Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki tudja a RAL kodotját a ktm-nek
Esztergált kerékagyak és komplett szerelt kerekek


Amerikában dúl a kerékháború. Talon, DNA, Kite, TCR, Warp Nine, RAD, KSR, Factory Effex, Haan és Excel – mind-mind akarnak egy szeletet a kerékagy piacból, és a motokrosszosok pénztárcájából. De mire jók ezek, minek cserélné le valaki azt, amivel egyébként nincsen semmi gond? A Motocross Action példaként a TCR által gyártott keérkagyat tesztelte.





Mi ez?
A TCR kerekek eredetileg egyedileg épített tuning versenykerekek voltak, amik a gyári kerékagyakat másolták. Ennek eredményeként a gyárinál könnyebb kerékagyakat készítettek, amiket lehetett anodizálni és bármilyen felnivel össze lehetett fűzni. Manapság, a TCR legyártotta a saját termékskáláját a CNC esztergával készült kerékagyakból.


Mennyibe kerül?
315.72 dollár (első kerékagy), 426.87 dollár (hátsó kerékagy), 596.95 (komplett fűzött első kerék DID LTX felnikkel), 708.95 dollár (komplett fűzött hátsó kerék DID LTX felnikkel).






Miben jobb/más?
Ime egy lista azokról a dolgokról, ami miatt az esztergált kerékagyak és komplett kerekek jobbnak bizonyulnak a gyárilag szerelteknél:

Választék
Talon, DNA, Kite, TCR, Warp Nine, RAD, KSR, Factory Effex, Haan és Excel mind kínálnak valamilyen terméket. A Talon a piacvezető évek óta, a Kite nyert egy kis piacot a KTM csapaton keresztül, míg a TCR-t használja Barcia, Kevin Windham, Brett Metcalfe, Josh Strang és Robbie Maddison.


Egyediség
Ellentétben azzal, hogy a legtöbb kerékagygyártó cserekompatibilis távtartókat és csapágyakat használ, hogy minden márkára szerelhető legyen egy bizonyos termékük, a TCR kifejezetten 6061-T6 anyagból esztergált típus-specifikus kerékagyat gyárt minden márkához. Ez azt jelenti, hogy minden Honda, Yamaha, Suzuki vagy KTM TCR kerék kompatibilis a gyári küllőkkel, felnivel, küllőanyával, távtartóval, csapággyal vagy lánckerékkel, féktárcsával. Az MXA tesztcsapatának szemében ez egy nagyon nagy pozitívum; hiszen nincs szükség egy extra szett alkatrészre a gyári és a versenykerékhez. Amit fel lehet szerelni típus szerint a motorra, az felszerelhető a TCR kerekekre is.






Súly
Az MXA megmérte a TCR kerékagyakat és összehasonlította egy gyári Honda aggyal (ami a legkönnyebb gyári kerékagy) és 94 grammal könnyebb volt az első és 64 grammal a hatsó kerékagyaknál.

Színek
A TCR anodizált kerékagyai minden márkához más színben kapható – Honda (piros vagy fekete), Yamaha (kék vagy piros), Kawasaki (kék, zöld vagy fekete), Suzuki (fekete vagy magnézium) és KTM (fekete vagy narancs).


Teljesítmény
A tesztelt kerekek, amiket a KTM 350SXF-re szereltek, narancsszínű anodizált TCR kerékagyakkal, Excel küllőkkel fűzőtt, fekete DID Dirt Star LTX felnikkel voltak teljesek. Teljesen lenyűgözte az MXA csapatát az LTX felni, de valószínű, hogy a kerékgyilkos motorosok inkább beneveznek az erősebb DID STX felnikre. Ezek a kerekek bírják a kiképzést és terhelést, soha nem hajlottak meg és nem kellett folyamatosan figyelni rájuk.
Amikor a kerekeket építjük, fontos, hogy a lehető legjobb küllőszettet használjuk. A tesztelők rendeltek egy Excel küllőszettet, ami rozsdamentes küllőket és anyákat tartalmazott. A küllők kicsivel több, mint 100 dollárba kerültek kerekenként, de megérték az árukat.


Mi probléma?
Az ára. Az 1,300 dolláros listaár egy szett kompletten fűzött és összeszerelt első és hátsó kerékért elég durva. De igazából értékarányos, figyelembe véve a minőséget és egyediséget.
http://mxonline.hu/villam_teszt_luxuskerekek
igen dupla lessz
akkor ha tartósan 40 % alatt leszek üzemeltetve tönkre megyek
atmos..
hogy honnan értjük amit mondasz..mert van hozzád kkezelési és karbantartási ÚTmutató
http://www.szakszer.hu/utmutat...
látom a többi is képben van
bakker..
én értem

figyu mán te me a zsriferi kazánnya miatt vagy atmos...
vagy ezt már feri lezsirozta 1szer
nem baj nincs hari... mer én vok zari

tos
ez a dupla csapág a lánckeréknél ez állat lenne...
de amigy nekem ez nem megy szét addig marad a szimpla
Világos....ki is próbálom vasárnap....
az tök jóó
De lehetne olyan is ami az agyhoz hasonló mértékű de kivitelezhetetlen abból a szempontból amin a esix is felmegy
Viszont akkor az indulásnál lesznek gondok a visszafordítóval.
De lehet a normál méretű segít és csak meg kell fordítani a pólusokat.
De akkor nem fog időben nyitni ami már a lejtmenetbe szól bele oly módon, hogy senki nem érti mit írok, de még én sem
nekem jo lenne mondjuk amiből a helikopter készül......az mennyivel butább ?..

