volt, nem is volt rossz, de nincs kedvem megint barkascolni...raadasul a gyertyara kotheto uzemora-szamlalo pontosabb is.
Amig feltettem egy ilzen biciklis orat a KTM-emre, eltokoltem vele egy darabig.
Nem vagyok kogazdag, de ha mar fel milliot kicsengettem javitasra, akkor 7 ezer Ft nem csap foldhoz.
üzemóraszámláló....
Végy egy bringaórát, beállítod automatikus stopperre, és kész..
amikor megmozdul a kerék, onnantól indul a stopper..
úgyis keveset állsz vele..
nekem bevállt, és a sebességet is halálpontosan mérte..
csak a kerékkerületet kell pontosan beállítani..
egyszerű installálni..
jól nyomod vizsont a 2t vel minden ok nekem egyetlen bajom a membránnal van vagyis volt és a gyáritömítésekkel azon kívül semmi problémám nincs vele pedig kapja az ívet rendesen
Sok minden tortent azota...voltam otthon, de nem volt jo...kislanyom vegig megbetegedett, mi is elkaptunk valami virusos nyavajat, szoval semmit sem tudtunk nyaralni, egy 50 nm2-es, lakotelepi lakasban guzorogtunk vegig...
Motorom vegre elkeszult, 3 ev kenyszerpiheno utan, mostmar vigyazni fogok ra, mint a himes tojasra.
Vegulis rajottem hogy csak uzemoras ez a motor, ugyhogy havonta olajcsere, szurocserevel. Jovo heten veszek ra uzemora szamlalot is...apropo, ha van valakinek elado, megvennem!
Vettem sisakkamerat, meg csinaltam is hozza a sisakra tartokonzolt, ugyhogy holnap lesznek on-board felvetelek is! Persze szaltot, 30 meteres ugratast ne varjatok, 3 eve nem motoroztam, allokepessegem is a beka segge alatt van.
Hát elég sok pénzem elvitte a gizgaz, ahhoz, csak úgy abbahagyjam..
Így legalább a tapasztalataim kamatoztathatom, és visszajön a kukába kidobott pénz...
meghát én hiszem, hogy ez egy jó moci, csak az élettartamot kéne növelni..
És rá kellett jönnöm, hogy nem azért mennek tönkre, mert túl erősek...
Ugyanis a márkaszervizek ezzel kábítottak..
hanem mert jó spanyolos hanyagsággal készült!
Bár én inkább cigányosnak mondanám, bár hasonló népcsoport, de ez már más téma..
Szóval a trehányság, és meggondolatlanságot helyrehozzuk, egy tök jó erős mocit kapunk..
A blokkon kívül pedig minden a nevéhez márkájához hűen egy jó kis sportmotor alap..
sokszor megmentett a jó felépítés, és futómű!
ezért is szeretem..
meg igen erős!
csak a cimborám 470-e Husa-ja voltz a viccesebb..
bár az sem erősebb, de kb 10N-al nagyobb a forgatónyomatéka..
Csak sajna az szétrepült már..
és csak 2 db volt az rszágban
650-es dugójával, hengerével , fejével, és a 450-es főtengelyével készült gyárilag..
Ezek a gizgazok, meg elérhetők gombokért üveggyöngyökért már..
és DRZ-re nemigen cserélném ki..
Tudom arra is van ilyen olyan tuning, meg ez meg az, de öcsém 14 évesen kettőt tavaly nyáron elrágott reggelire, idén pedig már a harmadiknak is véres a torka..
ha széttuningolod, az is érzékenyebb..
talán SMnek, nagy futóműátalakítás után jó lehet...
de endúróként nemigen vált be az 50kilós srác alatt sem..
igen van ez az itthon, megy a kísérletezgetés...
amíg hiszek benne addíg jó!
