kicsit off!
de az itt nem gond, mint láttam..
Milyen emberek vannak...
Most voltama a teszkóban, vettem flakonos vizet, mert kifogyott a készlet, és mit láttam......
Hát az élmény picit sokkolt, nem tudtam, hogy sajnáljam szánjam vagy kiröhögjem az emberkét, aki egy divatüzletben, szemüvegeket próbálgatot...
Pont megálltam, mert rendezgettem az aprópénzem a BUXámban, és az emberünk -kb 30-és 35 életéve közelében járhatott-, még hagyján, hogy női napszeműveget próbálgatott -mert ugye manapság már ez nem olyan nagy dolog, ezt követeli meg a trend, és ugye fontos a "IMIDZS". Fiús lányok , lányos fiúk, stb, ennek variációi.- ,de minden szemüveggel pózolt egyet a tükörnél a fülén tartva a mobiltelefonját!
Lóg a női napszemcsin a cimke, fején a keze, és forgolódik a tükörnél...
Aztán levesz mégegyet, és újrapróbálja...
Miközben válogatott, nem hallgatta a telefont, így biztos nem az ügyfélszolgálatra várakozot...
Hát nem hittem a szememnek, de ezek szerint tényleg fontos a megjelenés!
:-D
Önindítóhoz: ha jól működik és nem sok többletsúly akkor miért ne?
Jelentkezzen aki még nem volt olyan helyzetben, hogy egy felmenő végére elfogy a lendület és pont megállsz a pereménél úgy hogy esetleg leböffen a gép. Ilyenkor megállsz 1-2 másodpercre mielőtt te és a motor is visszaestek. Na így rúgd be a gépet! Az önindító meg pont megment...
a japcsik a 2T-t az állítólagos környezetszennyezése miatt fejezték be...
Náluk azért ez elég kemény téma... Mi meg majd csak akkor foglalkozunk ilyesmivel, ha már tényleg mindegy...
Persze nem az a néhány endúrós, és krosszversenyző fogja a jégsapkákat elolvasztani, de egy eszmét követnek...
Meg ugye szigetország, ők már így is fölfelé építkeznek :-)
És azért lássuk be, hoyg következetesebb, és tartásosabb egyéniségek, mint bármelyik európai népcsoport...
Mindenesetre örüljünk, hogy mi még élvezkedhetünk ezeken az igen könnyű, és bitang erős konstrukciókon... :-)
Jó híre van neki hiszen sokan veszik a 2T endurókat!Csak a japcsik ilyen hülyék hogy befejezték a 2T-k fejlesztését meg lassan a gyártást is.YZ-k meg CR-ekből is lehetett volna nekik jó endurókat fejleszteni szerintem.Sok okos husaberg fan hogy fel van háborodva hogy le KTM-eztem a 300TE-t Pedig ez az igazság!Az öninditós 2T meg tényleg egy hülyeség.Aki nek tudja berugni a 2T-t az ne endurózzon.Amúgy a KTM már csak mellé adja az öninditó szettet úgytudom.Nem szereli fel csak ha kérik.
Sokkal tartósabb-jó híre lesz a piacon-sikan vásárolják-sok eladáshoz sok rezó kell (tudom, hogy beleér a bilibe az ujjam, de vhogy így kéne gondolkodni )
élőben nagy ám az az önindito, és akkor még a jobbos kuplung deknit át kéne teljesen faragni hogy beférjen oda a szabadonfuto is hogy meg tudd hajtani a fötengely végén a fogaskereket, nade akkor a rezo vastag része is kijebb kerül vagy öt centivel...
Valóban, de ezek sokkal kevésbé marketingelhető (ráaádásul a csökkenő alkatrész-eladások miatt hosszú távon a bevételkiesést eredményező) fejlesztések volnának...
a 2t az berugos és annyi, nincs olyan szitu amiben ne lehetne berugni,
én sokkal nagyobb fantáziát látok abban ha valaki végre hozzá merne nyulni a 2t felépitéséhez,
pl : - jobbos hűtö a hátso oldal rajtszám panel alá , és rezo meg teljesen felhuzva beforgatva a helyére.....
- vagy mint a husabergeken van , meg a régi cr-en egybe hűtő a váz elött, egyből lehetne oldalra kevésbé kiállo és sérűlékeny a hűtő, kevesebb vizcső, stb.
értem én hogy melyik helyre gondolsz, csak ha megnézel élőben egy 300 exc-t mekkora az a "pici " önindito, és hogy férne be oda a váz közé rögtön rájössz hogy felejtős a dolog...
Nyilván kellene egy másik blokköntvény, de ahogy hátulról meg lehet hajtani a főtengelyt egy áttétellel, úgy elölről is...egy olyan pici kis indítómotor meg mint a pl. az EXC-ken van, simán elférne a két vázcső között akár, a rezó alatt...így e:
nézd már meg a 2t motorodat otthon a garázsban, hova raksz be előre öninditot a váz meg a blokk közé,arra 2 centire,és akkor még ott van a rezo meg a vizpumpa csövek... ?
el tudom képzelni...mondjuk az ilyet látni kell