de ez nem azt jelenti hogy nem érdemes megprobálni,legfelyebb venned kell egy gyári rezot a visszaalakitáshoz!én inkább a haspáncélt probálnám megcsinálni és kiprobálni elöbb.
ha rajtam mulna és lenne rá egy kis lovém akkor tényleg radikálisan áttervezném a mai terepmotorokat, a tank helyén lennének a hűtők, meg a légszűrő, a légszűröház helyén pedig a tank..
egyböl vékonyabbak lennének 15-20 centivel, hűtösérűlés nulla, tank lent a légszűröház helyén rögtön lent van kilenc kilo suly, stb...
egyböl vékonyabbak lennének 15-20 centivel, hűtösérűlés nulla, tank lent a légszűröház helyén rögtön lent van kilenc kilo suly, stb...
mert egy zseni vagyok azért.
inkább a hűtö kérdést kell majd jol megoldani... szerintem.
de minden épitö kritikát és tanácsot elfogadok.
az van még ötletben hogy elöl nem 1, hanem két gumibak fogja majd oda a vázhoz.
Mizujs kétüteműleg? Az enyém épp döglődik... kéne rá kis pízt tolni... de nem a családi pótlékot....
a lényeg azon van hogy alul a legkevésbé logjon le a farönkök miatt, és oldalt se álljon ki annyira mint egy hurka töltö.
kb ugy mint azon a régi kawás képen amit beraktál