Hali 300-as exc-ről kérdeznék hogy milyen évjárattól érdemes venni? Rmz-m után biztos fura lesz a 2t meg a bika erő de azthallottam hogy ezek a legjobb endúrógépek.
Minek fordulatszámmérő egy crossra,enduróra? 125 nél úgyis annyira kell tekerni a gázt hogy váltásnál is powernyitás fölé essen vissza a fordulat,nyomatékból nehéz haladni vele.
Pályán ,erdőben úgysem azt fogod nézni hogy milyen fordszámnál válts el mert akkor mehetnél gyalog...tegyél bele normális olajat,meg takaríts a légszűrőt oszt tekerd a gázt,ne a műszerfalat nézegesd! :D
Kdx-ről mi a vélemény? rajta agyalok nagyon...de ha jólláttam akkor csak km óra van rajta,rátehető fordulat is vajon? Erősebb is mint a dt,elöl már fordított telós,és külsőre is bejön.
Valamilyen 125ös 2t endurot szeretnék majd venni de nemigazán tudok dönteni.Valami régebbi de már elöl hátul tárcsásat akarok.Először dt-t nézegettem de nemtűnik túl erőbajnoknak,egy tuareg kb megenné szerintem.Szóval a lényeg hogy 92-96közötti enduro,elöl hátul tárcsás,és a lehető legerősebb legyen.Mit ajánlanátok? Néztem még a kawa kdx/kmx-et bár inkább a kdx erről vélemény?ez még tetszik is. Apriliát nemnagyon akarok,suzukiból talán egy rmx... honda crm az kiesett,mást úgy hirtelen nem is tudok.
Hello!
Gondolkodok egy rieju rr 50en , de olvastam olyat hogy az újabbakba már csak koppintott am6os van , és ha tényleg akkor mióta raknak bele ilyen motorokat? És szerintetek a rieju megéri az árát ?
Akkor nagyjából jóra gondoltam én is. A jogsit én is hülyeségnek tartottam, mert végülis a verseny terepen megy, meghát aki odamegy, az végül is cak tud motorozni.
Szia,épp most értem haza Pécsről,ott volt a II-ik forduló az Enduro O.B bajnokságának,meg vmi sprintcross lesz holnap.Én is gondolkodok ilyesmiben,mint te,mert a pályát ma elnézve,teljesíthető lenne.Én kaposvári vok,itt is van-volt verseny,itt is el lehet gurulni.III-ad osztály is ugyanaz,persze napi liszensszel,de jogsi az hüleség:)Kifizeted a napi licenszet,oszt kapsz egy rajtszámot,oszt góóóóóóó,szerintem.
Jó választás mindkettő, csak legyen túl a szelepek és dugó, hajtókar cserén- vagy úgy számolj, hogy Neked kell megcsinálni.
Nézz utána, hogy mekkora költségek ezek.
Olyat vegyél, amihez van alkatrész is.
Én mostani eszemmel
crm 250
kdx 250 (volt ilyenem, szerettem)
tt350
többi sorrendet ajánlom.
Természetesen elsősorban a gyárias állapot, buhera, hegesztés, kókányolás mentes motor és alkatrészek a fontosak. Egy ilyen öreg szaron már sokan próbálkoztak olcsóbb javítással.
Bridgestone M25