Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem jobb "vezetési élményt nyújt" a 2t mentem már 450crf el 250yzf el 250excf el drz400-al és egyik se volt egy 2t hez fogható
ja meg a hajigálásról ne is beszéljünk... nézzétek ott repül 1,6 misi....
vagy nézzétek ott repül 800e....
jók a 4T, kezelhetőbbek, felhasználó barátabbak viszont nehezebbek, az én véleményem szerint drágább a fenntartásuk és a piacon is drágábbak. egy hobby motoros mennyit megy évente 60-100 ü.óra? na nem mindegy, hogy 1.6 milliós motor áll a garázsban vagy egy egy fele annyit érő 2T. igazából egyiket sem tudom/tam kimotorozni, ugyanazt az élényt nyújtják, csak az egyik fenntartása számomra olcsóbb. az 1,6millás motorból gyorsan lesz 1 miliós motor, míg a másikon meg bukok 2-3e eladáskor...
lentebb írtuk...
igen..ez a felújítás húzós dolog.....bevallom őszintén,h én is ott voltam h 2t veszek exc200/250!ekkor még GG-t nem néztem......végül nekem is 450lett ,de csak azért mert találtam 1 olyan gépet aminek a blokkja fel lett újítva fullra és az ára 310ezer volt szerelővel mindennel!most 57.5 üóra van benne 1 év alatt...és semmi problémám nem volt vele!egyet tudok hogyha 150-180üóra környékén fogok járni akkor eladom a gépet,hogy ne kelljen rá költeni,mert nem tudnám kifizetni a blokkfelújítást és még a köv tulaj is tudja majd használni,ne kelljen egyből felújítani.....




am mennyit eszik a 250es GG?
amíg itt bekevergetem az olajat a benyába, addig az exc-n meg a motorba öntögettem meg a szűrőt hajigáltam... de ahogy Ronis barátom írni szokta...erre felülök azt megyek vele...
na akkor ne sírjatok..ez lófasz
Faisst ez /100km, órára nemtom. homokban 20l/100km...
/100 km...enduro, tudod
Én sokkal rosszabbra számítottam...
/óra?
Dani kb. annyit ehet, én 8-8,5-et mértem ha nyúztam a száját. a KTM 450 exc-m hasonló nyúzási körülmények között 6-6,5l...
És nem is eszik olyan sokat...mondjuk pontos adatot nem tudok mondani mert a km-órám elég random módon működik, de az enyém szerintem 6,5-7 l körül ehet vegyesen használva.
hát...ez jó kérdés miért adtam el...volt egy-két motorom és kipróbáltam igen sokfélét, de a mostani Gas Gas után ez volt a legjobb motorom. egyetlen egy dologtól féltem, ha fel kell újítani... mint az előbb Lenes írta, kb. 100e-ből van egy új motorod, addig egy 4T-re a gatyádat ráfizeted. kedves Gyuri barátunk 400-asa jó példa rá, hogy mi minden tönkre mehet. aki nem próbált 250-300 2T-t és azt állítja hogy szar,kezelhetetlen...stb, az hazudik. én vagyok rá az első példa, az életbe nem gondoltam volna, hogy 2T-vel tudok motorozni...most már nem vennék mást, csaris kétüteműt. gyerekek 15 kg iszonyat sokat számít, amikor cibálod a gépet! és hiába eszik "sokat" ebben a sportban ez a legkevesebb!
ennyit el lehet kérni egy kis szerelésért?
akkor sokat spóroltam
TÖmitÉsek kb 12000
hajtÓkar kb 25000+gÉpmunka
dugÓ kb 30 000 (wÖsner)
csapÁgyak kb 13 000
olaj 2000
munkadÍj kb 18000-35000(attol fÜgg ki csinÁlja)
kb ennyi ha ÉppsÉgben van a nicasil
Köszi szépen
ha rendelek szolok,,oké,,,?
Nem lehet valahogy megboltolni, hogy nekem is rendelsz egyet esetleg? Én meg átutalom neked a pénzt Ha nem megoldható az se gond...
fogalmam sincs, de van posta majd elhozzák,
én eggyet fogok rendelni egy 18 colos hátsot hogy kiprobáljam, mert romcsiban a szopatos feljárokban föleg ha még sárosak is , a michelin bib mouse, fix 0,8 bár nyomása is sok a tutti a 0,4 lenne,,
úgy értettem hogy a képen ki van vágva egy darab hogy lássad a belsejét
Mikor lehet hozzájutni kishazánkban?
akkor olvasd el amit irnak rola, ott van a legnagyobb amerikai motocross ujság veblap tesztje is, ahol leirják hogy ez a cucc forradalmasitani fogja a belsök világát,,,
- gyakorlatilag kicsipés mentes szereléskor, és motorozáskor is,
- változtathato a gumi nyomás egészen extrém 0,3 -0,4 bárral is hibátlanul teljesitett
- az élettartalma szinte örökös
- a tűskék elleni defekthez pedig eggyűtt kell használni a SLIME -al
ne az esztétikát nézd,blokkját rendberakja,utána lehet kívűlről szar ........de am igaz nem a legszebb,,,