nekem az a dupla cső váz egy kicsit furcsa, elég lett volna egy ovális mint a KTM-en, meg az az első tércsa elég vékonyka, hamar széjjel ütném a román sziklás patakokban...
amugy szép motor. elfogadnám ha Miki adna egyet olyan 1,2 milkáért..
meg a másik .. hova rakja be az öninditot,? mivel a hagyományos helyére nem tudja mert nem fér be a karbi alá-mögé, akkor lemásolják majd a KTM elbaszott konstrukcioját ami tiz percenként lenyalja a fogakat, akkor már inkább ne rakjanak rá.
a 2t-én akkor lesz jo önindito ( ami teljesen felesleges szerintem) amikor majd felrakják az injektort, utána már el fog férni a kuplung felé a hagyományos helyére is.
ÁÁÁÁ
Ezt a fospisztolyt!
El van picit görbülve a berúgótengely, és csak akkor tudom kihúzni, ha leveszem a kuplungkosarat!......
Soha nem cseréltem még ezt, de eljött ez is...
......
Kérdés!
Az újabb típusba, miért elég 1,2 liter olaj?
az egyetlen átömlőfurat miatt a blokkban?
Akkor ebben a vázban mindíg magasan lesz az olaj a nívón?
Mert ugye ehhez a blokkhoz 1,8l kell...
Azt hittem a váz ugyanaz...
lehet van benne szűkítés...
Ha egy kicsi kompót is van benne, ezek indulnak.