Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

énis kiváncsian várom a végeredményt
kezdek összezavarodni
Sutyi gépe sárisápra került
Szegény Sutyi gépét is jó áron el tudtam volna adni.
Elfogytak!
ok
megvannak
nincs semmi 2t?200,250,300?
Az előugró ablakokat engedélyezned kell!
Ott vannak!
Meglesem!
Tegnap még ott voltak, de reggel itt járt a webszerkesztő srác. . .
szeva Döme
miért nem látható a honlapotokon a használt motorok?
Azért hagyjál valamit a motorodból...az első féket megveszem óccsóér'
ne elmentem flexelni.
Én anno a 125-ösömnél vettem észre hogy ugyanazokkal a beállításokkal eső után a hűvösebb, párásabb levegőben érezhetően jobban harapott...


KTM
Kick
That
Mangy...


ez jo.
Sőt a hawer a TD Golfra is faragott egyet utólag és nagyon kanász lett vele a gép
Azért ha kész lesz ez a csodamasinád, fényképezd körbe alaposan...biztos lesz legalább akkora sikere a TT-n mint a macskámnak
Ez igaz, de azért amelyiknél jobb hatásfokra törekszenek, azon szokik lenni...
nem mindegyiken van itercooler!
Szerintem is...különben a turbós gépekben sem lenne intercooler...
Mit erőlködsz itt a vékonyítással, mikor az összes buzi japán gyár alu hídvázat épít a terepgépeibe, amitől olyan geci szélesek lesznek mint egy hordó...
Pontosan erről van szó. A plusz súllyal a vízhűtőt is megnövelheted, és kész... ráadásul terepmotoron ez sokkal jobb

A plusz persze akkor kell, amikor a gyártó - a költségei alacsony szinten tartása érdekében - nem látta el a paripát az igényeknek megfelelő hűtési rendszerrel
Jóreggelt FullGasosok.. Szóval Zé nemsokvan, az utolsó motorozás nem sikerült olyan jól, lassan 1 hónapja az 1ik térdszalagom önálló életet él, remélhetőleg jan.11-én jól visszateszik a helyére...
bár ha jol van megtervezve a borda vagyis kifelé vékonyszik akkor terepen valamennyire tisztulna magátol is , a rázkodástol, meg hogy a hengeren mindig hő van igy a sár hamar leszárad és ki tud esni, nem tapad.
ebben neked igazad van, deha elkezded használni extrémebb viszonyok között rögtön kellenek bele azok az auneres aluminium bordás hűtő patronok dögivel, ...

és az is plussz suly, ha lennének minimális bordák a henger-hengerfejen máris elvégezné azoknak a plussz hűtö patronoknak a dolgát,

azért ne akkora és olyan vastag lamellákra gondolj mint az MZ-n volt anno,

annál joval vékonyabbra gondolok. sulyban nem számottevő és höleado felszine is lenne dögivel, ráadásul sose romlik el.

amivel inkább kötekedni lehetne egy terepmotornál az az hogy ha megtellik sárral akkor pont nem sokat ér, plussz szar lenne tisztitani.
Persze. Oda kell(ene) a ventillátor. Vagy akkor télleg nagyobb hűtő. 1000000000000%-ra nem lehet megtervezni valamit