Mr2ütem de te is kipróbálhatnál néhány rendes 4üteműt /mert amit felsoroltál cr-ed ellen az csupa szar/ (pl.a cr 65 LEés ellene hozol fel kirándulómotor drz-ket40 lóval felszerelve azis csak a forgalmiba)picit megváltozna a véleményed biztos vagyok benne ! A kétszer akkora köbcenti meg el kell hogy férjen a lábunk között a lóerő meg nem minden a versenyeken! Én kétütemmel megyek mint az állat és látom hogy nem fárad a4t pilótája és ez versenyen egyet jelent hogy tovább fogja bírni szusszal hiába megyek ki a rajtból elsőnek a lóerők miatt! Hasonló tudású pilóták között ez meghatározza a verseny végkimenetelét!
TL csak jol nez ki es szep a hangja.Es szamomra itt ki is merul,mint motor,mert kurvara elvezhetetlen vele motorozni.Persze meg lehet szokni...de akkor inkabb mar 2T.
az a baj a 85-össel , hogy kicsi a teste és a nem férsz el rajta kényelmesen.
a 125-öt már bőwen elég lenne, csak ahoz meg anyira kéne tudni motorozni hogy egy normálisan menyjél vele hogy az hihetetlen.
ezért jobb a 250 mert ott már van alul is nyomaték.
Mindenki tudja,aki kicsit is ert a motorokhoz.
4T-nek ketszer akkor CCM-re van szuksege,hogy 2T hez kozeli LE-t produkaljon.
Mentem regen egy WR 400-assal,apam TL-jevel,meg a kresz suliban 4T motorral,meg a haverom DRZ 400-asaval.Eleg is volt beloluk egy eletre.
Errol beszelek,hogy a legtobbunknek itten egy 85-os is boven eleg lenne,aztan jonnek itt 125-250-550-650.
En bevallom oszinten a CR-t betonon hasznalom es nem azert tartom van,mert ki tudom hasznalni,hanem azert,mert 2T fan vagyok.
Ettol fuggetlenul,ha egyszer lesz lehetosegem terepezni,akkor tuti egy 80-85-ossel fogom kezdeni.
Mert azert venni egy CR 250-et,hogy a 9 000-es fordulat tartomanybol csak 2500-at hasznaljak felesleges.Arra jo a 4T is!
Mr2T
a ktm sx85-öt kihasználtam pályán, (nem nagyképüségből) hihetetlen jól meg y az a kisgép, kibaszot könyű és kezes.
de a 125-öst, már nem valószinű hogy normálisan ki tudnám használni.
nekem nincs 4T motorom, csak kipróbáltam 1-2-t ami nagyon bejött, és visszaülve az enyémre nagyon furcsa volt,hogy pörgetni kell mint állat,mert csak akkor megy faszán nem úgy,mint a nagyobb 4T.
Hát ennyi
Figyu, csak arra gondoltam a névjegyeddel kapcsolatban, hogy nincs rajta 4T motor, és azt írtad, hogy neked is vissza kellett szokni 4T-ről 2T-re. Akkor ez most hogy van?
Nem mentem es nem is nagyon fogok!
Es nem hinnem,hogy CR 500-nal nagyobb adrenalin pumpa lenne!
Kulonben meg le merem fogadni,hogy az itt hozzaszolok (akar velem egyetemben) terepen egy KX 85-on is befosna,mert nem tudna lekezelni!
amúgy a wr 400 télleg nem a legjobb, gyengusz is és kurva nehéz is. hiába üreg konstrukció.
a 125-öt már bőwen elég lenne, csak ahoz meg anyira kéne tudni motorozni hogy egy normálisan menyjél vele hogy az hihetetlen.
ezért jobb a 250 mert ott már van alul is nyomaték.
4T-nek ketszer akkor CCM-re van szuksege,hogy 2T hez kozeli LE-t produkaljon.
Mentem regen egy WR 400-assal,apam TL-jevel,meg a kresz suliban 4T motorral,meg a haverom DRZ 400-asaval.Eleg is volt beloluk egy eletre.
En bevallom oszinten a CR-t betonon hasznalom es nem azert tartom van,mert ki tudom hasznalni,hanem azert,mert 2T fan vagyok.
Ettol fuggetlenul,ha egyszer lesz lehetosegem terepezni,akkor tuti egy 80-85-ossel fogom kezdeni.
Mert azert venni egy CR 250-et,hogy a 9 000-es fordulat tartomanybol csak 2500-at hasznaljak felesleges.Arra jo a 4T is!
a ktm sx85-öt kihasználtam pályán, (nem nagyképüségből) hihetetlen jól meg y az a kisgép, kibaszot könyű és kezes.
de a 125-öst, már nem valószinű hogy normálisan ki tudnám használni.
Hát ennyi
Hanem,egy KX 85-on is befosnal.
én kiállnék ellene
Es nem hinnem,hogy CR 500-nal nagyobb adrenalin pumpa lenne!
Kulonben meg le merem fogadni,hogy az itt hozzaszolok (akar velem egyetemben) terepen egy KX 85-on is befosna,mert nem tudna lekezelni!