Ugy nemigen van pénzed gondolom, hogy egybe oda adjad a kb 1millát a tualjank, és akkor nem kell a részlettel foglalkozni(nem arra gondolok, ami már volt nálad, hanem egy olyanra amit nem kell hitelezni....)?
Itt nálunk Nyíregyen már nem. eladták azt az S verziót, ami arra a célra volt fenntartva, hogy átdobálták a cuccot , és vizsgáztatták sorra az E verziókat. Lehet az országban megcsinálják még valahol.Utánnajárás kérdése, de mondom, újban gondolkodni sem akarok.
Persze adott egy E betű nélküli lámpa, ami nem is kapcsolható, adott hátul egy E betű nélküli ledsor,adott egy jó hangos pufó....
Azon túl semmi más xtra,ami a műszaki feltétele:
E betűs lámpák, visszajelzők,tükrök,halk- jó emissziós pufó,féklámpa,láncvédő... tehát ez mind rajtavan a S változaton.
Meg ha már újat vennék, nem biztos a déerzé melett döntenék....egy kis yami WR 450 1,8 körül eljönne már...Az meg nem éppen déerzé.
De újat semmiképpen nem akarok venni.
Egész nap rohangáltam, mit lehetne tenni. annyival vagyok okosabb, hogy az okmányirodában kérik a bank hozzájárulását is az üzembentartó cseréjéhez.Hiába nem a bank a tulajdonos.
Sajnos átbaszni sem lehet őket, mert komoly rendszerük van, be vannak épülve a BMes hálózatba.
Holnap jön a bank felhívása. Aztán konkrét kép lesz előttem, mennyi plussz pénzt lenne képük leakasztani szegény csóró motorosról.
Komolyan egyszerűbb lenne bemenni a szalonba, oszt kihozni egy vadi újat! csak a bibi az, hogy elvileg nem az E jelzésűt már nem rendszámozzák. Nekem meg S túramotor nem kell.
vedd meg az utángyártottat és tegyél fel telóharisnyát a ktm nél nem véletlenül terjedt el a tharisnya,mert egy kiadó motorozás után lehetett cserélni szimeringet,de harisnyával raj a dolog
Sziasztok!
Evenx az kurva szar lehet
Én is 4 hete nem motoroztam a motorom otthon áll teli tankkal csak a kibaszott első telómba ki kell cserélni a szimeringet lerendeltük a gyárit mert azt mondják utángyártottal max 1 évet bír , leküldték de már a másodikat kellet visszaküldeni, mert nem belevalót küldtek, azt mondják 3 fajtát gyártanak rmx-hez még megvárom a 3.kat ha nem lesz jó akkor veszek bele valami utángyátottat.
kurvára felbasz a dolog mert el is kérik az árát és nem bírnák időben leküldeni(pedig ugy lett megbeszélve hogy küldjék le mind a 3-at egyszerre, és a jó marad a többit meg visszaküldöm)- na mindegy ez van!!!
egy kérdés: én most repsol olajat használok(1:30), de sokan a castrol r2-re esküsznek, ha van valakinek valamelyikkel tapasztalata leírhatná!!!!
kösz előre is
Volt egy motorom fél napig.
A sráccal úgy egyeztünk meg, hogy én csak üzembentartó leszek, és mivel hiteles a motor, ezért a csekkeket a kezembe passzolja, és bizalmi alapon fizetem tovább. A biztit, mivel a forgalmiban már az én nevem van(lesz) ezért én kötöm rá, és én fizetem a súlyadóval egyetemben. Meg is állapodtunk, így nem kell hitelt átvállalni, meg átiratni sem egyenlőre. El is hoztam motort, lepucoltuk barátaimmal, olyan volt mint egy új. Még anyunak is tetszett. Elvittem motorozni egy körre a városba, hadd szokjak hozzá, meg különben sem volt gumi rajta, földúton csak csúszkált. Hív a srác, hogy probléma van, mert nem fogom tudni üzembentartóra átvenni a bank engedélye nélkül. A bank meg csak akkor adna engedélyt, ha átvállalom a hitelt. Azt meg nem is tudom mennyi pénz. De szerintem már nem ezzel a kamattal számolnának, mivel a motor nem új, meg tuti kitalálnák mivel fejjenek meg.De ahogy csak saccolom, az átírás 50 körül lenne, meg a szerződésmódosítás is jó sok, persze jó magas thm-mel. Szóval visszavittem a motort a gazdijának, és itt állok befürdöve(nem anyagiliag, hanem lelkileg), hogy majdnem volt egy jó motorom.
Áhh, amúgy beleszeettem abba a motorba. El se hiszitek ,hogy mennyire kezesbárány.1-2-3-4-5 kábé 40-50km/h és utánna egy jó bő gáz, aztán repül....!!! hihetetlen, mennyire élveztem minden percet rajta. Vagy kétszer lehúztam rendesen, 2-3 ban emelte rendesen az elejét.Csupán gázra ,de azt kell mondanom, nem igényli a forgatást, nyomatékből húz mint a traktor. eldöntöttem, nekem ilyen gép kell Nem tudom még hogyan lesz, legyen ,de egyszerűen nagyon megszerettem. És sajnos ennek a gépnek abszolute semmi baja nem volt, a gumik cserélésén kívül....Mint egy új motor.
Most magamba fordulva siratom kis "majdnem" motorom
Helfen! Ha valki vágja pontosan mennyi a hitelátvállalás költsége stb akkor írhatna róla pár sort.
nem lessz igy baja a gepeteknek hogy ekkora sarban maszkaltok? en ha belemegyek nagyobb vizbe akkor utana egybol tortyogni kezd a motor es nem huz ugy ahogy kene gyanitom a legszuro telik meg vizzel aztan eltelik egy kis ido amig kiszarad es utana ujra fasza tehat kerulom es a nagy vizet max felig meruljenek a kerekek :P
Vagy csak valamilyen fanatikus lefényezte ilyenre?