De hiszen terepen éppen előnyös az önindító!
Próbáltál már full saras mocit tökig sarasan térdig iszapban berúgni?
Akkor hol is az előny?
Vagy annyit számít az a plusz 2kg?
Hát ha megvan a helye,akkor be lehet szerelni, mert a TDR-emen is ilyen volt anno.
Meg kell kérdezni valami Suzuki szervizbe hogy hogyan megy a dolog és nyert ügyed van.
Én 2.-ban be tudom tolni, igaz az enyém buzi hosszúra van áttételezve.
Csak azt nem értem, hogy akkor miért van ott mindegyiknek a blokkján a berúgótengyely helye levakolva...
Persze az önindító jól jön lefulladáskor tengelyig érő sárban, de én szeretnék berúgókart is.
"Electric start system features a lightweight starter motor and a compact 6.5 amp maintenance-free battery. (Note: Kickstart system kit available - can be added to electric-start model, but does not replace electric system) See the Suzuki Genuine Accessory Catalog for the optional kickstart"
nincs de volt már vele dolgom ;)
van egy par havernak, egyik most kapta karacsonyra közösen a tesojaval ( hozzateszem a gyerek 15 éves a batyja 24), a masik regebben vette kb 2 honappal korabban, a harmadik meg a unokatesome jövö7en hozza ki a szalonbol :)
Igények és pofonok...
Amikor pályán vagyok, akkor bánom, de máskor nem.
Látom most a ZXR-t osztod, ha már a CBR-t nem tudod(legalábbis abban a topicban)
Persze ez lehet, hogy még irritálóbb neked, hiszen kicsi 4T, és a tetejébe SORNÉGYESS!
(az ugye?)
onindito tenyleg jo,mert kenyelmes...viszont ha lemerul az aksi a sar kozepen baszhatod. ezert jo ha mind2 van.