Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aham értem,
na én lépek mára. csátok!
Van egy ismerősöm aki nagyrészt bike-ok tuningolásával foglalkozik.Elsősorban commanderekkel ténykedik és a hobbija az öregebb verdák gyújtásmoduljait felülírni,vagy másikat csinálni.Álltalában elég jó eredménnyel,bár nem a tartósság jegyében.Mármint a motor élettartamát tekintve.De aki egy mutánst akar építeni az úgysem a napi haználhatóságra törekszik.
aszem láttam már
nekem nem is az tünt fel hogy milyet gyorsul(nem is látam azt) hanem hogy más hangja volt
remélem látom még és akkor joban szemügyre veszem!
sőt most látom....a sisakom ugyanolyan mint a tied(GREX)
www.universalmotor.hu a budapesti számot hívod egy kedves hölgy veszi fel!!
azjó...nekem ilyen kesztyűm van de kéne szereznem nekem is egy rendeset mert az edzőcipő nem épp a legjobb megoldás mégha azis 16ezer volt...
érdekelne az a teljesítménynövelés a gyujtás modosításával!
beavatnál ha van időd?
23 ezer meg pezsgő ajándék!
ez mennyi?
Elég sok furcsának mondható motor és autó átépítésén gondolkodtam már,jónéhányat meg is valósítottam,de a múlt héten majdnem kiestem a teherautóból vörösváron. Olyat láttam amit überelni nem igen lehet.Látszólag egy teljesen széria simson swarble ment előttem,egyetlen furcsaság csak az volt rajta hogy a gyárinál lényegesen szélesebb hátsó gumi volt rajta.kb 60-as tempóval szívárogtunk,mikor is a simson elkezdte előzni a sort.A veterán olyat gyorsult hogy a szavam is elállt.A minap ismét láttam a "szörnyet".Elment mellettem ismét de most volt egy kis időm szemügyre venni.Hát a swarlble-banegy 250-es ETZ vagy TS 250/1-es blokk dolgozik,mesterien beépítve a burkolat alá.Egyetlen árulkodó jel a csalásra hogy a felső motorburok nem fért rá fel a kicsi hengerfej miatt.Én ezt az ötletet némileg továbbfejlesztve arra jutottam hogy a vázban egy 125-ös blokk sokkal jobban, a burkolatok teljes meghagyásával elfér,és a teljesítményén könnyen bírok emelni egy keveset a gyújtás módosításával.A simsont már beszereztem,a blokk még hiányzik.A terv egy teljesen gyári állapotúra restaurált swarlble egy felizmosított ETZ blokkal szerelve amivel lehet alázni a robogósokat a városban
engem a motorozás néha úgy feltud pörgenti mintha fullra bebasztam volna...
rendeltem csimmát
vélemény? csak pozitív hozzászólásokat kérek,ennyi pénzem volt! jelzem endurózásra kell!!!
Nekem mindegy csak üssön
hát melyiket?
jaja sorredn nálam is stimmel csak az alkoholnak nem-e fajtáját komálom
tudom, csak nem tudtam mit írni
Na hogy vmi motoros kérdés is legyen, mitől lehet hogy ha a hátsó fékem felmelegszik, fütyül vagy sípol, ahogy tetszik, de a fékhatás megmarad betét elég vastag még, tárcséval sincs gáz! Lehet hogy a betét anyaga?
mekkora hasonlatok:...
én is motorozok még sínadrág meg termoruha... csak az a baj hogy a tököm izzad mit a fasz:DDD a kezem meg lefagy a piccsába...
ha nemvagyok túl kiváncsi mi lenne ez a nemes cél?
vaterán vagy teszveszen próbálkozz!
Sziasztok! Ti már eltettétek motort télire mert én még javában motorozok amíg nem lesz hó.
Sokan néznek hülyének ilyen hidegben motorozok. De ilyenek is kellenek
nemrád gondoltam hanem ugy általában
Vettem. köszi
hát szívesen segítenék de nekem sajna nincs fölös, és most hirtelen nem is tudom kinek lenn. ha gondolok kérdezősködök kicsit.
jovanmá, neked is megjegyzem pont engem emelsz ki mint fő nemiszervezet
amugy ma nem vagyok 100as...látszik hogy rég motoroztam...
Szal bocs mindenkinek a sok faszságért..