Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igy van ....pont akartam mondani hogy 96-tol van,,...
Kb ilyen KTM-ek lehetnek:
(Haverom motorja(volt))

Hello!

Gondolj egy dologra ami nagyon fontos neked, amiért sokág
küzdöttél
mire nehezen sikerült megszerezned... Most képzeld el, hogy
egyik
napról a másikra megfosztanak tőle. Így jártam én. Március
24.-én
hajnalban egy Gyöngyös melletti községből ellopták a
motorom, ami nagyon sokat jelentett nekem. Szeretném ha
minél több esélyem lenne arra, hogy valaha még viszont
lássam, vagy legalább a rablók rendőrkézre kerüljenek.
Ebben kérem mindenki segítségét! Kérlek küld tovább ezt a
levelet
akinek csak tudod, hogy minél több ember tudjon a dologról,
ezzel is
növelve csekély esélyeim.

A motorom:
KTM LC4 640 Enduro
Évjárat: 2004
Rendszám: UTA-087
Alvázszám: VBKGSN40X4M777217
Motorszám: 458451016
Szín: narancssárga

Ismertetőjelek:
- bal oldali lábtartó hiányzik
- az alubetétes Acerbis kézvédő (fekete, fehér felirattal)
bal oldalon durván lehorzsolva.
- fekete, egyedi kartervédő
- bal hátsó irányjelző hiányzik
- lámpaidom bal felső részén és az első srávédőn
horzsolásnyom

A nyomravezetőnek 150 000Ft jutalmat ajánlok fel!

Köszönöm, hogy tovább küldöd!
Számítok mindenkire, motorosra és nem motorosra egyaránt!
Elérhetőség: zaxxon81@freemail.hu
zoozee!!!! nyomjad nekik az igazságot!!! ezek rém tapasztalatlanok a motorozás terén 2ütem se tudja mi az enduro csak az utcán a lámpáknál az egyenesbe oda való az 500 as sehova máshova a ktm 525sx meg leszakítaná a kezét talán nem is merne vele menni! A drz meg találó volt nem erős de legalább nehéz!még annyi hogy az endurón is kell használni első féket meg 96-tól van olajpumpa husin asszem!
Persze mindig szoktam, csak ez még az udvarunkban volt, ahogy kiálltam vele, a hülye kutyánk meg úgy megörült nekem, hogy kijött elém, én meg nem akartam elütni, so elrántottam a kormányt, meg fékeztem, és közben belerúgtam egy korlátba. A csizma már ott volt kikészítve, de én még papucsban voltam. Tiszta vicc, hogy otthon zúzom le magam.Égő.
De utána fölmentem a mátrába, csak nem tudtam rendeset csapni, mert fájt mint a állat váltáskor, és amikor hazaértem, akkor láttam, hogy elég érdekesen áll, meg a színe sem utolsó.(meg büdös is)
ja de persze papir nélküliek..... csak egy adásvételi és byZ
persze ott voltam
milyen szinű volt az auto, hol volt, hogy nézett ki a csaj, és hol irjam alá
halottam 10 perce egy ojat, h ktm ek zsir uj "féláron" 400-850ezerig. lehet ijen? van telefonszám is.... felhivtam...
Ja, ugye annyi volt, hogy novemberben jött ki elém a seicento, megírtuk a bejelentőt, stb.
Azt mondta a csjszi, hogy nincs kötelezője(3hónapos autó).
OKÉ, mentem biztosítómhoz, hogy akkor szivességi, és akkor MABISZ fizeti.
A biztosító küldözgeti a leveleket a csajszinak, hogy akkor nyilatkozzon, hogy mi történt.(rendőr nem volt, elismerte, aláírta) A picsa meg nem válaszola biztosítónak, úgyhogy már följelentettem, és néhány hét múlva zárul le a vizsgálat. A MABISZ addig ugyanis nem fizet, amíg nincs jogalap.(én is aláírhattam a bejelentőn a nevét)
De nagyon rá fog baszni, mert lefényképeztem a helyszínen a motort is, ruhákat, meg az autóját is, sőt van vagy 10 szemtanú, asszem Kishapsi te is ott voltál nem?
a csizma a minimum
álmondj kisgyerek, én meg gyártani fogo egy uj enduro motort.
inkább menj a haverjaiddal játszani, mint hogy itt irod a hülye hozzászolásaidat.

ÁLMODJ KIRÁLYLÁNY
Ja, már régen.(2 hónapja)
Szombaton még a melegítő kör alatt nem vettem föl a csizmát:
nem téged kérdeztelek te hülye.

teográf nak volt vmi a drz vel ha jól emlékszem és tőle kérdeztem.
és az yz 450f ?? az se rossz
lehet h ojan lesz
ok köszz
ja kész ...
menjel terepen egy kort majd betonon es rajosz sajat magad.
2T-nek nincs ilyen baja,szar gagyi 4T!
kész már a drz-d??
met az sm nél kell is hogy fofjon az első fék.
az enduron meg elég ritkán használod.
ahha... kösz
mért jó az ha sm nél nagyobb féktárcsa van mint egy enduron? vagyez csak nekem tűnt fel??
biztos hoyg nem , neked a 40 es belsöcsövű forditott telos változat van.
az enyémen 51-es volt és normál, nem forditott