Na, szálljatok le a kicsiről!
40 és 50, de az E-nek igenis alkalmas a futóműve crossozásra is!!
300mm elől és hátul, és nekem csak akkor koppan a hátulja(legkeményebben van), ha kb 2-3m-ről "esek le". De ez az S, és az E futóművét még jóval keményebbre lehet állítani.
Szóval befejezni a fikázást, mert hívom Chuck-ot.
most emilezek egy sráccal, az 380 ért vette, azt mondták neki hogy 98-as, azt kiderült hogy 93-as, gyürüzni kell, a 4 szelepből 3 szar, szar a vezérműlánc, kivan a főtengely stb.
olcsó husnak hig a leve.
ja kishapsi:
mi a véleményed a huskydrol ami volt??
mot vesz egyet a haver, 150.000.- ért, 94es, nagyon jó állapotba van csak nagyon kell az embernek a lé. és ezért adja el de ez lényegtelen.
most ha az árat nem nézzük jó gép? tartós, megbízható??
te 610e-t vesz..
na ez a baj vele hogy megvan a hátba vágás.
sm nél még jo hogy ha megindul fen is a városban, de mondjuk az éppen hogy nyálkás földuton(ami legjobban csiuszik) megindul fönt a cr, az bios hogy az első fát ütném ki.
néha előfordult a husky val is hogy bármilyen fonoman huztam neki, csuszosabb részeken kitete a seggét.
Milyen motorod van most??CR 250?
Terepre nem mereszkednek az CR 500-ammal sosem!Meg elni szeretnek!
Viszont aki tud 2T-vel motorozni talan le tudna nyomni a 4T-seket szerintem.Hiszen az 500-as olyan alul alul,mint a 4T ,felul meg megtartotta a 2T hatbavagast.
Ebben igazad van hogy könnyebb de ez nem vigasztal engem a 2T-vel. Megpróbálok kitartani utolsó leheletemig a 2T-vel mert imádom és endúróba sok borsot török a ktm-es haverjaim orra alá de hidd el mostanra nagyon ott vannak az új 4 üteműek mindenhol ! Nem akartalak megbántani/sem megtéríteni/ mert mentem néhány kört cr hondával 500-zal is és tényleg bunkó a gép/könnyű beleszeretni a kompromisszum nélküli gyorsulásba/ csak ennek enduróversenyen nem láttuk túl sok előnyét ezért van nekem a kettőötven!Egy 525 SX KTM-et próbálj azért majd ki az méltó ellenfele cr 500-nak!
De en nem szeretnek kiprobalni 4T-t,mert nem tetszik.
Tudom,hogy 4T-vel konnyebb motorozni,epp ezert nem kihivas azzal menni es nem is eresztettem volna oket ossze.Vegulis meg lehet konnyiteni a versenyzok eletet elektormos gazkarral,automatavaltoval,start elektronikaval (most autokrol is beszelek),stb...de akkor hol marad a verseny???Ennyi erovel rendezhetnenk gat futo versenyeket 20 centis gatakkal is,nem???
Rossi is azt mondta,hogy 4T-vel motorozni nem nagy kunszt mindenki (versenyzo) tud vele menni.
Abba is kell 1,5 liter?