Ma nem bírtam magam szerencsére rávenni motorozásra.. Délelőtt KO meleg volt, du meg a vihar miatt nem lett volna jó.
Majd holnap gurulunk egy jót, ha sikerül annyi energiaitalt meginnom. Izé, szárnyakat ad
Szedtem már szét pár blokkot,szóval össze tudom rakni,csak még ilyen mérettel nem találkoztam,ezért kérdeztelek titeket
A henger patent állpotban van,ezért nem is szeretném felfúratni,csak hát ugyebár a dugó elég fura.
Az tuti hogy volt egy pár gazdája,ez sajnos meg is látszik szegénykén,lényeg,mos már "jó" kezekbe került.
Tolómérővel tuti hogy jó lessz,mert nem 500ft a dugó,de ezt ti is tudjátok?
Nem azt mondom nem lehet jól megcsinálni.. van különbség, ha az öreg összerakja, előte a hengert kiablakolja, kihézagolja az égésteret és még fúvókával is utánamegy.. no a kis sx akkor olyan mérges volt... beszarás.
Ezek után nem piszkáltam SK a motorját
Vidd el egy jó szerelőhöz sztem...
Én autószerelő vagyok, csináltam ilyesmit, de mégsem olyan mintha egy szaki rakja össze. Saját motorom inkáb csináltatom..
Milyen a hengered? Gondolom már acélhüvelyes. Vidd el gépműhelyeshez, majd ad dugót és meg is fúrja.
Az a baj az ilyen öreg masinákkal, hogy agyon vannak szerelve. Nem Te lehetsz már az első lelkes kezdő szerelő... És elég érzékeny a lelkük
Üdv!
Egy kis segítség kellene.
Sajnos eljött az az idő a mocimnál hogy generálozni kéne,eddig rendben is van,csak miután kiszedtem a dugót,elég fura dolog tárult elém,a dugyattyú méret az 150.
Ez hogy van most,mert én még ilyet nem is láttam?
Szóval mekkora ez a dugattyú?
Elég fontos lenne tudni mert így fogalmam sincs hogy mekkorát vegyek
Mielött kifelejteném, Suzuki rm 125(83-as) és a dugó márkája Prox
Ma nem bírtam magam szerencsére rávenni motorozásra.. Délelőtt KO meleg volt, du meg a vihar miatt nem lett volna jó.
Majd holnap gurulunk egy jót, ha sikerül annyi energiaitalt meginnom. Izé, szárnyakat ad
Félelmetes..
A henger patent állpotban van,ezért nem is szeretném felfúratni,csak hát ugyebár a dugó elég fura.
Az tuti hogy volt egy pár gazdája,ez sajnos meg is látszik szegénykén,lényeg,mos már "jó" kezekbe került.
Tolómérővel tuti hogy jó lessz,mert nem 500ft a dugó,de ezt ti is tudjátok?
Ezek után nem piszkáltam SK a motorját
Ha valakit érdekel,tud segiteni: "agentliberty@gmail.com"
Inkább csak tapasztalatot..
Mi is így kezdtük, ha jól sejtem?
Én autószerelő vagyok, csináltam ilyesmit, de mégsem olyan mintha egy szaki rakja össze. Saját motorom inkáb csináltatom..
Milyen a hengered? Gondolom már acélhüvelyes. Vidd el gépműhelyeshez, majd ad dugót és meg is fúrja.
Az a baj az ilyen öreg masinákkal, hogy agyon vannak szerelve. Nem Te lehetsz már az első lelkes kezdő szerelő... És elég érzékeny a lelkük
Egy kis segítség kellene.
Sajnos eljött az az idő a mocimnál hogy generálozni kéne,eddig rendben is van,csak miután kiszedtem a dugót,elég fura dolog tárult elém,a dugyattyú méret az 150.
Ez hogy van most,mert én még ilyet nem is láttam?
Szóval mekkora ez a dugattyú?
Elég fontos lenne tudni mert így fogalmam sincs hogy mekkorát vegyek
Mielött kifelejteném, Suzuki rm 125(83-as) és a dugó márkája Prox
11 körül oksi?