cross-ból abszolút nem érdemes rendzámos supermotot csinálni ...macera .....felejsd el
enduróból már érdemeseb mert meg van a világitás ...stb.
..DE az a baj hogy ez se az igazi.....ugyanis a váltó ami igazán megsinyli a váltózást ugyanis megnyulik....
arrol nem is beszélve hogy egy középkategóriás supermoto szet 300 ezer ft. és ez csak közép kategoria...!!!!!!!
érdemes venni egy supermotot egy cuzamme ......de gondolom szeretnéd huzni is a gázt.......ugyhogy ajálom figyelmedbe a husqvarna sm 510 et.....
ami már egy zép darab elérhető áron ezt itt kiemelném!!!!!!!!!!
a husaberg és a ktm is jo de a husky ebben mostanság igen erősen az élen jár és a lényeg az
ár/ tejesítmény arány
a japánok is jók megbizhatóak stb...
....de az igazi disznó egylukú endurokba, supermotokba van lemaradásuk!!!!
torro
a 4T nél nincs a 25 üzemoránként a dugó csere. az csak a 2t re vonatkozik.
ez meg hogy a japó gépek megbizhatóbbak, ez csak a tulajdonostól, és a használattól függ.
a javitási költségre nem tudok példát irni, de szerintem menj be egy japo és egy eu-s motor hivatalos márkaképviseletbe, és ugyanarra az alkatrészre kérj árajánlatot.
nekem a husky ba 10 e ft volt a 6 db kuplungrugó, a husabergbe 700ft/db.
csak igy nagyából enyi.
de holnap a nyilt napon kint lesznek a kornélék is a husaberg standal,kérdezd meg őket, ők jártasak már abba, a csabinak 2db wr je van de majd elmondják az előnyét és hátrányát is a japoknak és az aus motoroknak .
A hardendurók és a krosszgépek között hűtés szempontjából mekkora a különbség napjainkban? Azért kérdem, mert sokan dobnak rendszámot a bringára és utcán kenik az ipart főleg SM-ként. Kell a krosszgépeken úgy általában vmit módosítani ehhez a világításon kívűl?
Kérdés2: Írtátok, h cca 25 üzemóránként dugócsere ill felújítás. Ennek kb mennyi az anyagköltsége teszem azt mondjuk egy Husqvarna esetében (mivel kishapsinak az volt)?
Kérdés3: Mi a véleményetek a japcsi vs euro bringák dologról? Személy szerint jóval jobban tetszenek az európai gépek de a japók sokkal megbízhatóbbak? Európai gépek alatt GasGas-t, Husaberget és a Husqvarnát értem.
Holnap megyek Husaberg SM tesztnapra és beszarok úgy izgulok...kevés motorra vagyok annyira kíváncsi mint a böhöm 650-es bergre.
annyit szeretnék még megtudni a kdx-ről, hogy megbízhatóak-e és nem annyira drágák-e az alkatrészek
szerintetek melyik évjáratut vásároljam meg ha van rá kb 270.000ft-om
...a HUSQVARNA SMR630
500-as CR vagy KX es nem lesz ellenfeled a kornyeken hangban,eroben,kinezetben es elmenyben!
Lökettérfogat:
510 cm3
Furat x löket:
97x67,8 mm
Sűrítési arány:
Teljesítmény:
59 LE / 8000 ford
Nyomaték:
49 Nm / 6400 ford
Végsebesség:
155 km/h
Motor:
1 hengeres, 4 ütemű, 4 szelepes, DOHC
Váltó:
6 sebességes
Kuplung:
Több tárcsás, olajban fürdő
Hajtás:
Lánc
Hossz:
2190 mm
Szélesség:
845 mm
Ülés magasság:
910 mm
Hasmagasság:
270 mm
Utánfutás:
Tengely táv:
Első futómű:
Fölfordított Marzocchi villa, átmérő 45 mm, rugóút 250 mm
Hátsó futómű:
Sachs állítható lengéscsillapító
Első fék:
Úszóágyazású tárcsa, átmérő 320 mm, 2 dugattyús Brembo
Hátsó fék:
Úszóágyazású tárcsa, átmérő 220 mm, 1 dugattyús Brembo
Gumi elöl:
120/70-17" Pirelli MTR 21 Dragon-EVO
Gumi hátul:
150/60-17" Pirelli MTR 22 Dragon-EVO
Indítási mód:
Önindító
Tömeg:
121 kg
Tank kapacitás:
9.2 l
Hűtés
víz
nos..nem a hütés a szempont....hanem
cross-ból abszolút nem érdemes rendzámos supermotot csinálni ...macera .....felejsd el
enduróból már érdemeseb mert meg van a világitás ...stb.
..DE az a baj hogy ez se az igazi.....ugyanis a váltó ami igazán megsinyli a váltózást ugyanis megnyulik....
arrol nem is beszélve hogy egy középkategóriás supermoto szet 300 ezer ft. és ez csak közép kategoria...!!!!!!!
érdemes venni egy supermotot egy cuzamme ......de gondolom szeretnéd huzni is a gázt.......ugyhogy ajálom figyelmedbe a husqvarna sm 510 et.....
ami már egy zép darab elérhető áron ezt itt kiemelném!!!!!!!!!!
a husaberg és a ktm is jo de a husky ebben mostanság igen erősen az élen jár és a lényeg az
ár/ tejesítmény arány
a japánok is jók megbizhatóak stb...
....de az igazi disznó egylukú endurokba, supermotokba van lemaradásuk!!!!
a 4T nél nincs a 25 üzemoránként a dugó csere. az csak a 2t re vonatkozik.
ez meg hogy a japó gépek megbizhatóbbak, ez csak a tulajdonostól, és a használattól függ.
a javitási költségre nem tudok példát irni, de szerintem menj be egy japo és egy eu-s motor hivatalos márkaképviseletbe, és ugyanarra az alkatrészre kérj árajánlatot.
nekem a husky ba 10 e ft volt a 6 db kuplungrugó, a husabergbe 700ft/db.
csak igy nagyából enyi.
de holnap a nyilt napon kint lesznek a kornélék is a husaberg standal,kérdezd meg őket, ők jártasak már abba, a csabinak 2db wr je van de majd elmondják az előnyét és hátrányát is a japoknak és az aus motoroknak .
Kérdés2: Írtátok, h cca 25 üzemóránként dugócsere ill felújítás. Ennek kb mennyi az anyagköltsége teszem azt mondjuk egy Husqvarna esetében (mivel kishapsinak az volt)?
Kérdés3: Mi a véleményetek a japcsi vs euro bringák dologról? Személy szerint jóval jobban tetszenek az európai gépek de a japók sokkal megbízhatóbbak? Európai gépek alatt GasGas-t, Husaberget és a Husqvarnát értem.
Holnap megyek Husaberg SM tesztnapra és beszarok úgy izgulok...kevés motorra vagyok annyira kíváncsi mint a böhöm 650-es bergre.
szerintetek melyik évjáratut vásároljam meg ha van rá kb 270.000ft-om
Ez valami vicc akar lenni?
hanem az előzmények súlytanak!!!!!!!!!
de nagyon
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ez legalább akkora mint hogy lehet-e 2 üteműből 4 üteműt csinálni .........
620lc4, 640lc4 is enduro, de könyeb terepen simán el lehet mászkálni vele.