:-D
2003-as friss műszakis rendszámos, törzskönyves , hitelezhető, mindent rendbe tettem rajta eladás elött, ujj telo szimeringek, ujj olajok , ujj himba csap,ujj hátso kerék csapágyak, did atv x-ringes lánc, ujj űlés huzat, ujj hátso sárvédő, jo gumik, hibátlan szép állapotban van, az ára: 550 000 ft.
telefon : 20 387-7107
van egy jo ajánlatom németországban,egy 2009-esre azt akarom megvenni, ezért elado.
nemigen az óra volt a hibás, azt te sem gondolod..
Amig feltettem egy ilzen biciklis orat a KTM-emre, eltokoltem vele egy darabig.
Nem vagyok kogazdag, de ha mar fel milliot kicsengettem javitasra, akkor 7 ezer Ft nem csap foldhoz.
Végy egy bringaórát, beállítod automatikus stopperre, és kész..
amikor megmozdul a kerék, onnantól indul a stopper..
úgyis keveset állsz vele..
nekem bevállt, és a sebességet is halálpontosan mérte..
csak a kerékkerületet kell pontosan beállítani..
egyszerű installálni..
Sok minden tortent azota...voltam otthon, de nem volt jo...kislanyom vegig megbetegedett, mi is elkaptunk valami virusos nyavajat, szoval semmit sem tudtunk nyaralni, egy 50 nm2-es, lakotelepi lakasban guzorogtunk vegig...
Motorom vegre elkeszult, 3 ev kenyszerpiheno utan, mostmar vigyazni fogok ra, mint a himes tojasra.
Vegulis rajottem hogy csak uzemoras ez a motor, ugyhogy havonta olajcsere, szurocserevel. Jovo heten veszek ra uzemora szamlalot is...apropo, ha van valakinek elado, megvennem!
Vettem sisakkamerat, meg csinaltam is hozza a sisakra tartokonzolt, ugyhogy holnap lesznek on-board felvetelek is! Persze szaltot, 30 meteres ugratast ne varjatok, 3 eve nem motoroztam, allokepessegem is a beka segge alatt van.
Szoval holnap jelentkezek kepekkel, videoval!
Így legalább a tapasztalataim kamatoztathatom, és visszajön a kukába kidobott pénz...
meghát én hiszem, hogy ez egy jó moci, csak az élettartamot kéne növelni..
És rá kellett jönnöm, hogy nem azért mennek tönkre, mert túl erősek...
Ugyanis a márkaszervizek ezzel kábítottak..
hanem mert jó spanyolos hanyagsággal készült!
Bár én inkább cigányosnak mondanám, bár hasonló népcsoport, de ez már más téma..
Szóval a trehányság, és meggondolatlanságot helyrehozzuk, egy tök jó erős mocit kapunk..
A blokkon kívül pedig minden a nevéhez márkájához hűen egy jó kis sportmotor alap..
sokszor megmentett a jó felépítés, és futómű!
ezért is szeretem..
meg igen erős!
csak a cimborám 470-e Husa-ja voltz a viccesebb..
bár az sem erősebb, de kb 10N-al nagyobb a forgatónyomatéka..
Csak sajna az szétrepült már..
és csak 2 db volt az rszágban
650-es dugójával, hengerével , fejével, és a 450-es főtengelyével készült gyárilag..
Ezek a gizgazok, meg elérhetők gombokért üveggyöngyökért már..
és DRZ-re nemigen cserélném ki..
Tudom arra is van ilyen olyan tuning, meg ez meg az, de öcsém 14 évesen kettőt tavaly nyáron elrágott reggelire, idén pedig már a harmadiknak is véres a torka..
ha széttuningolod, az is érzékenyebb..
talán SMnek, nagy futóműátalakítás után jó lehet...
de endúróként nemigen vált be az 50kilós srác alatt sem..
igen van ez az itthon, megy a kísérletezgetés...
amíg hiszek benne addíg jó!
:-D
Gyárilag... nagyobb hőterhelést is bír...
elég makutyi ember ment vele de a hangja egészen egészséges volt!
telefon : 20 387-7107
van egy jo ajánlatom németországban,egy 2009-esre azt akarom megvenni, ezért elado.
http://www.pixter.hu/video?id=...
err