van sok profi térdgép is amit feírhat a dokid!ha rendes a szakorvos feírhat akár 70 ezer forintos térdgépet is ami ér is valamit de általában csak a 6 ezer forintos fost írják fel!ha érdekel megadom mit kell feliratni és beszerzem neked!
Szépjóestét GGáspárok és Gáspárnék, ha vannak...
Üdv 2T-k Einsteinje.. Ha minden jól sikerül, kipréselek holnap 1 térdgépet a dokimból.. Te mint a térdgépek ismerője, van valami amit még tudnom kell erről, van többfajta vagy ilyesmi? Persze anélkül, hogy utána megölnél... Köszi
az ötlet megvan, de sajnos embert nem ismerek aki tud gumit önteni, valamint elég sok kisérletezést is kivánna a dolog....
a gyárit lemérni nem nagy cucc, NADE a lényeg utána jönne hogy mivel itt az átmérő változik a gáztol, hol mennyire változhat,mekkora gumi-falvastagságok kellenek adott helyeken, és ehhez komoly műszerezettség kellene.
mivel a sablont megcsinálni nem olyan nagy cucc, az adott fix méret, de utána a hangolást a hőállo gumi falvastagsága, illetve annak rugalmasságával kellene beállitani.
KelemenAndris mondta hogy csináld gumiból asszem amikor a rezóvédőkről beszéltünk.Teljesen mindegy ha jól kiviteleznéd a dolgot arra szerintem jónéhányan rápattannának!
én nem olvastam ezt a dolgot még senkitöl ,ami persze nem jelenti azt hogy másnak nem jutna ugyan az eszébe .
mindenesetre jo ötletnek tartom, és megvalosithatonak .
- a 2T legsérűlékenyebb , legproblémásabb alkatrészét lehetne kiváltani vele, sőt nem csak kiváltani hanem egy sokkal nagyobb tartományban dolgozo rezonátor lehetne helyette.
amugy van egy igazán korszakalkoto ötletem rezo problémára,...
a lényeg gumi rezo. és ez nem vicc, nem röhögni hangosan ..
- az ötlet ugy nézne ki , hogy a könyök a hagyományos jobbra kanyart venné, vázra rásimulva, kromozott verzioban, mint egy 4t-én , vagy a gasgas triálon,
és a könyök után egy gumis kupban folytatodna ,ott már ugysincs extra hő, ugyan ugy lenne diffuzor-középrész-konfuzor, avval a kűlönbséggel hogy ez tudna feljebb dagadni, meg visszább vékonyodni adott gázon, igy a rezonátor használati tartományát szinte teljesen ki lehetne tolni elejétöl a legvégéig..
elönyei :
- mivel a hagyományos rezonátor elrendezést lemezböl csinálják és nagyon pontosan hangolják a motor köbcentijéhez karakteréhez,(egy lemez fiksz nagydarab ormotlan sérűlékeny cucc ) ennek ellenére CSAK egy bizonyos fordulaton , adott tartományban fejti ki 30-40 %-os teljesitmény növelő hatását, alatta-felette semmit nem csinál.....
ez a gumis cucc viszont sokkal nagyobb tartományban lenne hangolhato..
- könnyedén lehetne a motor karakterét változtatni 1-2 bilincs meglazitásával ,extra nagy szerelés nélkűl lehetne cserélni a gumis kup részt,adott pályához (enduro-cross-stb) ,vagy pilotához, stilushoz hangolni.
-soha többé nem lenne rezo sérűlés vetemedés,szopás a 2t motorokon, merthogy a cucc hőállo gumi.
- a rezo gyakorlatilag balra semmilyen kanyart nem csinálna, csak jobbra,mint egy 4T-n, és ott elöszőr egy vázra simulo krom könyök lenne, és utána a gumisrész is sokkal kissebb helyen elférne,nyugodtan lehetne oda verni a 2t alját egy farönkhoz, sziklához, mivel elöl-alul is a váz lenne a kartervédövel..
-megszűnnének a gyakori 2t rezo felfogato gumibak problémák, mivel nem kellene egy sem , a rezonancia nem tudna átmenni a vázra mivel gumi van közötte, és a gumis rezo nem tud repedni sem mint a lemez.
- ha mégis kilukadna, vagy kiszakadna egy huszméteres csuszástol, a kb 3-4-5mm-er vastag rugalmas hőállo gumi akkor elviszed a helyi gumishoz és rak rá egy foltot.
neklem is elérte ajobbos hűtő alját a balos hűtőcsövet égette és szinte teljesen elzáródott meg tőből meg van törve szóval elég kovászon van a szerkezet
mi van veled gyógyulsz már?