Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semennyire se,meg nagyon is
sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem ,hogy egy 4t motor menyire füstölhet?
Köszönjük szépen a segítséget, megyünk majd be a kerületi mezőőrhöz tárgyalni. Jelöljenek ki egy kis föld darabot ahol lehet motorozni. már ha van rá mód és lehetőség.
-esetleg a pozitiv médiát is be lehetne vonni ( ha van ilyen ) csináljanak egy riportot hogy szét lett turva az egész, és ezek a gonosz vadász politikus lobbi már mindent bekebelez ebben az országban, és a kis egyszerű nép gyermekének már nincs hova menni hogy a szeretett hobbiját űzze...
- csinálnak pár felvételt egy leszállo gép zajában ahogy ott motoroztok, és elnyomja a motor, meg a riporter hangját is a repcsi hangja, és nem lessz olyan ember az országban aki nem állna mellétek , : - hogy had motorozzanak már ott ha az nekik jo...
egy jo tanács, vagy ötlet, ingyen van.

érdemes lenne az űgyben kutakodni kik pontosan az ellentáborja ennek a barom döntésnek, valoszinű hogy van neki nem kicsi, velűk összefogva,megbeszélve beadni egy keresetet a minisztériumba, repűlőtéri igazgatosághoz,illetékes elvtárshoz, hogy azt a pályát számotokra jelőljék ki hivatalosan:

- mert sok éve oda jártok, fiatalokat összetarto sportrol van szo..

- mert a terűlet jo gazdái vagytok a szemétlerákást stb, meg akadályozzátok.

-mert a reptér vadászati biztonságába is pozitiv szerepet játszik a motorok álltal keltett zajjal a környékről távol tartott állatok.

- képekkel kűlföldi példákkal ,hatástanulmánnyal illusztrálni pl Amszterdam , angol repterek stb, hogy ez ott bevett szokás évek ota hasonlo pályákat jelölnek ki ilyen repűlőterek mellett.

- mert a vonzás körzetben nincs vagy alig találhato komolyabb ilyen létesitmény, és az igény nagy lenne rá.

- mert a környezetkárosito, zaj stb szempontjábol is ez lenne a legideálisabb helyszin már csak azért is mert ez itt működött éveken keresztűl, és a tisztelt minisztériumnak is fontos a fiatalok pozitiv nevelése, sport iránti elkötelezettsége...stb stb.

-és még egy csomo pozitiv indokot, jo példát le lehet irni, semmi vesztenivalotok nincs,
csak egy pár oldalas papir,hozzáértő emberekkel megiratva, hatástanulmányokkal, minél több EU-s példával megspékelve a megfelelő, helyre eljuttatva, összefogva a veletek lévő a fenti döntést ellenzökkel (akik között biztos van jopár befolyásos ember ) van esélyetek rá hogy akár tényleg legyen legálisan egy FERIHEGY DIRT PARK azon a helyen.