.eccer már szétnyílt a hatsó agy a kátéjemen mint a rózsa.....

nagyon messze voltunk s nem bírta ki hazáig a csapágy.....széthullot....anno 60 péz volt
de pontossan a végén ha kész, most 2db készül ha nem kell senkinek marad nekem meg a gyerek motorjába
nem szeretnék senkin keresni
szerintem a gyári agy környékén
de más lessz a csapágyazás meg az anyag
a vége menyi..per kerékagy..
ronix..mesélj mi volt
frenszin..hogy sikerült a csak ronissal való hajtás.. anniyra megeröltetted ronist hog szétbaszattad vele a qplungját ...szemét
az anyagot megrendeltem 29500ft+áfa 2db-nak 7000-res sorozatu alu amiből a repülögépek is készülnek de ha kell lehet butitani az alapanyagot
a távtartót nem a csagyáberakása tudja megnyomoritani..hanme az ok a nyomorékok akik szarrá húzzák a tengely anyát kerék ki-be szereléskor..
visszaolvastam az irást..ha valaki értett belőle valamit is..
b nagyobb legyen mit a D..a többi hogy jön a képbe?
az a fontos a kerékcsapágynál..először a zégerest kell a helyére tenni.. az a báziscsapágy...ktmnél az mindég.. a fékoldali..elöl is és hátul is!
aztán bedobod a futamot..meg belűre rátolod a távtartót...majd szépen belekopogtatod a csapágyat..lehetőleg..körbe egyeneletesen..nekem van egy régi csapágyam ésaz van szétszedve a kilsejéből leköszörültem..pár tizedet..és azzal nagyon pontossan be lehet hejezni az új csapágyat...
arra kell figylnoi hogy a csapágy mikor a hlyére felült akkor nem kell még erőssen püfölni..metrt középen ül fel a B távtartóra de kivül ötöd az agyban hogy aladjon..tehát ha közénen felült akkor már nem kell hülyére verni kivül.
za véletlen a távtartót megroppantotta már valaki akkor kuka.. a múltkor kimértem ha jól emlékszem 0,5 mm rel nagyobb a távtartó hozaz mint ahogy két csapág belső felfekvő felülete az agyban..szóval azért van neki hely..nem pár századd amin múlik a dolog..de a fontos elször mindég a zégerest feltolni a helyére ..és után a másikat.. haforditva ccsiinálod akkor mikor oa zégerest beütöd amil csapágyam t a középső gyűrűn keresztül ütöd ki felé a helyéig..azt a fél ..1 mmert..na az nem tesz jót neki..bár elbirja...

a legfon-tos(50)-abb
ha már a csapágy kicsit is mozdul azonnal csere..minden motormosáskor csao anyit kel lcsinálni...mikor levesz ia parsszta a bakról ..ide oda megréngatni a kerekeket...nem szabad kotyogást hallani...

az amit a gépszerelő mon az is igaz..de aluméniun agyban ilyne kis terheléskor az olvalitás nem jellemző...egy két kottyanó csapágytól..csak az a lényeg.. zsétesdő félben élvő csapágyak baszzsák szét az agyat..és nem si azt ahola rossz csapágy van ..hanem a másikat..!
mert a jó csapágy ahogy van a helyé ot az feszitésre kerül.. a tengely lötyögése miatt.. és állandóan feszegeti a csapágyat a helyén!a jó csapágyat.. a roszz az elval az lötyög..de amott az feszegeti a házban a csapágyat minden fordulaton...!
uyghogy ha bár melyik csapágy már kottyan akior azonnla cser párban szimeringel...szimeringfutamon jól záró szimeringel..
a qplung égett le vagy a kiemelőszerkezet olaja adta be a kulcsot...
nekem a kiemelő ment tönkre az összel.szalinak mind a kettő szokott...
akkor ha be állsz a tsatasorba akkor neked a lamellák feketedtek be
zsÓti.
nem rakhatok fel mindég bambamama tornát

de ez kitolisz...vagy krinolin..már a csajt mikor megláttam a libidőm 140%ot zuhant

tos és mennyi lesz az a szuper agy..

szali..ez a 50km es beszólás mer köcsög vagy..
amúgy annyit remélem csak megyünk..mert ha leossztlyuk az ötven kilómétert ...1 főre..az még 7km sincs
annyi elsétálok a hegyben
de az jó legalább kicsi pézből motorozhatsz egész nap

mi robúrral a múltkor 140km ert menünk...
ha holnap is megy annyit a tsapat akkor lyaú lesz..