na de akkor most nem értem: "olyan 1.1-1.2 L körül szoktuk megúszni a két első szárat általában kb./nagyon kevés a kívétel/nem beszélek itt rigákról meg hasonló piszkafa és seprűnyél telós szarokól."
ez a mondatod nem függ össze ezzel
vezérigazgatói leülhettek egyszer régen tárgyalni és megbeszélték, hogy ne legyen elég egy liter olaj a két szárba , hanem vegyen a paraszt két litert
cső mindenki! XLXZ-től kérdezem hogy azokat a gumákat amiket múltkor árult hogy hol vetted, milyen márka? mennyibe? utcára kellene valami sima gumi olcsón jah és ha valakit érdekel mitas enduró gumi akkor szóljon, van egy pár 90%-os, a kettőt 12000-ért adom!
Sziasztok !
Lenne kérdésem . Van egy 1997-es Honda CR 250 -em azt kérdezném hogy szerintetek milyen dugót és főtengely javítószetet rakjak bele . Prox Anthena Vertex ?
Előre is köszi
na lépek szerelek valami szemetet.............ha már kitaláltátok nekem ,hogy biztos szerelő vagyok
hát kellett ez nekem .............agyvírzís .........szétszedem első telómat mert igaz jó,de én endúrózom és oda elég 5 deci a kettőbe nem tudtam!
na lépek majd leszek
hol volt a balaset otthon nálatok vagy ....? most amúgy jól kivontad magad a forgalomból ez sok idő míg rendbejön , hogy megint crossozzál........ agyvírzís....de ettől soha ne legyen nagyobb bajod !
szevasztok
míííííííí ez a teló olajozásos trükk má megint kéthetente ........."enduróba elég az 5 deci a kettőbe"
ezért ma már érdemes volt felkelnem nem véletlen nem mersz ugratni vele
kéthetente ideszoktam írni , hogy az olajsejkek meg az öhlins/whitepower/kayaba/showa/marzocchi hogy csak a telókat említsem vezérigazgatói leülhettek egyszer régen tárgyalni és megbeszélték, hogy ne legyen elég egy liter olaj a két szárba , hanem vegyen a paraszt két litert ! olyan 1.1-1.2 L körül szoktuk megúszni a két első szárat általában kb./nagyon kevés a kívétel/nem beszélek itt rigákról meg hasonló piszkafa és seprűnyél telós szarokól.
amúgy illik beletölteni a gyárilag előírt mennyiséget /picit lehet variálni de minimális/....rugót is lehet cserélni /bizonyos típusokon előfeszítést állítani / ezenkívül az olaj viszkozitása se mindegy ...meg még a szelepekkel is lehet trükközni...azonkívül a levegőt is néha illik leereszteni belőle.../nekem cr-nél remek a teló géza fullra megcsinálta de ha óránként nem engedem le a levegőt utána nem mész vele sehová / vettem is bele szelepet amihez csak hozányúlok és eleresztem a nyomást mert untam már a csavarkitekergetést.........és akkor mikor kész akkor ott a húzó -és nyomófokozati állítás, lehetőségek majdnem végtelen tárháza van a jó telóbeállításnak ....mire mindezeket jól beállítod addigra eladtad a motorod
de azért férfiasan bevallom ....sok motorom volt, meg állítgattam is őket de mikor már közel jó volt akkor onnantól már nem tekergettem inkább megszoktam
az eset annyi volt, mentem a haverom banditjával, aztán egy jó íves kanyarban rá akartam előzni egy kocsira. széles ut, dubörgő lóerők, miért is ne? csak jöttek szemből, igaz még 3man is simán elfértünk volna, de inkább vissza akartam hőkölni. meghuztam vagy 70nél az első féket, és mivel dupla tárcsa nem gyengén harapott. kormány keresztbeállt, és meg mentem a levese. csitt csatt....a motor fel a padkán át a fűre, én meg miután elemésztettem az esés energiáját különböző akrobatikus mutatványok garmadájával , felpattantam,mig mielőtt vmi másik kocsi palacsintát csinálna belőlem. szóval kirohantam, leállítottam a motort, és letoltam még fényre.akkor már éreztem, h qrvára mozog a jobb válam, de fájni nem fájt még igazán. aztán egyre jobban dagadt befele, meg el is szédültem, le kellett h üljek. jött a haverom ,futóra felpakoltuk a motor, és bevitt a balesetire.ott x ray meg minden, szerdán kontroll, és akkor derül ki, h műtenek e vagy nem.
