Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is most fogom az első telókat feltölteni,mert a szimeringek már elszálltak.
Abba is kell 1,5 liter?
3 év mulva, akkor huzd föl a pizsamád és álmodozz még róla, mert az a 36 honap még kibaszott mesze van.

nem csak a koppanás.
51-es belsöcsövű wp wila volt a husky ban nekem .
hanyatt basztam magam mikor több mint másfél liter olaj bele ment a 2 szárba.
Chuck azt neee
hmm ja akárki akármit mond nekem drz 400e -m lesz 3 év mulva
ha ddig apám nem akaszt fel a tanulás miat
Na, szálljatok le a kicsiről!
40 és 50, de az E-nek igenis alkalmas a futóműve crossozásra is!!
300mm elől és hátul, és nekem csak akkor koppan a hátulja(legkeményebben van), ha kb 2-3m-ről "esek le". De ez az S, és az E futóművét még jóval keményebbre lehet állítani.
Szóval befejezni a fikázást, mert hívom Chuck-ot.
tudtomal csak a 2000 es évjárat utánn tették rá az ojapumpát a te-szériára.
jahhh..tom...
elég...
www.motormann.hu/
ismeritek ezt az oldalt?
most találtam
Neked már volt olajpumpa a lovadon vagy még ez a régi olajozású?
mi legyen, nem adtam volna le ha nem lett volna muszály.
enyi elég?
majd ha meglesz neki teszek fel képet róla
most emilezek egy sráccal, az 380 ért vette, azt mondták neki hogy 98-as, azt kiderült hogy 93-as, gyürüzni kell, a 4 szelepből 3 szar, szar a vezérműlánc, kivan a főtengely stb.
olcsó husnak hig a leve.
lehet de mi a véleményed a volt huskyd rol??
most endúrózásról beszélgetünk ott meg nem leaszfaltozott nyílegyenes felmenők vannak ahova jó lenne a cr 500! a drz e az 49 az s pedig 40 ló
azt a gyereket ugy átbaszák ahogy lehet
150-ért eg ynormális robogot nem kapsz nehogy egy 610 es versenyendurot
ja kishapsi:
mi a véleményed a huskydrol ami volt??
mot vesz egyet a haver, 150.000.- ért, 94es, nagyon jó állapotba van csak nagyon kell az embernek a lé. és ezért adja el de ez lényegtelen.
most ha az árat nem nézzük jó gép? tartós, megbízható??
te 610e-t vesz..
ezert kell KX 85,azt le lehet kezelni.
50 de mind1

amúgy meg tök mindeg hogy 40 vagy 50Le
hervatag és el is van tulozva.

amúgy meg nem csak a motorja gyenge a keméyn terephez hanem a futoműve, az s nem és az e nek is.
40 es 50 LE...maradjunk annyiban.
akkor is gyenge...en pl CR utana nem tudnek egy ilyenre visszaulni.Max az oninditoja tetszik benne.
na ez a baj vele hogy megvan a hátba vágás.
sm nél még jo hogy ha megindul fen is a városban, de mondjuk az éppen hogy nyálkás földuton(ami legjobban csiuszik) megindul fönt a cr, az bios hogy az első fát ütném ki.
néha előfordult a husky val is hogy bármilyen fonoman huztam neki, csuszosabb részeken kitete a seggét.
drz s v drz e ről beszélsz??
az e az 53 paci körül van
Milyen motorod van most??CR 250?
Terepre nem mereszkednek az CR 500-ammal sosem!Meg elni szeretnek!
Viszont aki tud 2T-vel motorozni talan le tudna nyomni a 4T-seket szerintem.Hiszen az 500-as olyan alul alul,mint a 4T ,felul meg megtartotta a 2T hatbavagast.
Ebben igazad van hogy könnyebb de ez nem vigasztal engem a 2T-vel. Megpróbálok kitartani utolsó leheletemig a 2T-vel mert imádom és endúróba sok borsot török a ktm-es haverjaim orra alá de hidd el mostanra nagyon ott vannak az új 4 üteműek mindenhol ! Nem akartalak megbántani/sem megtéríteni/ mert mentem néhány kört cr hondával 500-zal is és tényleg bunkó a gép/könnyű beleszeretni a kompromisszum nélküli gyorsulásba/ csak ennek enduróversenyen nem láttuk túl sok előnyét ezért van nekem a kettőötven!Egy 525 SX KTM-et próbálj azért majd ki az méltó ellenfele cr 500-nak!
De en nem szeretnek kiprobalni 4T-t,mert nem tetszik.
Tudom,hogy 4T-vel konnyebb motorozni,epp ezert nem kihivas azzal menni es nem is eresztettem volna oket ossze.Vegulis meg lehet konnyiteni a versenyzok eletet elektormos gazkarral,automatavaltoval,start elektronikaval (most autokrol is beszelek),stb...de akkor hol marad a verseny???Ennyi erovel rendezhetnenk gat futo versenyeket 20 centis gatakkal is,nem???
Rossi is azt mondta,hogy 4T-vel motorozni nem nagy kunszt mindenki (versenyzo) tud vele menni.