Rugdossa a franc...enyém hidegen is (4-5 slusszgombos rápumpálás után) max. másodikra indul, melegen meg elsőre.
Nekem is tetszett amúgy Monoron a CRF450 2010, de fenntartom, hogy 4T-ből a 250-es kéne, szalonból, új. Addig meg marad a mostani.
7x? biztos a fejed a nehéz vagy sok rajtad az izom
én azért a gombra szavaznék, ha lehetne ez a rövid lábak hátránya viszont komoly kényszerítő erő, hogy ne fulladjak le a semmi közepén
nagyon.
de még jó hogy a dekomp pint, meg a efi-t is azért programozták át, hogy könnyebben induljon, erre ott rugdossa bence
mondjuk ahányan és ahogy már tesztelték ezt a gépet...
az elhagyott autóalkatrészekkel tessék vigyázni
én ott felcsavartam a hátsó kerékre egy acélsodronyt véletlenül viszont mázlim volt, mert "csak" a hátsó műanyagidomot vágta ketté és nem a hátamat
Nagyon zsír lett pedig, ma már ment rajta a lejtőnek fel-le szlalom, fákon átpattogás. Utána kis pálya-nagy pálya, Matyival űztük egymást kicsit, és ITT lett vége a napnak, mert elkopott a hátsó fékbetétem nullára. Holnap veszek.
üüdv
fakk...jól beszart a laptopom..hűtéssel van a gáz.
szerelő azt mondta inkább újat vegyünk mert kb annyi lenne megcsináltatni
Hétközbe valaki taksony?
ha jó idő lesz kimegyek tesómmal...legalább csinál majd patent fotókat
kawa meg szinte uaz. mondjuk megbízható az tuti