Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó verda, faternak is olyan van
Peugeot boxer
SORRY nem láttam hogy már irtad
MYTH600Xl nem osztod meg velünk azokat a büvös számokat amiknek a végén forint van???
lehet hogy a fúrt hengerhez már nem elég pöpec az indítómotor! ha betolni sem lehet akkor meg gáz van sztem túlméretes dugó lehet vagy nemtom! lejtőn lefelé próbáljátok, vagy ha úgy sem megy akkor: hengerfej le megnéz aztán próbáljátok megforgatni! igazság szerint olyat még nem láttam hogy meg sem forgatja ha betolják
HELLO!!!

Ma cseréltem a 600as Xlre, meg eggy robogót attam érte!!!!!!
najo a "lazán" szo tulzás volt de a lényegen nem változtat!!!!
Én csak annyit tudok hogy nem citroen (bár ki tudja lehet mostanában így néznek ki)
ezt cáfolom,haveromnak volt 250tz-je és az igen is vitte a 150et,kocsival mérték,,, és itt Kálloban van még 1-2 jo szörben lévö etkok amik subickolják azt a biznyos 150es határt
Ez ugye egy jó ideje nem ment már?
150et egy gyári etz250sem viszi ,ezt bibliába írom neked!
hmm...
sok ember és egy se segitőkész ...én segitenék istinek ha értenék hozzá de sajna nemtok
lehet h csapágy? vagy valami rosszul lett öszerakva
vidd el szerelőhöz vagy hivj oda ojat aki ért hozzá
töbet nemtudok mondani mert nem értek hozzá de majd ha kitanulom a szakmát akkor okosabb leszek....
Le merem fogadni ,hogy a szállító jármű egy rönó master hosszított magasitott kiadás!
lesz vele meló én úgylátom, de ha kész lesz akkor kapaszkoooooooodj
HELLO!!!

Megvan !!!!!!!
jah,egy jol beálitott pöpec 250es-lazán viszi még a 150et is
az enyém is 250es(etz) és 120pengeti jo nem lazán de viszi,és ez nem igazán pöpec,lehetne böven rajta mit állitgatni,javitani stb....
Gratula, ez bizony egy CR250!
csak azért látom lesz vele munka bőven...Nem wgy igényes gazditól származik!
Ha meg szabd kérdeznem mit kell tudni róla és mennyi magyar ft ért osztogatnak egy ilyet?
A simson tervezve?
most nézem a kipuffancsot ez 250es
Honda
Van termés, és egyre több uj ember.bár ez köszönhető a télnek, kvesebben motoroznak hidegben.

Van fantázia ebben a swalbi mz keresztezésben ,de igazán nem tartom életképes dolgonak.Hiszen a hangja rögtön nem ugyanaz.Azon túl pedig a vázat és az erőátvitelet nem tartom alkalmasnak ekkora erő tartós átviteléhez.Ezt nem 21ló erőre tervezték, hanem 3ra.A fékekről nem is beszélve, életveszély! Azok a kis dobfékek, nem tudják megfogni azt a sebességet.Azon tul meg az én szimszonom is valódi 70nél már életveszélyes rezgéseket kelt, nincsen szinte csillapítása, rezeg a kormány, szitál a futómű.Pedig egy mz nek a 100 meg sem kottyan.Sőt egy jól bekarbulált 250es 120ba is belelép.Innentől kezdve sok sikert aki rá mer ülni!
csá.
250es? évjárat,és mennyiért jutottál hozzá??
HELLO!!!

Megvan AZ ÚJ "BICAJ"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szeva mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!Segitsen már valaki nekem egy motor elinditásában!Múlt héten összeraktam a már 10 éve meglévö HONDA xl 125-ösömet !A henger meg lett fúrva, a dugó, a gyűrű új!Berúgókar nincs rajta már gyárilag, csak öninditó!!Az elején jól teker egy 5-6 másodpercig, aztán olyan nehezen, mintha merülne az aksi! Pedig biztos, hogy nem merül. (egy vadiúj, 55 Ah-s autóba való aksi)
A vezérlés jól be van állítva, szikra is van, mégsem működik. Annyira szorul valami, hogy be sem lehet tolni, mert elcsúszik a kerék, nem pörgeti meg a motort. Pedig amíg nem volt rajta a henger, addig kézzel tudtam tekerni a főtengelyt, úgyhogy a sebváltó nem szorulhat..
Kérdésem: Nem az lehet a gond, hogy nagyon friss a henger, meg a dugó és a gyűrűk?
Aki tud, légyszíves segítsen! Előre is köszi szépen!
szecsu énis pont ezen gondolkodtam, csak mindenki aszonta hogy a váz elferdüéne,nem birná,ezért előszőr kell bele szerezni egy uj vázat