Krisztiánnak keresünk neki meg rendszámos kell!
enyém meg nem eladó,mikor veszek enyiért mégegyszer+tegyek hozzá nem éri meg ugyan az volna csak drágább meg erőssebb,ami nem kell,megy ez is ha nem béna a pilóta
Á ne vegyetek komolyan!Nem kapnék úgyse annyit amennyit nekem megér.Ilyet mondjuk nehezen találnál amin a lánc meg még a fékbetét is gyári Nyáron felrakom hirdetésbe mert akarok venni majd egy 250 vagy 300EXC-t 2T-t!De addig még lehet meggondolom magam
szeva,
van itt egy nagyon jo barátomnak, igen tapasztalt régi motoros , tényleg jo állapotu, nem szétbaszott egyben lévő, 2006-os évekig alig használta, olyan 800-at szeretne érte,de biztos lehet még ebböl alkudozni , nem rendszámos asszem...
visszahuz a szive a srácnak a 2T-hez, azért szeretné eladni.
Á ez még október elején volt mikor elkezdett szarakodni.Azt elmondhatnád legalább én leszek tájékozottabb De Beszélt már egy KTM szervízes csávóval megcsinálja neki maszekba remélem tud is valamit nem csak lehúzza a csóri srácot..
hát a szelepeket meg lehet nézni kívülről gyorsba ..elmondom ha kell még...de lehet karbinál a labda azt kéne basztatni ...esetleg időjárásváltozás nem volt pont akkor? esetleg bejött a nagyon hideg ...
kis köbcentis lévén hamarabb érzi mint a te 525-ösöd
Aha ebbe bíztam én is!Csúnya az egészben hogy haver 400EXC-én is ugyanúgy csináltuk a beállítást de neki 30KM-után elkezdett szarakdni a gép.Megnéztük újra a hézagokat de nem állítódott el semmi.Fulladt neki gázadásra főleg melegen meg ha kuplungolt fékezésnél le is fulladt a gépe.Karbit néztük vezetéket gyertyát gyertyapipát gyújtást de okosabbak nem lettünk.Elvitte egy szerelőhöz az meg úgy elbaszta hogy mégaszarabb lett.Idióta meg még fizetett is érte.A szerelő azt mondta neki hogy biztos a szelepek verődtek a fészekbe stb...
inkább a szívók miatt kell ránézni a kipuffok nem szoktak változni
de a szívó hézagok eltűnnek .... 2- 3e km környékén érdemes meglesni ..nem nagy kunszt ....
na nem ezt a képet akartam de látni itt is mi a pálya.....
a főtengelyen is kicsit tudod elkúrni a holtpontot mikor nézed hagyományos módszerrel .....na ott is pici fordulat amit elnézhetsz ...a veztengely meg a felét forogja mint a főtengely ..akkor alul a kicsi fönt még kisebb ..szóval lófasz...és a bütyökkiképzésen látni hogy sokat tudnál elfordítani anélkül hogy változna a hézag....annyíira meg nem vagy béna
Ja vágom hogy 0.12 a hézag de gondolom az az egy század lófaszt se számít Amúgy a gyertyát nem vettük ki csak felváltottuk 3-ig a gépet dekomp kart behúztuk és a hátsókerékkel tekertük meg a gépet szívó meg kipuff FHP-igEgyébként a srác motorszerelő nem most csinált először ilyet!0.8-on volt a hézag amikor állítottuk!
enyém meg nem eladó,mikor veszek enyiért mégegyszer+tegyek hozzá nem éri meg ugyan az volna csak drágább meg erőssebb,ami nem kell,megy ez is ha nem béna a pilóta