Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Elissa
Igen ilyen a czizma csak feketében! Bocsi de ezt az üzidet nem láttam.Szóval jó vagy nem?
Hi!
De, KTM 450-en is gondolkodom ,csak azok már drágábbak kicsit. 525-östől félek
merre felé esett a hó???
Hol törtötént ez a csoda?
Mert nálunk még híre sincs a hónak!
Jo reggelt!!!
Tehetem fel a szeges gumikat, lehavazott!
Reggelt gerre-ne hari...de nem olyan fajta nő vok...aki a fotóit...
Hát ja... igencsak elnyelte őket a föld! Se bolt, ott egy papír se, hogy mizu, a weblapjuk is karbantartás alatt van már vagy 1hónapja... pedig a Motomix decemberi számában még volt szórólapja is az mxplanetnek. Így eltünni...
Én csak lazulni jöttem fel a hétre Pestre(itt tanulok) idén nincsen több vizsgám, csak januártól majd!!!!
Voltam arra néhány napja, én is be akartam nézni, de tényleg üres volt, senki nem is pakolt bent, hogy megkérdezhettem volna. Nemtom...
Nah látom nem csak én szopok az éjszakában...
Néha annyira de annyira utálom a sulit!!!!!!!!!!!
Azt meg mondja már meg nekem lécci-lécci valkai, hoyg mi van az MxPlanettel?? Tök üres a bolt és semmi cetli hogy mi van velük. Jó lenne, mert érdekeltek volna a parilla cuccai.
Hát a helyedben ha lenne pénzem CRF-re én azt vállalnám be! Egyöntetűen mindenki véleménye, hogy jobb gép, csak azért ajánlják a DRZ-t, mert kezdő lennél valamilyen szinten. Viszont egy versenygéppel hamarabb meg lehet tanulni dolgokat és könnyebben megcsinálod, azaz sokkal élvezetesebb az egész ökörködés! Amúgy KTM 450 vagy 525ön nem gondolkodtál?
Kösz a CRF-DRZ összehasonlítót. Többet nem is írok, mert mindig a DRZ-hez lyukadunk ki
CRF-el meg nem kívánok továbbiakban foglalkozni, mert megőrülök
Nem az, csak a bokádat nem úgy tudod mozgatni benne, mint ahogy mondjuk bakancsban. Rövid idő alatt meg lehet szokni, utána meg olyan nélküle motorozni, mintha meztelenül mennél...
Lábujjtörések, bokatörések megelőzésére főleg. Megéri.
Vazz... annyit írtok 1 nap alatt... órás olvasmány, mire elolvasom.
Volt szó crosscsizmákról, namost kérdezném miért is jó ha van? Milyen célt szolgál?(bokát tartja esésnél, ha a terepen elakad a lábad attól véd, vagy miktől?)
Jah, és valóban kényelmetlenek, mert az is írták...?
A száraz adatok közötti különbségek tényleg elég csekélyek ,de azért a honda crf450x és drz400E között nagy különbség van azért.A futómű , az uj vázkonstrukció, az az 50ccm többet, ráadásul az egyik enduromotor, a másik crossmotor származék...Szóval azért nem mindegy!!!
De sztem elég kezdésnek egy DRZ, aztán ha tetszik jöhet a kemény mag, mert a CRf X már az!
Mert a WR450f, CRF450X,KTM450-525,HUSQ TE510 a legkeményebb endurós mag!
könnyűek ,kezelhetők, és nagyon erősek!!!
Ezekhez képest a déerzé sétagalopp....
Igazad van, de az alap téma a drz és a crf közötti külömbségröl volt szó, nem az x-s crf-röl.Féreg azt irta hogy nincs nagy külömbség a két motor között szerinte. Azért irtam azt amit.
Jól va elissa eddig vártam nem tovább!! Nem jöttek a képek én meg maradtam durci
God, bless me!!

Én a Suzuki DRZ 400 E típusú, és a Honda CRF 450 X típusú motorkerékpárok adatait hasonlítottam össze, mint azt vagy x hozzászólással ezelőtt említettem volt. Mivel ezek a hasonló kategórájúak.
A DRZ 400 S-t, amire gondolsz, és amilyen nekem is van, azt inkább az XR 400-al lehetne összehasonlítani, mert azok egy kategória.

49le. Ezt írják. Furcsa, mert az XR meg 61 lovas
Egy 250 4t 43le egy 450 pedig csak 49le volna?
A k5-ös kék moci adatait nézd meg ott nem 119kg van irva.
nem hiszem
Húúúú vazze mennyit írtatok ma!!!!