csak egy tanács volt...hajrá.
Jajjjjjj
De ezek a vadak harcolni fognak. Nem hagyjuk ennyiben a dolgot. Nem baj majd ezek után az erdőben fogunk motorozni azt fogjuk szétbaszni ha a vadásznak ez kell. Vannak jó kis természetvédelmi területek. Csak azon belül fogunk menni. Itt a merzse mocsár pont jó lesz sarazni.
A vadász a révbéri béla hogy szakadt volna a feje az anyjába.
akkor itt a válasz, kiadták rátok is a vadász engedélyt...
Vadászterület lett a Ferihegyi repülőtér. Történt ugyanis, hogy a Miakich Gábor főigazgató, korábbi szentendrei polgármester által vezetett Fővárosi és Pest Megyei Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal márciusban Révbéri Béla földtulajdonosi képviselő kérelmére kijelölte egy új vadászterület határait, beleértve Pécel, Maglód és Ecser településeket, valamint a repülőteret a kifutópályákkal együtt (lásd térképünket). A területet egyébként kettészeli az épülő MO-s nyomvonala is. Mindez annak ellenére történt, hogy az 1996-ban elfogadott vadászati törvény szerint a vadászterület kiterjedésének megállapításánál figyelmen kívül kell hagyni a települések belterületét, a repülőteret és a közutakat is.
Az persze magától értetődik, hogy a felsorolt települések utcáin és a repülőtéren sem szabad lövöldözni. A vadászterületet jól azonosítható mesterséges vagy természetes határok mentén kell kijelölni, a téma ismerői pedig úgy vélik, hogy egy közút vagy egy kerítés - mint például a ferihegyi - egyértelműbb, mint például a belterületi földek szabad szemmel láthatatlan határai. A kijelöléskor a vadászati hatóság csak azt vizsgálja, hogy az adott földterület tulajdonosai szabályos gyűlést tartottak-e, illetve hogy a tervezett vadászterület nincs-e átfedésben egy másikkal, és hogy a kijelöléssel nem keletkezik-e zárványterület.
Rosszmájú vélekedések szerint Ferihegynek azért kell benne lennie a vadászterületben, mert e nélkül az 1400 hektár nélkül nem jönne össze a törvény által minimumként megállapított 3 ezer hektár. A föld vadászterületté nyilvánítását - hasznosítási formájától
függetlenül – legalább ilyen nagyságú terület egyharmadának tulajdonosai kérhetik. Igaz, a törvény azt is feltételül szabja, hogy a vadászterületen a vad megtalálja a számára szükséges táplálékot, adottak legyenek természetes szaporodási feltételei, valamint természetes mozgásigénye, búvóhelye, nyugalma, ami speciel Pécel vagy Maglód központjára aligha igaz. A fent említett vadászterület azonban összesen 9130 hektár, amelyből 4300 hektáron lehet vadászni, vagyis bőven megvan a minimális 3 ezer hektár. Bíróságon támadta meg a kérdéses vadászterületről szóló határozatot a péceli kis földtulajdonosok képviseletében a település jegyzője, ám hiába. A Pesti Központi Kerületi Bíróság szerint ugyanis a jegyzőnek nincs keresetindítási joga. A vita alapja az, hogy a Pécelhez kötődő földtulajdonosok a vadászterületek napjainkban esedékes újrarajzolása során máshol húzták volna meg a határokat, így a két terület átfedésbe került volna egymással. A vadászati hatóság megítélése szerint azonban az általuk összehívott földtulajdonosi gyűlés szabálytalan volt, és emellett a bejegyezni kért terület nagysága is kisebb volt az előírtnál.
Ezek után még rejtélyesebb, hogy az egyértelmű törvényi tiltás ellenére miért volt szükség a repülőtér bekanyarítására a vadászterületbe. Miakich főigazgató erre egy praktikus érvet említett, történetesen azt, hogy „vadászatra néha a reptéren is szükség van, ez pedig csak vadászterületén lehetséges". Arra is hasonló válasz van, hogy a települések belterületei miként lesznek a vadászterület részei: vadkár még városban is keletkezhet, annak elhárítása a törvény szerint pedig az adott vadászterület tulajdonosának kötelessége. „Ezért le kell fedni az ország teljes területét" - fogalmazott Miakich. Azt, hogy az adott területen hány hektáron lehet vadászni, sok mással együtt a vadgazdálkodási üzemtervben kell rögzíteni, amelyet egyébként szintén a vadászati hatóságnál hagynak jóvá - tette hozzá. Márpedig a vadászati jog vagyoni jog, vagyis egyáltalán nem mindegy, ki birtokolja. „Az egésznek nincs jelentősége, a repülőtéren úgysem lehet vadászni" — mondta a HVG kételyeire a földtulajdonosok képviselője, aki kezdetben azért azt állította: „Csak egy régi térképen láthattuk a terület részeként a repülőteret, miután a törvény szerint nem lehet benne." No de hát benne van. „A reptéren senkinek sincs vadászati joga” - hangsúlyozta Szollár Domokos, a Budapest Airport (BA) szóvivője is. Pedig lehetne, mivel a repülőtér igen sok élőlénynek ad otthont. Például nyulaknak és ürgéknek, amelyek a repülést veszélyeztető, nagytestű vadászmadarak elsőrendű táplálékai. A kis rágcsálók, elriasztására Ferihegy saját solymászt foglalkoztat, sőt más technikákat is bevet. 2005-ben például sikeres ürgeáttelepítési programot hajtott végre, a befogott állatokat akkor Lengyelországba költöztették. „A nyulak és az ürgék azóta elköltöztek, a vadászati jog megszerzésének távlati tervét mindezek ellenére a BA-nál is dédelgetik.
A HVG vadászati körökben végzett, reprezentatívnak nem tekinthető közvélemény-kutatása szerint is „praktikus" - például vadkárelhárítási - magyarázata van annak, hogy Magyarország egész területe nem más, mint csaknem 1400 vadászterület összessége.
okosabb dolog lenne utána járni a dolognak hogy volt-e rá papirja, engedélye miegymása, mert ez a találgatosdi igy elég kispályás...

ugyanis ha volt rá engedélye teszem azt egyűtt vadászgat a reptér biztonsági fönökével, vagy akárkijével, és van rola papirja hogy az ott biztonsági zona, vagy mittudom én micsoda, akkor valoszinű nyomott képeket a munkálatrol, a táblárol, szalagrol stb,

és ha ti azt simán csak leszeditek, és bevonultok oda motorozni a hétvégén ,akkor számithattok rendőri látogatásra, komoly rábaszásra.

csak ugy mondom.

ne találgassatok, hanem fapofa felvesz kocsiba beűl megkeresni a reptér biztonségi vezetőjét, rákérdezni ök csinálták-e, utána megkeresni a vadászt, a terűletileg illetékes vadász társaságnál még az is be kell legyen irva név szerint ki jár oda stb...

aztán aszerint lehet folytatni a dolgot tovább hogy ki csináltatta a földmunkát ami nem öt forint ( egy jcb orabére 5-8000 ft között van) ...

vagy találgathattok tovább mint az ovisok....

és ezt joindulatbol mondtam.
jaja,lehet rá költeni bőőőőőven
ebbe majd lesz véve nagyobb motor
Megvannak ugyanezek.. de a 09es filmet szívesen megnézném.. ha valaki tud valamit róla írhatna.. megköszönném

david_ka@citromail.hu vagy ide a forumba is
Meg a páratartalomra meg mindenre. Egyik havernak volt valami hasonló állandóan karbulálni kellett . Tuning féktárcsa karbonból, tuning kipufogó stb stb erre is lehet költeni a végtelenségig.
holnap tuti karburálni kell majd egy kicsit..elég érzékeny a hőmérsékletre
ja meg tuning telók
csak már tömör felnik vannak,mert ezt rommátörtük
meg van hozzá aszfaltra slick garnitúra is
ilyenünk van
70 körűl hasít
Én szombaton melózom úgyhogy menjetek helyettem is. Amikor a vadász traktorosa dolgozott nem volt robbanás veszély? Ilyen szalagot bárhol lehet szerezni.
jaja
össze kell dobni a telót a kisautóban,kell bele olaj
11 körül megyünk pályát megcsinálni,aztán nyomatjuk is mint állat
köszöntem!
akkor ez azt jelenti, hogy 3.2 kg-m = 32 Nm?
Úgy lehet átváltani hogy 10N/m=1Kg al