Amúgy ,csaó mindenki!
Voltam kint Fóton megnézni a sok-sok motorost.
Jó szopós pályát kaptak. Tetszett kívülről, de voltak veszélyes helyek. Egy 10 cm fatörzs darab ami maradt gyökérrel a földben egy pár motort seggen vert..
Ügyik voltak a komák. De volt egy két nem odaillő fazon is- a Bmw 450X gs vagy mivel szépen nyugodtan körözgetett, vigyázott rá nagyon
a szin jelölés azért van a gumikon mert nemzetközi enduro versenyen csak FIM-es gumit használhatnak, a piros cross gumi azonnali kizárás,, és ez az eggyetlen modja hogy egy gurulo, akár sáros motoron is a versenybiro kiszurja ha nem megfelelöt használ valaki,
hogy melyik oldalra rakod a szint az tök mindeggy, ha nem szimetrikus akkor azzal lehet trűkközni hogy eggyik irányba jobb a startolás másikba a féktáv, de ezek aproságok,,,
vannak krossz gumik amiknek van forgás irányuk pl. michelin eggyes tipusai, de az a gumiban lévö falc szövése miatt van jelölve.
Kérem szépen,legyél szives kűdeni nekem Jó így, mesterúr? Vannak itt akciók,2 telón beszélek egyszerre,4 tojást robbantottam szét a mikróba,a kutyák harcolnak,minden a feje tetején áll,én meg ülök a gép előtt
látom én is hogy nincs forgásirány jelölés rajtuk, de nem egészen szimmetrikus a mintázatuk ezért kérdeztem
meg hol bal oldalt látom a csíkit hol jobb oldalt. de hogy hol a jó?
1900 gramm ,sok a meló itthon,teljesen megbolondulok mán egyedül .A motri mán rendben,ha itt lenne pálya se mennék,majd ha minden lenyugodik,meg én is,me összetörni nemakarom magam,annak nemsok értelme van.Majd esszercsak
Bammeg,má csak azt nézi,hogy a zsét neki vigyed,a szutyvadt pályája használatátért!mé a fizetősön nem lehet meghalni?meg mé ott mindig van mentő?mert én még versenyeken kívül mentőt egy fizetős pályán se láttam.Egyre szemetebb ez a világ
azért egy un. lapátos gumit aminek ivesen van a bűtyök sorja azt ne rakd fel forditva mert ott megérzed a kűlönbséget,