dióhéjban ennyi.
most meg qrva oldekni után nyomozok, h ócsón megússzam a kárt.
ez a mondatod nem függ össze ezzel
vezérigazgatói leülhettek egyszer régen tárgyalni és megbeszélték, hogy ne legyen elég egy liter olaj a két szárba , hanem vegyen a paraszt két litert
na most akkor hogy is van
kösz a telós tippet.... mert én mindenkitől mást hallottam.... nekem pl azt mondták hogy 3dl száranként....
szal thx hogy felvilágosítottál
XLXZ-től kérdezem hogy azokat a gumákat amiket múltkor árult hogy hol vetted, milyen márka? mennyibe? utcára kellene valami sima gumi olcsón
Lenne kérdésem . Van egy 1997-es Honda CR 250 -em azt kérdezném hogy szerintetek milyen dugót és főtengely javítószetet rakjak bele . Prox Anthena Vertex ?
Előre is köszi
hát kellett ez nekem .............agyvírzís .........szétszedem első telómat mert igaz jó,de én endúrózom és oda elég 5 deci a kettőbe
na lépek majd leszek
hol volt a balaset otthon nálatok vagy ....? most amúgy jól kivontad magad a forgalomból ez sok idő míg rendbejön , hogy megint crossozzál........
míííííííí ez a teló olajozásos trükk má megint kéthetente
ezért ma már érdemes volt felkelnem
kéthetente ideszoktam írni , hogy az olajsejkek meg az öhlins/whitepower/kayaba/showa/marzocchi hogy csak a telókat említsem
amúgy illik beletölteni a gyárilag előírt mennyiséget /picit lehet variálni de minimális/....rugót is lehet cserélni /bizonyos típusokon előfeszítést állítani / ezenkívül az olaj viszkozitása se mindegy ...meg még a szelepekkel is lehet trükközni...azonkívül a levegőt is néha illik leereszteni belőle.../nekem cr-nél remek a teló géza fullra megcsinálta
de azért férfiasan bevallom ....sok motorom volt, meg állítgattam is őket de mikor már közel jó volt akkor onnantól már nem tekergettem inkább megszoktam
az eset annyi volt, mentem a haverom banditjával, aztán egy jó íves kanyarban rá akartam előzni egy kocsira. széles ut, dubörgő lóerők, miért is ne? csak jöttek szemből, igaz még 3man is simán elfértünk volna, de inkább vissza akartam hőkölni. meghuztam vagy 70nél az első féket, és mivel dupla tárcsa nem gyengén harapott. kormány keresztbeállt, és meg mentem a levese. csitt csatt....a motor fel a padkán át a fűre, én meg miután elemésztettem az esés energiáját különböző akrobatikus mutatványok garmadájával , felpattantam,mig mielőtt vmi másik kocsi palacsintát csinálna belőlem. szóval kirohantam, leállítottam a motort, és letoltam még fényre.akkor már éreztem, h qrvára mozog a jobb válam, de fájni nem fájt még igazán. aztán egyre jobban dagadt befele, meg el is szédültem, le kellett h üljek. jött a haverom ,futóra felpakoltuk a motor, és bevitt a balesetire.ott x ray meg minden, szerdán kontroll, és akkor derül ki, h műtenek e vagy nem.
dióhéjban ennyi.
most meg qrva oldekni után nyomozok, h ócsón megússzam a kárt.