Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is. jelentkezem s forumot is fel tudok ajánlani erre a célra ha kell.
Fecó réjt kitanítottad gumisnak a kútnál?
most irtam le.
a tubiliss miatt nem csuszik el a kerek a felnin
illetve
a moose tartalék ha kapsz defektett s mivel lötyögös a mööse csak akkor muxik amikor defektvan, meg kell vágni a mooset kisebre. érted ?
jo a tubeliss, de akkor mit akarsz fejleszteni?

a mousse sem rossz,szopas szerelni,meg kenegetni,meg nem tetsszik,h kicsit csuszik a felni korul
Szép napot!

Mindig megy ez a ki a jobb motoros kérdéskör, erre adnék egy módszert, ami szerintem kimutatná persze csak elméletben, gyakorlatban pálya kéne hozzá

Röviden, kéne egy listát csinálni, amin fel vannak sorolva az endúrózáshoz szükséges, technikák, jellemzők, amivel egy lovasnak rendelkezni kell.

Enduró és külön extrém endúrózásban használt technikákat kéne összeszedni, első lépésben, ki miket tud felsorolni, hogy azt illik tudni, esetleg írja le mi is az amire gondol a név alatt, vagy adjon hozzá videót, hogy tudjuk mire is gondol, ha nem egyértelmű.
Össze kéne szedni a létező összes trükköt, adottságot, amivel elvileg rendelkezni kéne.

Lehetőleg részletes legyen, azaz ne ilyen, hogy tempós haladás hanem annak van olyan része, hogy gyors kanyarbevétel,
s ide jön Csika 5 fokos kanyarvételi technikája, amire itt gondolok Ez inkább enduró, extrémben nem nagyon kell 100 al kanyart bevenni, de pl endúróban meg nem kell egykeréken megfordítani a motort, vagy fellépni 50 centis betonra, azaz külön műfaj, így jelölni kéne melyik technika hova is való, persze lehet ami mindenhova kell Krosszt meg pályamotorozást hagyjuk, enduró és "szakágai" a cél
Vagy a Ronis féle sokat emlegetett endurós látásmód, ez is szerepelhet a listában, bár ezt nehéz megfogalmazni.

Ki lehet indulni abból is, hogy terepen milyen jellegű akadályok vannak, pl 4méteres út átugrása dombon felfelé, vagy kidőlt fa, emelkedőben fa, stb.

Ezek után pipálgathattok a listában, mi megy/tudsz és mi nem, sok pipás a Király, de nem csak akkor ha pipája van, hanem valóban is meg is tudja csinálni 10 ből minimum 8x hibátlanul bárhol a technikát függetlenül ettől kezdődnek, haladóknak is hasznos lehet, tudja miket is kéne kitanulnia, stb.

Sajnos a SP fórum erre nem a legalkalmasabb eszköz, de aki folyamatosan olvassa és beszél róla, az tudja alakítani.

Először szerintem azt mérjük fel, ki az akit érdekelnek a listák,
másodsorban azt kéne tudni, hogy ki hajlandó hozzáírni (amit sejtek ilyen pontnak, azokat részemről összeszedem mint indító "anyag") Részemről mindkettőre jelentkeznék
szerelni 3 perc. mert a tubilisst három perc egy hátsó gumi.
a moose pedig nem hat egyáltalán a szerelésre mert nem fesziti a gumit.
s mint mondtam msot szereltem össze igy két kereket. tesztnek.
3 perc 1 szerelés fel.
a tubiliss szerelés a pirelli scorpionnal ami nagyon puha szerkezető 3 perec.

kérdezd balinyot ö már szerelte milyen puha egy gumi szerkezet...

tényelg balinyo mi lett a scorpionnal ledobtad kiprobáltad ozt kész.

msot kapot Dew-ó tesztelésre 1-et kiváncsi leszek.
oké nincs vita.
s ha kiszakad egy bütyök.... én használom a tubiliss 1 éve s semmi nem biztosít jobb tapadást nála, talán a belső. a moose seemire nem jó.
Hat Ferikem ,ez egy akkkkora hulleseg .....szerintem.meg szopas is szerelni...

defektet kapsz a tubelissel,belehuzol egy olyan javitoszettet ,amit a gumis is hasznal,azt ennyi,ja meg felfujod egy patronnal
baszhatjátok hogy hegyek közt laktok....... na jó inkább nem írom le.
a tubiliss biztositja a kerék peremének helyet ott maradjon, de ha kilukad a külsö akkor lép életbe a moose. a lényeg hogy a moose kisebb legyen mint egy gyári, igy csak akkor dolgozik a moose amikor defekt van, egyébbként csak a levegő amit a tubliss biztosit a helyén.
dupla biztosnság, kerék perem a helyén nincs elforgás, a moose nem esik ki, s a moose ha ki lukad.
tubeliss+mousse?az mi?


a tubeliss en en is erosen gondolkodom,mert jo dolognak tartom
neked is....
elkészült most gondolva rád, az első tubiliss+moose kerék
tesztelés várja lehet a pénteki zaránd... meglátom.
BUEK minden 5 centesnek!+Ferensznek is!
jah de neked nem hiányzik a hiszti...
te vagysz egy hajlott hütöre...
megyek le menjunk rajta.... nagyon kelll.

rigával a legjobb..
lemennénk oda a wellnes völgybe ebbe a fanyos időbe olyan csuszosak nyálasak a fák, garantálom neked még Cyril Despres is esne legalább 3-4-et...
mutattam neked ezt a helyet mikor itt voltál, ha emlékszel mondtam hogy abban a sáros időben ez Missin Impossible..

viszont a tea lefőzés és a hűtő görbitgetés garantált lett volna...
Azt csak Áki tudja mi is volt
jah de egy profi motoros ilyet nem követ el ? miért ment el az eleje ?
fagyot volt a föld s nem birta fel emelni az elejét ? vagy miért ?
Elcsúszott a fán az első kerék TALÁN!
Felmérő - Mondjátok meg miért is esett el a motoros !
http://www.youtube.com/watch?f...
huh de zsir hely... egyböl all a cerka.
viasat exploreren dakar dokumentum film....
kukorica főld..
én az idén rakatok a telok helyett be vascsővet... fasznak csuszkál az ott le-föl...