Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Krisztiánnak keresünk neki meg rendszámos kell!
enyém meg nem eladó,mikor veszek enyiért mégegyszer+tegyek hozzá nem éri meg ugyan az volna csak drágább meg erőssebb,ami nem kell,megy ez is ha nem béna a pilóta
Á ne vegyetek komolyan!Nem kapnék úgyse annyit amennyit nekem megér.Ilyet mondjuk nehezen találnál amin a lánc meg még a fékbetét is gyári Nyáron felrakom hirdetésbe mert akarok venni majd egy 250 vagy 300EXC-t 2T-t!De addig még lehet meggondolom magam
szia kiscsuka...nincs ednduró az eurosporton
450 és 525 öt között csak nincs oylan nagy külömbség én zoozee éval mentem az tetszetős darab exc450 hez még nem volt szerencsém
add el neki a tiédet maki ..és vedd emg bugic gépét

bugic eladod a motorodat?
szia! nem tudom de szerinte az nagy neki,
az ár nem számít ! lehet hogy kikéne próbálnia egyet,enyémmel ment azt mondta ilyen kell neki!
525-ös nem érdekli haverod?Enyém full gyári állapot és csak kirándultam vele!Mondjuk én megkérném az árát
jó az évjárat meg az ár is csak rendszám kellene,tuti hogy nincs?
szeva,
van itt egy nagyon jo barátomnak, igen tapasztalt régi motoros , tényleg jo állapotu, nem szétbaszott egyben lévő, 2006-os évekig alig használta, olyan 800-at szeretne érte,de biztos lehet még ebböl alkudozni , nem rendszámos asszem...
visszahuz a szive a srácnak a 2T-hez, azért szeretné eladni.
Á ez még október elején volt mikor elkezdett szarakodni.Azt elmondhatnád legalább én leszek tájékozottabb De Beszélt már egy KTM szervízes csávóval megcsinálja neki maszekba remélem tud is valamit nem csak lehúzza a csóri srácot..
sziasztok!
ronis,nem tudsz arra felétek jó állapotú exc450 est eladót?
hát a szelepeket meg lehet nézni kívülről gyorsba ..elmondom ha kell még...de lehet karbinál a labda azt kéne basztatni ...esetleg időjárásváltozás nem volt pont akkor? esetleg bejött a nagyon hideg ...

kis köbcentis lévén hamarabb érzi mint a te 525-ösöd
kicsik a betűk Ádám nem lehet elolvasni.
eurosport2-n fedettpályás endnuo megy!
az szép
Jaja így csináltuk!A szívót legalább egyszerűbb ellenőrizni nem kell annyira szétkapni a hűtőket!
Aha ebbe bíztam én is!Csúnya az egészben hogy haver 400EXC-én is ugyanúgy csináltuk a beállítást de neki 30KM-után elkezdett szarakdni a gép.Megnéztük újra a hézagokat de nem állítódott el semmi.Fulladt neki gázadásra főleg melegen meg ha kuplungolt fékezésnél le is fulladt a gépe.Karbit néztük vezetéket gyertyát gyertyapipát gyújtást de okosabbak nem lettünk.Elvitte egy szerelőhöz az meg úgy elbaszta hogy mégaszarabb lett.Idióta meg még fizetett is érte.A szerelő azt mondta neki hogy biztos a szelepek verődtek a fészekbe stb...
így csináltátok ti is
inkább a szívók miatt kell ránézni a kipuffok nem szoktak változni
de a szívó hézagok eltűnnek .... 2- 3e km környékén érdemes meglesni ..nem nagy kunszt ....
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
Ezresért van hézagmérő 26mérettel ebbe volt 0.13-as
Egyébként van egy amcsi vidi szelephézag állításról!
http://www.youtube.com/watch?v...
na nem ezt a képet akartam de látni itt is mi a pálya.....

a főtengelyen is kicsit tudod elkúrni a holtpontot mikor nézed hagyományos módszerrel .....na ott is pici fordulat amit elnézhetsz ...a veztengely meg a felét forogja mint a főtengely ..akkor alul a kicsi fönt még kisebb ..szóval lófasz...és a bütyökkiképzésen látni hogy sokat tudnál elfordítani anélkül hogy változna a hézag....annyíira meg nem vagy béna
Ja lehet mert hangvillás a motorom.
úúúúú de lassú vagyok
melyik bótbúúl?
Ja vágom hogy 0.12 a hézag de gondolom az az egy század lófaszt se számít Amúgy a gyertyát nem vettük ki csak felváltottuk 3-ig a gépet dekomp kart behúztuk és a hátsókerékkel tekertük meg a gépet szívó meg kipuff FHP-igEgyébként a srác motorszerelő nem most csinált először ilyet!0.8-on volt a hézag amikor állítottuk!