a situ...hogy a lánckeréknél az lehet dupla..de amot nem kell...ez a sima gyári csapággyal..nem valami kinai csapágyboltival.. azért kibirnak ezek ia 1 évet...ha ketőt raknánk bela a 6005ból...a lánckerékhez...akkor az kibirna vagy 5 évet
nekem savinyobol van de a sima acél semm rossz
5..6 század..
100ad...5..6
az a situ..hogy a legfontosabb a simering futam.. hogy ott zárjon...
ezért én csináltattam hozzá acélból futamot...
azt nem nyalja el a szimering...és ezáltal zár is ..és nem megy töjkre a csapágy...

de a legjobb az za ha a gyári alut leesztergálodott ahol fut a szimering..csak opot azt a 10mm széles részt...azt úgy kell akor hogy egy 10mm széls gyűrüt kel csinálni acélból..ami belül25mm átmérőjü..kivül meg 47mm
anak a helyét kel lkiesztergálni a szimeringfutamból..
összerakni szoros illezstéssel..(0,05-0,6 tulfedéssel rámelegitve az fasza. is lesz..
és kész