Magyarországon nem annyira elterjedt a motorkerékpárok reklámozása, a tv- illetve rádióadásokban. Sokkal inkább a hirdetőtáblákat használják reklámozáshoz. Nem is olyan rég nagyon sok plakátot és molinót lehetett látni, a legtöbb hirdetésen a világhírű KTM fesztivált hirdették, amely a Hungaroringen került megrendezésre, teszt lehetőségeket nyújtott, mindenki kipróbálhatta, megismerkedhetett a motorokkal. Külföldön viszont nagyon sok reklámot adnak a tv-ben, bemutatják a motorok használatát, kezelhetőségét, lehetőségeit. Ezek a kisfilmek, sokszor akár 3-4 percesek is lehetnek, az emberek tátott szájjal nézik végig, nagyon jól vannak megtervezve, és alátámasztják a szlogen jelentését.
A KTM motorkerékpárok gyártását 1953-ban kezdték el, 20 dolgozó napi 3 motorkerékpárt készített. Hamarosan eredményeket értek el a versenysportban. A gyár és a technika fejlődésével egyre több versenyt nyertek, terepen és utcán is. Terepen a „hatnapost”, míg gyorsasági pályákon az osztrák nemzeti motorbajnokságot, 125-ös géposztályában. Az elmúlt 10 évben nagyon nagy változáson ment keresztül a technika, a versenyeket továbbra is nyerték, köztük a magyar Talmácsi Gábor is közel volt a világbajnoki címhez a KTM-mel. A cég szlogenje a „Ready to Race” , avagy versenyre kész. Ez teljesen igaz, valóban verseny motorkerékpárok, minden kategóriában megtalálhatjuk az első 5 helyezetben. Bárki megvásárolhatja, aki kedvet kap a motorozáshoz és elegendő tőkével rendelkezik. Gyerekmotorokat is készítenek így a legfiatalabb korosztály is élvezheti a motorozás minden pillanatát. Az utcai modellek, kevesebb erővel rendelkeznek mint versenytársaik, de amatőr versenyeken így is el lehet velük indulni. Ha ez nem lenne elég, akkor az importőr segítségével, a verseny színvonalra állítható a motor, de ekkor az élettartam csökken. A legdrágábbak közé tartoznak, de a minőséget meg kell fizetni. Sokan választják ezt a márkát, mivel itthon is gyorsan és könnyen hozzá lehet jutni az alkatrészekhez, és Ausztria sincs messze, ahol a gyár található. Emellett a gyár beszállító is neves cégek. Minőségi alkatrészeket találunk minden egyes motoron, a gyár 1 éves garanciát vállal a motorokra, nem hiába versenyeznek nagyon sokan ezekkel világszerte. Sokan csak „narancsoknak” nevezik, mivel ez a jellemző szín. Ha nagy a hangja és narancssárga, akkor biztos KTM, mondogatják a pályákon.
Marketing házidolgozat
ki ne találd, hogy ma is dolgoztok a csbl plázában! mondjuk kárpótol a nagy pénz amit kerestek
gyurika te meg vegyél fel kabátot !
úgy jársz mint én ....úgy köhögök mint az állat , majdnem hányásig fajulnak a dolgok ......ja és a legrosszabb benne , hogy ki kell hagynom a motorozást ma
jah,tudom,fájtak is a térdeim beszoktam öltözni,csak most azt hittem hogy meleg van...rábasztam meddig vagytok? kik vannak ott? most egyelőre tanulnom kell,aztán talán délután....
A Pampérával én már mentem egy proba kört,(előszőr azt akartam megvenni a kedvesemnek)...hát brutál kis joszág,csak azt nem tudom,hogy miért hivják hobby enduronak mert olvastam valahol egy cikket ahol Triál Enduroként istenitették!....és persze az első futomű nem tudom,hogy birná a Hard Enduro terepet és tempot...
Muhaha!
Csütörtökön láttam egy TE450-et, összeolvadt generátorral, beállt blokkal!
Egy éves és még ha megcsináltatja is a tulaj se fog annyit érni mint amennyi részlet hátravan még belőle...
KTM- READY TO RACE
Magyarországon nem annyira elterjedt a motorkerékpárok reklámozása, a tv- illetve rádióadásokban. Sokkal inkább a hirdetőtáblákat használják reklámozáshoz. Nem is olyan rég nagyon sok plakátot és molinót lehetett látni, a legtöbb hirdetésen a világhírű KTM fesztivált hirdették, amely a Hungaroringen került megrendezésre, teszt lehetőségeket nyújtott, mindenki kipróbálhatta, megismerkedhetett a motorokkal. Külföldön viszont nagyon sok reklámot adnak a tv-ben, bemutatják a motorok használatát, kezelhetőségét, lehetőségeit. Ezek a kisfilmek, sokszor akár 3-4 percesek is lehetnek, az emberek tátott szájjal nézik végig, nagyon jól vannak megtervezve, és alátámasztják a szlogen jelentését.
A KTM motorkerékpárok gyártását 1953-ban kezdték el, 20 dolgozó napi 3 motorkerékpárt készített. Hamarosan eredményeket értek el a versenysportban. A gyár és a technika fejlődésével egyre több versenyt nyertek, terepen és utcán is. Terepen a „hatnapost”, míg gyorsasági pályákon az osztrák nemzeti motorbajnokságot, 125-ös géposztályában. Az elmúlt 10 évben nagyon nagy változáson ment keresztül a technika, a versenyeket továbbra is nyerték, köztük a magyar Talmácsi Gábor is közel volt a világbajnoki címhez a KTM-mel. A cég szlogenje a „Ready to Race” , avagy versenyre kész. Ez teljesen igaz, valóban verseny motorkerékpárok, minden kategóriában megtalálhatjuk az első 5 helyezetben. Bárki megvásárolhatja, aki kedvet kap a motorozáshoz és elegendő tőkével rendelkezik. Gyerekmotorokat is készítenek így a legfiatalabb korosztály is élvezheti a motorozás minden pillanatát. Az utcai modellek, kevesebb erővel rendelkeznek mint versenytársaik, de amatőr versenyeken így is el lehet velük indulni. Ha ez nem lenne elég, akkor az importőr segítségével, a verseny színvonalra állítható a motor, de ekkor az élettartam csökken. A legdrágábbak közé tartoznak, de a minőséget meg kell fizetni. Sokan választják ezt a márkát, mivel itthon is gyorsan és könnyen hozzá lehet jutni az alkatrészekhez, és Ausztria sincs messze, ahol a gyár található. Emellett a gyár beszállító is neves cégek. Minőségi alkatrészeket találunk minden egyes motoron, a gyár 1 éves garanciát vállal a motorokra, nem hiába versenyeznek nagyon sokan ezekkel világszerte. Sokan csak „narancsoknak” nevezik, mivel ez a jellemző szín. Ha nagy a hangja és narancssárga, akkor biztos KTM, mondogatják a pályákon.
Marketing házidolgozat