gecsa, magán véleményem szerint pont a 300-as lenne jobb neki...hamár 2t...
azt is megmondom miért, mert ott van anyi erő +nyomaték hogy még felmászik egy zorros helyen kevesebb tudásu pilotával... a kis 200-as viszont ugyan abban a szituban egy sokkal agresszivabb stilust igényel, és hameg kell indulni vele egy zorroba, rendesen oda kell visittatni hogy csináljon valamit...
a 200-as olyan rájdernak valo szerintem akinek nagyobb rutinja van a százhuszonöcsikben, és ismeri azt a fajta agressziv motorozást....
szerintem.
jimmi nincs mit fényképezgetni az összes ott reped el..egy szarfos...
ott a belső részen körbe hajszál reped...
van akik azt mondják a pds miatt kap tul nagy terhelést .... mások az 1 csapágyra fogják, szerintem mindkettő ludas a dologban, aztán mikor sokat kap egy idő után megadja magát ...simán szar.. láttam már legalább 2 tucatot szétrepedve...
ez is egy elég gyökér sporolás hogy elhagyták a lánckerék oldalon a dupla csapágyat....
az biztos hogy nem tulhuzott kűllő miatt van mert akkor kint repedne a felninél, ráadásul olyan nincs hogy minden 3.-4.-5. tul van huzva
szerintem a 200as az ideális neked,de ez szerény véleményem,mert hiszem hogy megtudsz tanúlni a 300assal is menni,de a 290 után a 200as olyan lesz mint egy kis "triál" és a kistesó után lesz igazán jó felülni a 300ra,de persze semmi jogom nincs beleszólni,mit is fogsz a jövőben választani,de nem szabad lebecsülni a kisöcsköst sem! beszélj kiskántorral,kérd majd el tőle is tavasszal,hogy legyen összehasonlítási alapod! persze én is odaadom majd szívesen a 250st is!
csak tartanánk már ott hogy te is átlépsz a mi táborunkba
Nem kínai,KTM. Bontottat nem akar venni,hátha vesz egy ugyanolyan szart,az újat meg nincs "kedve" megvenni,ezért próbálok neki segíteni. Ha nem lehet normálisan meghegeszteni,akkor marad neki a spórolás,aztán majd vesz tavasszal gyárit.
azt is megmondom miért, mert ott van anyi erő +nyomaték hogy még felmászik egy zorros helyen kevesebb tudásu pilotával... a kis 200-as viszont ugyan abban a szituban egy sokkal agresszivabb stilust igényel, és hameg kell indulni vele egy zorroba, rendesen oda kell visittatni hogy csináljon valamit...
a 200-as olyan rájdernak valo szerintem akinek nagyobb rutinja van a százhuszonöcsikben, és ismeri azt a fajta agressziv motorozást....
szerintem.
ott a belső részen körbe hajszál reped...
van akik azt mondják a pds miatt kap tul nagy terhelést .... mások az 1 csapágyra fogják, szerintem mindkettő ludas a dologban, aztán mikor sokat kap egy idő után megadja magát ...simán szar..
ez is egy elég gyökér sporolás hogy elhagyták a lánckerék oldalon a dupla csapágyat....
az biztos hogy nem tulhuzott kűllő miatt van mert akkor kint repedne a felninél, ráadásul olyan nincs hogy minden 3.-4.-5. tul van huzva
nincs mit 5 ezer... de csak karácsony miatt
csak a kétté.....
De neki nem biztos hogy vannak olyan gépei mint a gyárnak!
csak tartanánk már ott hogy te is átlépsz a mi táborunkba
Szerinted érdemes vele küzdeni? Meg lehet csinálni normálisan?