Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva főbéla
első gyertyámat mikor eldobtam még jó volt csak módoskodtam...
amúgy kérdezed mi a pálya a gépemmel...most nemsokára kiszedem a vezláncot belőle mert a vége felé közeleg a feszítőm...kb..3 kattanás van még rajta...azt nézd meg te is, hogy állsz....azt tudod hogy kell gondolom.....
szoktam menni vele csak narancs bundába
Ja vehetnél új 300-as Berg-et
micsoda motorkat vennék
Arról lekéstél mert megnyerték Mondjuk egy pár millát ígyis lehet nyerni!
mi is túlvagyunk pár viccen...
...csináltunk gyerekkorba sok "crossmotort" mindenből ja meg kéthengeres 500 as etz-t ...ezekután husqvarnára olajpumpa se lehet akadály
öregeink emléxem mindíg mondták mikor éjszakáig reszeltük a szemetjeinket , hogy menjünk szenet lapátolni inkább pénzért és vegyünk belőle rendes motort....de legalább annyi értelme lett, hogy végülis most ebből élek....aztán ez most nem lenne ha akkor az nem.....

mondjuk a lottó ötös most szimpatikusabbnak tűnik...
Szoktam Én is játszani
jó reGGelt
uristen, te rendesen elmerültél az átfaragásokba,

akár vehetnél is egy jol működő tipust...
van különbség a kettő között, nem kicsi .
jo reggelit..
Ez egy 450-es meg egy 400-as henger?Azok a vízjáratok
Valahogy így gondoltam. . .
Az a második olajszűrő nagy ötlet!
Viszont tettem már DRZ-re GG olajgombát és annak alapjáraton világított.
Ha azoknak kisebb nyomás is elég, a GG miért nem elégszik meg vele?
Én a hengerfej hűtését variálnám át szívesen. Azok a vízjáratok kevésnek tűnnek.
elég összetett, de az is az olajzás és a főtengely olajzással összeköthető...
Bár annyi szerencse azzal azért van, hogy legalább nyomás szokott lenni.. valamennyi... a vezérműtengelyek kenése jobb....
Azért lássuk be, hogy az a picit több, mint fél bár alapjáraton, nem sok..
erre is készül a módosításom.. csak egyenlőre még elég drágán csinálják meg, ezért csak egy prototipusom van, az most tartósteszten gurulgat..
eddíg jó, de igaz még csak 3500-at ment az átalakítás óta..
bár hozzáteszem, hogy 200km után egy olajcsere volt, ugye az összeszerelés mocskait leengedtük, és azóta az az olaj megy benne.. de ez már egy 2003-asnál szerintem nagy előrelépés..
szereztem régi veztengelyt is, annak a profilját most fogom az 05-ösre felmásoltatni, kisebb alapkör, nagyobb bütyök, és egy stift, hogy ne fokolódjon el..
És visszajön a régi ereje... végre...
Nem is ismerik az új GizGaztulajdonosok, milyen egy régi erős gizgaz..
Valószínű, hogy az újak jobbek, de a 450-esből ez volt az ütleg!
:-D
A sok mocsok bekerülése az olajjáratba azért még elég jellemző probléma a GizGazoknál...és ezt a hajtókarcsapágy nem nagyon tolerálja... hiába jó a nyomás..
Elég jellemző ezeknél az olajban úszkáló fémdarabkák jelenléte...
Másnál nem is nagyon emélkszem ilyenre..
Ezt egyetlen művelettel meg lehet állítani, csak a főtengely csapon kell módosítani, és az összerakásnál kell kicsit okoskodni...
Én mégegy olajszűrőt is szoktam betenni, és általában a pumpák is megmaradnak épen..
Éspedig?
hát ezek ennivalók....
megvolt a mai bicajozás jól esett de elég volt
És amit ma művelek, attól fogsz igazán sírni!
:-D
De este jön a kép!
:-D