láttam ezeket amit belinkelgettetek védőket erzbergben élőben is volt egy két nagy kartervédős kétütemű...ott láttam először ilyen nagy mindentvédő burkot ...azthittem rosszul látok
ezek nem olyanok nekik csak gyári cucc jó...igaz menni nem tudnak vele...
egy hónapja összetettem egy 530 exc sixdays irgumburgom powerpartsból minden egymilláért műmájer gépet és mikor vitte el cseszkó gyerek mondom neki ki kéne próbálni mizu ...mondta próbáljam én ki az ő vatta új lovát..
vicc...szerintem csak tavasszal fog vele menni....
katasztrófa mennyi a marha
most olyan projekten agyalok hogy abszolult sérűlésmentessé tegyem a rezot, kezd kialakulni fejben a dolog, holnap jön a flex 1 milis korongal, és belevágok a dologba,
hát mert sokan levetetik a kuplungot a kormányról és annak a helyére megy a hátsó fék..és lábnál nincs semmi
egyszer próbáld ki olyan mintha sose motoroztál volna...
egy hónapja összetettem egy 530 exc sixdays irgumburgom powerpartsból minden egymilláért műmájer gépet és mikor vitte el cseszkó gyerek mondom neki ki kéne próbálni mizu ...mondta próbáljam én ki az ő vatta új lovát..
vicc...szerintem csak tavasszal fog vele menni....
katasztrófa mennyi a marha
rekluse
a kuplung az a tengelykapcsoló.....szét- és összekapcsolja a motort a váltótól..
hinson az egy normális kuplung jó anyagból......
a rekluse az meg az automata kuplung mire leesik a fordulat akkor behúzza helyetted ....ha húzol gázt akkor összezár a kuplung ...
a nyitási és zárási időket rugókkal és golyókkallehet finomhangolni..
egy kocsma végülis de az árak a tőzsde mozgása szerint mennek (minnél több fogy annál olcsóbb)
és kell keresni italszállító kamiont
vagy az a hinson kuplung mirejó?
váltás, akkor hogyan történik?
egyszer próbáld ki olyan mintha sose motoroztál volna...