nem tudom, ha sok a pénzed minden megoldható, de szerintem nem éri meg rendszámozni. nem a városi közlekedésre találták ki a cross gépeket. akkor inkább vmi versenyenduro.
általában olyan 20-25 orások a crossok, utánna dugó csere.
de ha normálisan használod akkor 1 évet el szoktak menni.
a versenyenduro nem üzemorára van, hanem km re.
Sziasztok
Én most akarok venni vagy egy gyári croos vagy egy endurót. És az érdekelne, hogy a gyári cross motort hány üzemóránként kell szervizelni. És ha nem versenyszerűen használod hanem csak finoman akkor hány üzemórát bír ki ???
Válaszokat előrre is köszönöm
Én is úgy szoktam, hogy kimosom, kiszárítom, utána edénybe olajat, és átnyomkodom benne jó egyenletesre. Én motorolajjal szoktam csináni, a service manual azt írja, az is jó. (én meg elhiszem)
naggyon megy...
120km/h hegyen-völgyön (6.ban-is kipörög full gázon,de fölösleges pörgetni ,mert félgázon is megy végsebességen 6.ban)
Az ár? hát igen.azon gondolkodtam,már ,de én olyan 400 ezer körül gondoltam
De ez itt nem a kereskedés rovat úgyhogy ennyi elég
Jó persze ha érdekel akkor miért ne.
Amúgy sz.tem nyáron eladó lesz a gép, mert lecserélem 1 négyütemű szörnyetegre.
Adatok: kb 36 Le, Elől hátul tárcsafék, vízhűtés meg minden - ja és 11 éves, de jól tartja magát
elösszőr kiszeded a légszűröt
aztán kimosod.....
megszáritod..(centrifuga)
majd egy kis tálba öntesz és ecsettel nem vastagon csak ugy hogy szép egyeletesen ellepje..
majd viszateszed és huzod a gázt
a sprey formátumot nem is tudom mire találták ki ....egy doboz PUTOLINE -al egy pár évig elleszel....
én a szivacsra szoktam önteni, és jól öszenyomkodni a szürőt, hogy egyenletesen mindenhol érje az olaj.
én motorexet használok, ez kék, és igy faszán lehet látni hogy mikor egyenletes.
de vigyáz mert ha tulzásba viszed az olaj menyiségét az befolyásolja a motor müködését, mert anyira képes megfogni az zoxigént
Sziasztok!
Érdeklődnék én valaki hozzáértőtöl, hogy vettem most egy PUTOLINE levegőszűrő olajat, és ez nem spray formátumban van hanem csak úgy simán. Azt szeretném megtudni hogy hogyan vigyem fel a légszűrőre (sztem ecsettel) és hogy mennyit hagyam rajta állni, mert ugyebár nem bírtak adni hozzá magyar nyelvű utasítást. Valaki aki tudja segítsen már ebbe nekem.
KÖszi előre is!!!
Nincs veled semmi bajom te dili ...és nem osztok senkittt(akkor is messze van a faszától a xt)
a KTM -eseket meg leszarom csak husz haveromnak van igy kapásból de mindegy....
amugy mind a kettő 97 ...550 körül de az egyikbe vadiuljak a csapágyak szimeringek a másikba meg ott az uj dugo ami még nincs berakva....de ha konkrétan érdekel megdumálhatjuk
Azért oszod, akit csak érsz
Vigyázz, mert a 20qvarvásoktól a KTM-eseket már csak 1 lépcső választja el!
Előbbi még nem annyira gáz(bár necces ), de utóbbi már eléggé.
Szal HuskyWalker, vigyázz a sötét oldallal!
Ááá, nem adom el. Nekem pont jó. Igazából szeretnék pályára venni CR 250-et, de ez a jövő tiktak.
Mennyi az emlegetett CR?
(Gondolom nekem így már 1 kilóval több )
KTM sima enduro tényleg ritkaság, de azért van, pl.: KTM 625 SXC.